Medya: ayfon kamerasıyla çekilmiş çicek jwjfsjdjjg (benim değil ben zengin değilim jqdkfkdkrk)
Sabah alarmın sesiyle kalktım duşumu alıp üstümü giyinip çıktım.yeni zellandada iyi bir lisede okuyordum yine okula gidince eziyet edicekler aslında izin vermemde verirsem kötü sonuçlar doğabilir .
Yanımda herzaman maske taşırım içeri okula girince anlarsınız.Okula girdim ve çıplak fotoğraflarımı gördüm shoplanmış bu kadarıda yeter artık ileri gitmişler "bunu kim yaptı ha" ses çıkmayınca sinirlendiğimi hissedip maskemi taktım az bişe boşluk bırakıp görmemi sağladım ve aşşada beni bekleyen araba'ya doğru ilerlemeye başladım.
Binip sürmesi için kafamı sağladım. Maske'yi çıkartıp çalan telefonuma baktım. Çantamdan telefonu çıkarttım oha gözüm yaşarmış
"Alo"
"Çenny ? Sesin niye kötü senin""Lalisa... hayır iyiyim "
"Yalan söyleme oraya gelirsem ağzına kürekle vurrum bak ha"
"Okula varınca anlarsın merak etme alıştım okul bitince yanıma gelirsin"
"Evet gördüm şimdi geliyorum. "
Ses gelmesiyle sesin geldiği tarafa döndüm "sağol lisa ben kapatıyorum görüşürüz" dedim. "Geldik efendim"
"Tamam da efendim ne muzaffer abi efendim yok." Dediğimde güldü "tamam jennie" dedi ve gülümsedim ve arabadan indim (türk koymasam olmazdı kfjfkw) arabadan eve çıktım.
Annemin anlamaz kötü bakışlarına aldırmadan yukarı çıktım ve çantamı fırlatıp yatağın içine girip bugüne kadar yaşanan olayları düşündüm ve ağlamaya başladım.kapının açılma sesiyle sessizleştim lisa'ydı eminim ki üstüme atladı "jennieeeeeeğ" demeye başladı "lan dur boğuluyorum" üstümden kalktı sonra yataktan çıktım ve "bu gözlerinin hali ne "
Dudak büzüp konuştum "ileri gittiler"
"Gören oldumu" gözlerimi işaret ediyordu
"Lisa gidelimmi kore'ye " 3 4 dk düşünüp etrafa baktı "sanırım bu daha iyi olucak "
" eun ji'demi gelse annemi biliyorsun babam zaten evde pek olamıyor"
"Olur"Telefonumun çalmasıyla açtım
"Alo jennie gelirmisim eun ji'nin karnı çok ağrıyormuş ağlıyor"
"Tamam hemen geliyorum" lisa anlamaz bakışlar atarken ceketimi almaya giderken "eun ji'nin karnı ağrıyormuş" dedim ceketimizi alıp çıktık eun ji'nin öğretmeni annemin nasıl biri olduğunu biliyor o yüzden benim telefonum var arabaya bindim "sür muzaffer abi sür "
Dediğimde arabayı çalıştırdı "eun ji'nin okulu" dedim. Gittiğimizde eun ji sınıfın önünde bekliyordu çantasını alıp arabaya bindirdim lisa'nın evini tarif ettim ve gittik orası daha yakın annesi babasıda yurt dışında o yüzden bizde kalıyor.Lisa gile gelmiştik arabadan inip yukarı çıktık eun ji'nin hala ağlıyordu "iyi misin"
"Annem nerde"
Suratım daha da düşüyordu sonra gülümseyip
"Sana çay alıyormuş"
"Gerçekten mi" diyip umutsuzca baktı sonra lisa konuşmaya başladı "tabiki seni almamızı o sıra miden için sıcak şeyler alacağını söyledi bize" gülümseyip bana birde lisaya baktı "Evet ben şimdi sana Leptospermum Myrtaceae çayı yapim."Mutfağa gidip annemi aradım 3.cü çalışta açtı
"Ne var "
"Eun ji'nin midesi ağrıyordu okuldan aldım annem nerde dedi bizde senin marketten midesi için bişeyler alacağını ve yapacağını dedik yani yaparmısın"
" uğraşamam ben ya "
"2 telefonuna bakar anne uğraşmana gerek yok bi kerede iyilik yap ha olmazmı hadi"
"Olmaz diyorum sana ben alışverişe çıkıcam"
"İyi alma tamam mı alma bi kere işim düştü onuda şu çocuk için onuda yapmadın tamam ben hallederim ama sende senin yaptığını söyle "
dedim sonra suratıma kapattı
Offlayıp evin hizmetçisini aradım alacaklarını söyledim ve yapmalarını istedim.O ara çayı yapıp salona götürdüm lisa bardaktaki suyu avucunda tutuyor eun 'da hayran hayran bakıyordu yavaş yavaş etrafında dumanlar oluşurken dahada mavileşip buz oluyordu evet lisa su'ya hakimdi ve bende ateşe ben nesneleri kadırabiliyorum ve göz rengimi değişiyorum karşıdaki insanın duygularını algılayıpta göz rengim değişebiliyor yani hepsi beynime hakim olduğum için bu sayede telapatide yapabiliyorum beynime hakimim bu yüzden çoğu şeyi yapabilirim. lisa ise geleceği görebiliyordu bu gerçekten iyi bir yetenek az kişide bulunur.
"Al iç hemen"
"Tamam"
"Biraz kendine dikkat et velet"
Gülüp "tamam unnie" dedi bende tebessüm ettim
"Aaa eun biz koreye gidicektik sende gelmek ister misin "
"Hayır ben burda iyiyim "
"Emin misin iyi olucak mısın"
"Evet merak etme"
"Tamam o zaman" dedim ve lisa biletleri alacağını söyledi bende tamam dedim lisa'yla vedalaşıp eve gittik evde akşam yemeği hazırdı oturduk ve istediklerim alınmış ve yapılmıştı sonra eun ji yemeklere bakınca çok mutlu oldu genelde mideye iyi gelen şeyler vardı çorba, sıcak bir çay onun için çok üzülüyordum "anne bunlar benim için mi hazırladın " anneme imalı bakışlar yolladım babamda bize bakıp nolduğunu anlamaya çalışıyordu annem gülümseyerek eun ji'ye döndü "evet karnın ağrımış bugün gelemediğim için üzgünüm ama sana bunları hazırladım iyi ye " kardeşimin gülen yüzünü görünce yarın için hazırlanıp yattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 ELEMENTS (Bangtanpink)
Подростковая литератураJenmin Liskook Vrose Jinsoo Okursanız sevinirim vote'dan çok yorum'a daha çok önem veriyorum açıkcası yorum atarsanız mutlu olurum fazlasıyla şimdiden teşekkürler... Kitap kapağı MyNameNutella'nın 😊