15.bölüm

1.4K 85 16
                                    

Yıne liskook yeni bölümm hazır mısınız ? Eveeet 399 sanırsam jenmin kitabı arasından 130.cuyuz bu harika bişey düşük gibi görünebilir fakat değil

1 yıl sonra

"Jisoo ! Eun ! Abla ! Siparişler geldi"(jennie)
Eun şuan 15 yaşındaydı biz 19 liseyi başarıyla bitirmiştik fakat sınava 1 yıl geç girecektik yaklaşıyordu fakat hayatım çok değişmişti...

Pardon hayatımız lisa ve rose'un kaçırılmasından beri onları bulamamıştık her dağılmış ve gitmişti...

Hakkımızda bildiğim ablam hala jimin'in abisi ile görüşüyordu sanırım jimin abisi ile bayadır görüşmüyormuş...

Umutsuzduk... ama pes etmeyecektik en azından ben pes etmeyecektim.
"Geldik"(jisoo)
Hep beraber yerde yemek yerken bir yandan konuşuyorduk eun'da elindeki bilgiseyarla bişeyler aramaya çalışıyordu .

"Eun yavaş ye boğulacaksın"(jennie)
"Tamom"(eun)
"Hala bir iz yok mu ?"(park shin hye)
Jisoo kafasını olumsuz sallayınca sinirlendim ve yine ağlamaya başladım.

"Jennie... onları bulucağız lütfen yapma "(shin hye )
"Evet biliyorum..."(jennie)
"AAAAAA !"(eun )
Jisoo ile yerimizden sıçrayınca blam nolduğunu sormuştu.
"AAAA ! BULDUM SONUNDA ! LİSA VE ROSE UNNİE'Yİ BULDUM !"(eun)

"N-Ne cidden mi emin misin"(jennie)
"Hadi bakalım"(jisoo)
Bilgiseyara baktığımizda sonunda onları bulmuştum bunca zamandan beri onları bulmuştuk.

"Sinyallerini alabildiğine göre yaşıyorlar değil mi ?"(jisoo)
"Evet unnie"(eun)
"Bu harika bi haber kızlar hazırlanın burası uzak bir yer gerçekten burası aah herneyse ıssız biryer fakat... "(shin hye)
"Tamam vakit kaybetmeyelin hadi sanada aferin eun gelişiyorsun "(jennie)
"Teşekkürler unnie"(eun)

Sevinçle kafamı sallayıp hemen giyinmeye başladım...

Kıyafete geçirdiğim silah ve kurşunlarla salona girdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kıyafete geçirdiğim silah ve kurşunlarla salona girdim.
Herkes hazırdı ama...

"Kızlar burası deney yapılan bir Alan 51.ci gizli bölge !" (Shin hye)
"Ne !?"(jennie,jisoo)
"Y-yani onlar denek mi oldular !"(jennie,jisoo)
"Kesin bir şey yok ama evet"(shin hye)
"Tanrım ! Hemen çıkmalıyız !"(jisoo)

Eun da arkamızdan gelmeye çalışınca durdurdum...
"Sen burda kalıyorsun "(jennie)
"Ama"(eun)
"Jennie haklı eun oradaki yolları bilmiyoruz seninle irtibatta olacağız sen bize yol gösterirsin"(shin hye)
"Pekala dikkatli olun"(eun)

Eun ile vedalaşıp gitmeye başladık amerika'ya gidicektik çok uzak bu yüzden ablam güçlerini kullanacaktı.
"Ellerinizi verin"(shin hye)
Dediğini yaptık ve saniye içinde tam bölgenin orda olduk...

Yukardan gelen ışıklara gelmemek için koşup biryerde çömeldik.
"Maskeler takın "(shin hye)
"Tamam"(jisoo)
Eun ile iletişimimiz için mini kulak aygıtları vardı kulağıma takılıydı düğmesine basıp konuşmaya başladım.

 4 ELEMENTS (Bangtanpink)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin