9.Bölüm

2.4K 123 40
                                    

Kitaba devam etme kararı aldım yeni kitabımada kitap kapağı hazır olunca başlayacağım... MY ID İS GANGNAM BEAUTY bu diziden giderek yazacağım izleyeniniz var mı diğer yıl çıktı açıkcası ben gerçekten çok sevdim diziyi tavsiye ederim.

Jennie

"Abla mı sen o gün kurtardığım kızsın!!??" Ablam olamazdı biz 2 kardeştik ama ...
"Evet benim gücüm ateş içeriyor ama daha güçlüsü jimin bahsetmişti kendini kontrol edebiliyor musun?" Jimin? Evet o gün ona aşırı tepki vermiştim özür dilerdim fakat anlamadan ve sormadan seulgi'den dolayı bana bağırmıştı bir an dalgınlıkla bana gelen soruya cevap vermemiştim bu yüzden toparlayıp cevap verdim.

"Evet,ediyorum."
"Herşeyi anlatacağım oturun"
Hepimiz oturduktan sonra olanları anlattı annem ablamı öldü sanıyormuş sanırım ablamda uzun zamandan beri bizi arıyormuş belki annem bu yüzden bize öyle davrandı cidden kötü bir insandım ona kötü anne muamelesi yapıyordum fakat davranışlarının ardında onu yıpratan bir neden varmış.

"Rose... sana gelirsen sanırım senle birkaç kişi irtibatta bulunmuş rüya aracılığı ile inanmadın umarım yanıltıcı rüyalar... bizim gibilerin başına gelir buu yüzden kamp'a gitmenize gerek yok siz bilirsiniz yinede" diyip ablam gülümsedi rose'un rüyasindakileri bilecek kadar iyi bir büyücü müydü ?
"Fakat gördüğüm şeyi nerden biliyorsunuz ?"rose ablama şaşkınlıkla soruyu sormuştu.

"İyi bir büyücüyüm" diyip gülümsedi. herkes bugün şok üstüne şok yaşamıştı kızlar uyuyacağını söyleyip odalarına çıkınca ablama sarıldım.
Oda bana sarılınca gözlerim yaşarmıştı.Yaşları silip ablamdan ayrıldım birbirimize gülümsedik.

"Bu kadar duygusallık yeter ben şunları evlerine bırakayım"kafamı salladım ve evden çıktıklarında pijama  giyip odama çıkıp uyudum.

Sabah

Sabah uyandığımda burnuma dolan yemek kokusu ile birden yataktan çıktım. Kızlar benden önce uyanmışlar yoksa yanılıyor muyum hemen gidip görmeliyim yanımdaki yatak boştu biraz daha ümit ile aşşağı indim.

 Kızlar benden önce uyanmışlar yoksa yanılıyor muyum hemen gidip görmeliyim yanımdaki yatak boştu biraz daha ümit ile aşşağı indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jennie pijama (bu arada üstündekiler inek 😂 )

Aşşa merdivenlerden indim ve gözlerimi kapatıp gülümsedim.
"Harika kokuyor ! Siz mi yaptınız cidd-" gözlerimi açtığımda kızlar uyanıktı fakat !??

Ablam,jimin ve biricik öğretmenimiz ordaydı gözlerim iyice açılırken  çoğunun bana baktığını gördüm
"Hoşgeldiniz de... niye sırıtıp duruyorsunuz ?" 
"Pijamalar yakıyor👌" (lisa)
Pijamalarıma bakınca suratımı görmediklerini fırsat bilerek hiç bozmadan devam ettim.

"Sağol " diyip gülümsedim ve masanın başına oturdum sofra dikkatimi çekmişti bunları bizim kızlar yapamaz zaten.
"Abla sen mi yaptım bunları "
"Evet " diyip gülümsedi eee kimin ablası ama bunu dile getirmeme gerek yok zaten .

 4 ELEMENTS (Bangtanpink)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin