5.BÖLÜM

2.7K 127 14
                                    

Bugün bölümü yetiştirmeye karar verdim tae'nin büyük babası ölmüş ;( başımız sağolsun büyük annesinden sonra zor olmalı Evet sınır koymaya karar vermiş bulunmaktayım ve yakında olaylara giyicem kim bulunsun tek bir kişi bu arada roleplay grubu açıcam kakaotalk'ta lisa,rose,jisoo ve bts üyeleri boş .

Lisa

Ben normalde bu malla gelmezdimde bu aktiviteyi seviyorum cidden. Arabaları hakkında mazereti sununca benim arabaya bindik jhope ön koltuğa binmişti jungkook'a döndüğümde kaşları çalışmıştı göz devirip sesli derin bir nefes çektim "gidiyoruz " dedim ve sürmeye başladım.

Sonunda salona vardığımızla jhope kaygan zeminde dans etmeye başladı ooow cidden güzel dans ediyor şimdi
"Çok iyi dans ediyorsun " diyip ona katılmaya başladım şaşırmış gibiydi eee tabi yani ben dans etmeyi severin hele tango harika "ooo çok iyisin lisa"(jhope)

Dediğinde jungkook bizden uzaklaşıp ok'a uzandı ."Teşekkür ederim" dedim ve gülümsedim oda karşılık verdi yanağını sıkmak istiyordum elmacık kemikleri çok belli oluyor çok sevimli daha fazla kendimi tutamadım ve elim yanağına gitti .

"Özür dilerim elmacik kemiklerini çok severim ve seninki çok belli oluyor ellememek elde değil."
"Teşekkür ederim " diyip gülmeye başladı bende gülmüştüm jungkook elimi çekip jhope'un eline ok'u verdi .

"Yemedik abini" bana bakıp göz devirdi bende ona.
sanki yedim ya al başına çal neyse gidip ok alıp atmaya başladım 3 kere kaçırdım ve hic puan alamadım diğer üçündede 12 'den vurdum ne değişik kızım neyse be jhope'da bu yaptığıma gülüyordu jungkook 6 kere attı 12'den vurdu hepsini gerçekten etkileyici.

7.ci atışında artık söylemeye kadar verdim.
"Jungkook çok iyisin "
"Biliyorum" diyip sırıttı iyi ki bişe dedik ben hedef alıyordum yine kaçırmam bir oldu jungkook yanıma geldi "öyle atılmaz monaban yardım edim" sanki ihtiyacım var yanıma geçip göstermeye başladı yüzlerimiz çok yakındı nefesini hissedince aklım daha da toparlandı ve kalbim hızlı atmaya başladı noluyor.

Hedef aldım ve jungkook yardım edip oynattı "böylemi" dedim .
"Evet işte böyle " dedi ve bakışlarinı üstümde hissetmeye başlamıştım yüzüm kızarıyordu ve oku attım 12'den vurmuştum jungkook'a döndüğümde bana bakıyordu dizleri kırık yüzlerimiz yakındı nefesi suratıma çaprıyordu donuk kalmıştım ki birden gülümsemeye başladı "vurdum diyip bağırdım" jhope tebrik ediyordu jungkook'u mu seviyordum hızlı nefes alıp veriyordum jhope bana döndü " domates gibi olmuşsun lisa alerjin filan mı var ?"

Ellerim yanaklarıma gitmişti jungkookda piç smile atıyordu "hayır iyiyim ben ama yanaklarınla oynarsam daya iyi olucam" diyip gülmeye başladım jungkook'a baktığımda sinirli görünüyordu "vazgeçmiceksin heralde " hayır anlamında kafamı salladım ve ikimizde gülmeye başladık ve jhope'un gamzesi olduğunu fark ettim.

"

Oooouw oppa gamzen var "
"Evet" diyip güldü ve gamzesine dokunmaya başladım bunları "kimseye vermem başkasına elletme " dedim ve kafasını salladı hala gülümsüyordu.

"Hadi ya sizi mi beklicez" çatları çatık jungkook gördüm 10 saat bekle orda kudur. "Hadi gidelim " diyip jhope'un koluna girip park yerine sürükledim .

Rose

Tae sırıtarak bana bakıyordu .
"Neden öyle bakıyorsun" (rose)
"Hiç"(taehyung) kafasını aşşa eyip sırıtmaya devam etti ne düşünüyordu yolda giderken arabalarıyla ilgili mazereti anlayınca binmelerine izin verdim ve sürmeye başladım namjoon oppa arkaya oturdu tae sayesinde sürmeye başladım namjoon oppa susadığını soyledi ve arabayı park edip beklemeye başladık arkadan korna sesleri geliyordu.

 4 ELEMENTS (Bangtanpink)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin