Yeni bölümmmm... evet...Bir sorum olacak...
Kitapta en sevdiğiniz çift kim??
"Kızlar devam edin devam edin şaşırmamış gibi yapın "(jisoo)
Jisoo'nun fısıldamasıyla dediğini yapmaya çalışmıştık
"Niye öyle dedin jisoo"(jennie)
Jisoo kulağıma eğilip eliyle kapatıp bişeyler söyleyince anladım.Fanlar'ın çoğu ya 2 grubu shipliyor yada bu 2 gruptan birine anti oluyormuş bunu istemezdim ama hala şaşkındım uzun zaman olmuştu dile kolaydır.
Kalbim hala deli gibi atıyordu tedirgince etrafıma bakarken jimin namjoon'un kulağına uzanırken bana göz ucuyla bakmıştı baktığı an gözümü kaçırmıştım .
Fanlardan BTS nidası çıkınca grubu daha da merak etmistim jhope gülümseyip fanlara el sallamıştı o an öğrenmiştim on- Ne ! BTS onlar mıydı !
"Yuh"(lisa)
"Yok artık"(rose)
"Bts ? Onlar mı ?"(jisoo)
Tae arkasına dönüp gülümseyerek bir bakış atıp önüne dönmüştü bu onay vermekti.50 dakika sonra
Herşey bitince Bts önceden ayağa kalkıp yanımızdan geçerken bize göz ucuyla bakıyorlardı ki biz onlara kitlenmiş bir şekilde bakıyorduk Tae geçerken rose'a doğru bakıp göz kırpmıştı rose dondu kaldı tabi
"Ay nasıl nasıl bakıyor tae'ye "(lisa)
"Hiçte bile !!"(rose)
"Ya he he "(lisa)Biraz güldükten sonra jhope bize
"Yeni şarkımızı dinleyin " dedi gülümseyip baş sallarken geçiyorlardı en sonra jimin anlayamadığım bir bakış atıp gitmişti cebinden bişe düşünce etrafa baktım buraya kamera düşmüyordu ama yinede işimi sağlama alacaktım."Gidelim mi ?"(jennie)
"Evet unnie gidelim artık"(lisa)
"Tamam "(jisoo) diyip kalktık
"Keşke banada sorsaydınız"(rose)
"Tae gitti diye kalmak istemeyeceğini düşündük"(lisa)
"Ya lalisa !"(rose)
Tabiki rose bağırmadı sessiz söylemişti iyiki jisoo ile ilerlerken rose ve lisa arkamızdan geliyordu.Ben yavaşladığım için jisoo bana çarpmış elimdeki çicek düşmüştü düşerken yerdeği kağıdı alıp jisoo'dan özür dileyip ilerlemeye devam etmiştim mükemmel bir plandı bence ama yinede görüldü harika.
Kim gördü ? Lisa tabiki kızın gözünden bişe kaçarmı evet beni eve kadar rahat bırakmicak bunu bildiğim için evde göstereceğimi ne olduğunu benimde bilmediğimi söyledim ondan sustu...
30 dakika sonra
Sonunda evdeydik üstümü giyinip duş almıştım şimdi yatağımda oturuyor ve kağıtla bakışıyordum saat 08.30' du...
"JENNİE..."(lisa)
Lisanın odama doğru adım attığını biliyordum içeri pat diye girince kağıdı kaldırdım."O kağıdı hemen okuyalım"(lisa)
"Kızlar !"(rose) lisa'nın ardından rose laptop ile girince yanımıza geldi."Bakın yeni şarkıları boy with luv"(rose)
"Kimin?"(jennie)
"Bts'in"(rose)
"Oooo rose ? Eve gelir gelmez onları mı araştırdın... kızım bu ne hız yavaş"(lisa)
"Lisacım senin jungkook'a hasret bakışlarını görmedik sanma değil mi unnie ?"(rose)"Tamam herneyse hadi bakalım"(jennie)
Şarkıyı dinlerken gerçekten harika söyledikleri kafama işlemişti"Oh my god... yaani bu kadar yakışıksız insan görmedim demek istedim yani öyle"(lisa)
"Cümlen çok saçmaydı bu yüzden inanmadık"(rose)
Rose'a hak verir gibi salladım
"Offf neyse göster şu kağıdı"(lisa)
"HANGİ KAĞITI ?"(jisoo)Jisoo'nun sona doğru azalan sesiyle yanımıza geldi.
"Neyse herkes öğrendi yapacak bişey yok"(jennie)
"Noldu ?"(rose)
Yastığımın altından katlanmış kağıdı kızlara gösterip söze girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 ELEMENTS (Bangtanpink)
Teen FictionJenmin Liskook Vrose Jinsoo Okursanız sevinirim vote'dan çok yorum'a daha çok önem veriyorum açıkcası yorum atarsanız mutlu olurum fazlasıyla şimdiden teşekkürler... Kitap kapağı MyNameNutella'nın 😊