12.bölüm

1.5K 95 34
                                    

Yeni bölüm geldi hoş geldi ?

Yazardan

"Min ho oppa o çok yakışıklı"(lisa)
Jungkook'un suratı iyice düşmüştü gülümseyen yüzü saniye ile bozulmuştu.( lee min ho baldır tabi) .



"Devam o zaman "(jimin) namjoon
çevirdi ve yoongi ile jhope'a geldi.
"D mi yoksa C mi ? Yapamazsan anlarım yoongi "(jhope)
"Kim ben mi ? Hah ! Hiçte bile C diyorum"(yoongi)
"Alttan gaz verince insanlar herşeyi yapıyor "(namjoon)
"Pişman olucaksın "(jhope) ,jhope sinsice güldü ve hızlıca yoonginin yapacağı şeyi söyledi.


"Sokaktaki direği öp bakalım " diyip sinsice gülmüşü.



Jennie

Hep beraber sokağa çıkmıştık yoongi'de sızlanıp duruyordu direğin önüne iyice yaklaştı ve bize döndü.
"Yapmasam ?"(yoongi)
"Mızıkçılık yapma"(namjoon)
"Evet hadi yap"(jimin)
Yoongi sızlanarak önüne döndü ve jhope yanına gidip bakmaya başladı yoongi 2 saat öpmeyip gözleri kapalı durduğunda jhope kafasını direğe ittirmişti.
"Ah ne kadar romantik " (jisoo)



Gülmemizi kesince içeri girdik .
"Eveeet yeter artık yemek yiyelim ♡_♡"(jin)
"Tamam o zaman "(rose)
Rose herkese dağıtınca yemek yedik ve film izlemeye karar verdik.




Ben koltuğun köşesine geçip bir korku filmi seçmeye başladım.
"Hangisi ?(jennie) çocuklar yeni yeni koltuklara oturmaya başlayınca
"Jennie cinli olan"(lisa)
yanıma jimin pat diye oturdu ona sinirli bakarken öndeki ayaklar dikkatimi çekince baktım.
"Jennie şu cinliyi açsana"(tae)
en woo jimin'e bakıyordu .






Jimin'de eun woo'ya gülümsiyerek bakıyordu.
"Jennie açsana şu cinliyi "(jisoo)
sonra eun woo göz devirip diğer koltuğa oturdu.
"JENNIE !"(rose) kendime gelip rose'a baktım .
"Efendim ?"
"Şu cinliyi açsana kaç saattir sesleniyoruz"(rose)








Ne dediğini anlayınca hemen açıp izlemeye başlamıştım üstümde gözler hissedince, hissettiğim yöne döndüm jimin yine gülümseyerek bakıyordu manyak mı bu çocuk?




"Jimin sen niye hep gülümsiyorsun? Manyak mısın ?"(jennie)
"Her zaman mı oluyor sence "(jimin) göz kırpınca anlamaz gibi baktım benden cevap bekleyince  mutfağa gidip mısır gibi meşrubat koyup geri gidip koydum.






Film başlayınca arkama yaslandım ve elime mısır alıp ağzıma atmaya başladım.
Yakınımda rose çığlık atınca aynı anda kollar ile bedenim sarıldı.
"Sakin ol ben burdayım" (jimin)jimin'e dönünce suratlarımız çok yakındı ,gözleride kapalıydı iyice manyak olduğuna inanmaya başlamıştım şaşkınca ona bakıyordum.






"Rose çığlık attı, jimin."(namjoon)
Jimin gözlerini açınca gözlerimiz buluştu .
" ha ? Ahh anladım! tamam." Diyip film'e geri döndük etrafta gözümu gezdirdiğimde eun woo'nun suratı kızarmıştı gıcık ama seviyorum çocuğu (kerata yazıcaktım sjdjskekf)






Yerimden kalkıp eun woo'nun yanına gidip kolundan tuttum ve odama sürüklemeye başladım
"J-jenni..."(jimin)
orda sağlık için mazemeler vardır .kapıyı açıp ilerledikten sonra kolunu bıraktık ve çekmeceden mazemeleri aldım .





"Noldu ?"(eun woo)
"Sesin biraz kaba geldi bu soruyu benim sana yöneltmem gerek ? Neyse bişe olmadı" diyil elime ateşini ölçmek için aleti çıkartıp bakıyordum ki izin vermedi.
"Sorun değil bişe yok "
" hayır bakacağım " son anda ikna edince işimi halledince baktım ateşi yoktu.




 4 ELEMENTS (Bangtanpink)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin