Ali kapıyı açtığında yerde oturan Uzay'ı görünce şaşırmıştı.. Daha sonra acıyla ayağını tuttuğunu görünce korkmuştu..
Eylül'de kanları görünce paniklemişti..İkisi de koşarak Uzay'ın yanına gittiler..
E:UZAY! UZAY İYİ MİSİN?
A:NOLDU UZAY İYİ MİSİN?Ali Uzay'ı kucaklayıp koşarak salona gitmişti..
Eylül de arkalarından koşuyordu..Ali Uzay'ı oturtturup hemen ayağına baktı
U:İ-iyiyim şey tabak parçalarını topluyodum da ayağıma battı bi tanesi. Yani sanırım!
Ama acımıyo şuan geçti..Eylül ellerini saçlarına geçirip mutfağa gitmişti koşarak..
E:Allah'ım benim yüzümden. Gitmemeliydim. Allah kahretsin.
Eylül'ün gözleri dolmuştu..
U:Dayıı! Eylül ablaya bak ben iyiyim..
A:Önce yaranı temizleyelim tamam mı?
Ali hızlıca girişten ilk yardım çantasını alıp
Uzay'ın ayağını temizledi ve sardı..A:Çok derin değil dostum. Ama seninle anlaşalım, bir daha böyle bir şey olduğunda kırılan şeylere çıplak ayak ile yaklaşmıyoruz.. Hatta sen 10 metre yanına yaklaşmıyorsun.
U:Tamam dayıı! Eylül ablaya baksana!
A:Sen bekle ben bakıyorum tamam mı?
Acırsa söyle.
U:Hıhı!Ali hızlıca mutfağa gitmişti..
A:Eylül?
Eylül kanlı gözlerle Ali'ye dönünce Ali tedirgin olmuştu..
A:İ-iyi misin?
E:B-benim yüzümden o i-iyi mi?
Ali yavaşça sarıldı Eylül'e..A:İyi bitanem merak etme.. Senin yüzünden değil.. Benim hatam. Ben çok özür dilerim..
Ali Eylül'ün gözlerini silip alnına bir öpücük bıraktı..
E:S-sen iyi misin?
A:Bana bir şey olmadı zaten.. Düştüm sadece. Sen iyi ol yeter bana..E:A-ali ben size zarar veriyorum.. B-ben.. b-ben gideyim artık. Özür dilerim..
Ali Eylül'e baktı şaşkınlıkla..
A:Saçmalama Eylül. Nereden çıkartıyorsun?
E:O s-sana çarpan aptal bi bisikletli olmayabilirdi Ali. Uzay'ın ayağında ufak bir sıyrık da olmayabilirdi.. B-ben sizden uzak dursam daha iyi olacak. Baksana daha ilk günden neler oldu..
Eylül'ün gözleri dolmuştu..
Ali onu kendine çekip sardı sıkıca.. Güven veren bir ses tonuyla sakinleştirdi onu...A:Hepsi benim hatam.. Ve eğer sen bizden gidersen işte o zaman bize zarar vermiş olursun..
Bir daha böyle şeyler duymak istemiyorum tamam mı?
Sen iyisin değil mi?
Hem bak bunlar sen gitmek istediğinde oldu.. O yüzden gitmiyorsun..Ali gülümseyerek Eylül'e baktı..
A:Bir şey yok tamam mı?
Eylül kafa sallayıp dolan gözlerini sildi eliyle..
E:Teşekkür ederim..
A:Görevim!Ali gülerek Eylül'ün alnına bir öpücük bıraktı en uzunundan..
Eylül gülerek Ali'nin yanağını öptü..
.......
U:Eylül ablaaa!
Eylül hızlıca salona gitmişti..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Sabahlar
RomanceBirbirinden habersiz benzer hayatlar yaşayan iki insan.. Doğru insanı bulduğuna inanıp kendini mutluluğun kollarına bırakan bir kadın, hayatının tek amacı yeğenini yetiştirebilmek olan ve oradan oraya sürüklenen bir adam.. Aşkı bulduğunu sananlarla...