Bu Kalp Artık Senin

1.7K 112 103
                                    

Eylül'ün çığlığını duyunca Ali hemen kapıya dönmüştü..

Eylül arkasını dönüp yüzünü kapattı..

E:Ç-çok pardon gerçekten ben çıkiyim..
Ali hızlıca altına şortunu geçirip elinde tişörtle Eylül'e yaklaştı..

A:Önemli değil..

Ali tişörtünü geçirip Eylül'ün kolundan kendine çevirdi..

Ali gülüyordu..

A:Gözlerini açabilirsin...

Eylül yavaşça gözlerini açınca Ali daha da gülümsemişti..

A:Selaam!
E:D-daha iyi misin?
A:Evet iyiyim çok teşekkür ederim. Seni de yordum ama..
E:Yoo sorun değil. O halde bırakmazdım zaten seni..

Ali gözlerini Eylül'e dikmiş heyecanla onu izliyordu..

E:Ş-şey ben Uzay'ın yanına bi gidiyim..
A:Uyandı mı?
E:Ben bilmeden kapısını kapatmıştım. Gerçekten çok özür dilerim. Ağladığını duyunca yanına gittim.. Bana anlattı.. Birazdan giderim zaten Uzay uyuyana kadar kaliyim.. Tabi izin verirsen.

Ali gülümseyerek Eylül'ün omuzlarına ellerini koydu.. Eylül gözlerini kaçırıyordu..

A:İstediğin kadar kalabilirsin. Ayrıca bu saatte hiç bir yere gidemezsin. Eminim Uzay'da bırakmaz..

E:B-ben rahatsızlık vermiyim bi taksiyle giderim.

A:Gidemezssiin!

Eylül gülümseyerek onaylayınca Ali'de gülümsemişti..

A:Kahve?
E:Ben yapıcaktım sana güya...

Ali gülümseyip Eylül'e baktı..

A:Lafı olmaz.. Hemen yapıyorum..

Ali kapıdan çıkıp mutfağa yönelmişti..

İlk kez bölüm şarkısı vereceğim efenim.. Çok sevdiğim bir şarkıdır. Buraya da uyacağına inanıyorum.. Medyadan bulabilirsiniz 💕😅😅🙏

Sarkopenya -Yol Yok

Ali gülerek merdivenleri iniyordu.. Eylül kocaman gülümseyip odadan çıkmıştı..
(slow motion efem)

Uzay'ın odasına girdi yavaşça...

U:Hoşgeldin..
E:Hoşbulduk yakışıklı..

Eylül hızlıca yatağa oturup Uzay'ı sardı sıkıca.. Uzay gülerek Eylül'ü izliyordu.. Sonra o da sıkıca sarıldı ve başını Eylül'ün göğsüne yasladı..

Eylül bir şeyler anlatıyordu..
20 dakika kadar sonra Uzay uyumuştu.. Eylül uzunca bir öpücük bırakıp onu yatağına yatırdı yavaşça.. Üzerini örtüp ışığı kapattı ve kapıyı aralık bırakarak aşağı indi..

...

A:Vakit kaybetmeyeceğim.. Cesaretini topla Ali..

Ali gülerek kahve yapıyordu. Heyecanlıydı.. 2 aydır Eylül'ü düşünmeden tek bir saniye bile geçirmemişti.. Uzay ve ona çok iyi gelmişti o... Bir günde bile neler yapmıştı hayatlarına...

Ali kahveleri hazırlamıştı.. Hızlıca bahçeye çıkıp salıncağın önündeki masayı sildi..

A:Güzel..

Karanlık SabahlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin