Saat 5.46
Ali gözlerini aralayıp hafif kıpırdamıştı.. Yanına yatan Eylül'ü görünce kalbi yine hızlı hızlı atmaya başlamıştı bile..
Yine aynı saatte uyandığını düşündü Asaf..
4.21
Telefonu cebindeydi.. O yüzden Eylül'ü rahatsız etmeden telefonunu çıkarıp kilit ekranına baktı..
A:5.46 mı?
Ali gülümsemişti..
Yavaşça kalkıp Eylül'ün önüne eğildi.... Yüzündeki benleri izledi uzunca... Keşfetti tekrar tekrar..
Daha rahat uyuması için yavaşça kucaklayıp odasına çıkardı..
Yatağa usulca bırakıp alnına hafif bir öpücük bıraktı ve yüzüne gelen saçlarını çekip kokusunu çekti içine..
Sonra gülümseyerek çıktı odadan.. Aşağı inip bahçeye çıktı..Derin bir nefes aldı..
A:Toprak kokusu... Ama üzgünüm dostum. Artık onun kokusu 1. sırada.. Ama üzülme, benim adıma sevin... Çünkü seninle yağmur yağdıktan sonra karşılaşabiliyoruz.. Ama o artık koca bi ömür benimle..
Ali Eylül'ü ilk öptüğü yere baktı usulca.. Yaklaştı ve oraya oturdu..
A:Rüya mı bu acaba?
Ali doğrulup eve girdi.. Arabanın anahtarını alıp kapıdan çıktı...
Ali hızlıca sürüyordu arabasını.. Heyecanlıydı..
20 dakika kadar sonra bir çiçekçinin önüne geldi... Kapalıydı.A:Bu saatte nerden bulacağım?
Ali sakince telefonunu çıkarıp internete girdi.. Açık çiçekçi bulma ümidiyle..
En sonunda bir tanesi açık gözüküyordu..A:İyi uzak da değil..
Ali arabasına atlayıp hızlıca sürdü..
25 dakika kadar sonra konuma ulaşmıştı.. Arabadan inip etrafına bakındı.. En sonunda "Çiçekç" tabelasını gördü..
Sabahın ilk ışıkları tabelaya vuruyordu.. "İ" harfini kapatmıştı..Ali dar sokakta ilerlemeye başladı çiçekçiye ulaşmak için.. Bozuk yolların çoğu yerinde su birikintileri vardı.. Ali basmamak için acele etmiyordu. Temkinliydi.. Üstü kirlenmemeliydi. Nefret ederdi çünkü...
Bir su birikintisinden daha kurtulup duvara amatörce çizilmiş grafitiye baktı..
Anlamsızdı.. Boş..Ali biraz daha yaklaştı görebilmek için.. Nedendir bilinmez merak etmişti.. Eliyle duvarın dokusunu hissetti.. Eski bir duvardı. Alçıları dökülmüş..
Grafiti kapatmıştı onu...Temiz bir duvar çiziliydi o pis duvarın üstünde..
X:Gençlerin işleri işte..
Ali merakla kafasını çevirince iri yarı bir adamla göz göze geldi..
Tahmini 45 yaş üstüydü.. Siyah bir şapkası vardı.. İnce yağmurluğu dizlerine kadar uzanıyordu.. Çizmelerini görünce neden giydi diye düşündü Asaf..
Yaz ortasındayız..X:Temiz bir duvar resmi.. Garip değil mi?
A:Yani.. Belki de bu eski duvarı böyle hayal ettiklerindendir. Kim bilir..
Adam gülümseyerek Ali'yi süzdü..
X:Sizi ilk defa görüyorum.. Buralara pek fazla kişi uğramaz.. Hem de bu saatte..
Ali usulca saatine bakıp adam döndü..
A:Açık çiçekçi arıyordum da.. Burada varmış bir tane..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Sabahlar
RomantizmBirbirinden habersiz benzer hayatlar yaşayan iki insan.. Doğru insanı bulduğuna inanıp kendini mutluluğun kollarına bırakan bir kadın, hayatının tek amacı yeğenini yetiştirebilmek olan ve oradan oraya sürüklenen bir adam.. Aşkı bulduğunu sananlarla...