~İyi Uykular~

1.2K 118 143
                                    

Selamlar herkese, anca alabildim elime telefonu.. Bir iki saate Beklenen Halvet'de gelecek.. Oy vermeyi unutmayın, iyi okumaalar diliyoruz 💓


Eylül masaya özenle itilen sandalyelerden birini çekmişti. Dağınık mutfağın ortasında öylece oturuyordu..
Az önce anlattıkları tekrar tekrar yankılanıyordu kulaklarında..

2-3 dakika sonra Ali'nin sesini duymuştu Eylül..
Asık suratı, istemsizce gülümsemişti.. Hafif buruk, hafif aşık..

A:EYLÜÜÜL, HAYATININ AŞKII GELİYOOO!

Ali gülerek mutfağın kapısına gelmişti..

A:Dedim sevgilimi daha fazla... Eylül?

Eylül kaldırmıştı kafasını..
Ali etrafa hızla göz gezdirip mutfağın ortasında öylece ona bakan sevgilisine çevirmişti gözlerini.. Tedirgindi..

A:B-bitanem?

Eylül omuz silkmişti sadece..

Ali usulca Eylül'ün yanına gelip kaldırmıştı onu  sandalyeden..Alnına öpücük bıraktığında Eylül'ün usulca belini saran kolları gülümsetmişti onu..

A:Bak bakiyim bana..

Eylül kaldırmıştı kafasını Ali'nin göğsünden..
Ali üzülüyordu, çok fazla üzülüyordu..

E:Sen neden üzülüyorsun ki..

Ali şaşırmıştı..

A:Neden mi?

Eylül, bir iki adım geri gidip pijamasının ceplerine geçirmişti ellerini..

Ali gülmüştü..

E:Yani ben, seni üzmek istemiyorum sadece.

A:Neden yapıyorsun bunu?

Eylül "neyi?" dercesine omuz silkmişti..
Ali derin bir nefes alıp kendi için bir sandalye çekmişti masadan..

A:Otursana..

Eylül mutfağın ortasında duran sandalyesine oturmuştu hızla.. Ali gülümsemişti..

A:Ben sadece yaralarını sarmak istiyorum Eylül. Seni sevmek istiyorum. Gerçi sen izin versen de vermesen de seveceğim geçelim bu kısmı..
Sen, aramıza duvarlar örüyorsun. Ben birine zorla tırmanıp o çimenlere atladığımda sen bu sefer dikenli teller koyuyorsun önüme.. Niye yapıyorsun bunu?

E:H-hayır, ben sa..

A:Ben Çağlar değilim Eylül.

E:Çağlar gibi olmadığın için yanımdasın Ali Asaf.

Ali yerdeki unlardan kaldırmıştı gözlerini..
Eylül'ü hızla süzüp sinirlenmeye hazır bekleyen gözleriyle buluşturmuştu kendi gözlerini..
Hâlâ sakindi, ama söyleyeceği bir kelime Eylül'ü sinirlendirebilirdi.. Bunu biliyordu.

A:Yanında olmak yetmez, yanımda olman da yetmez.. Ben uzaktan da severim seni.. Sen olmadan seni severim Eylül.. Ama sorun bu değil.. Ben senin kalbinde gezinmek istiyorum.. Seni ezberlemek istiyorum. Buna izin vermiyorsun ama..

Eylül bir şey dememişti.. Ali'nin içinde biriktirdiklerini dinlemeyi tercih ediyordu o an için..

A:Bana mutlu olalım tek isteğim bu dedin ya?

E:Evet?

A:Ben sadece mutlu olalım istemiyorum Eylül. Üzülelim istiyorum, ağlayalım istiyorum. Sinirden ortalığı inletelim istiyorum. Ama beraber yaparım bunları.. Sen sadece mutluluğunu paylaşıyorsun benimle. Üzüntünü veya öfkeni kendine saklıyorsun.
Böyle olmaz.. Böyle olmaz Eylül.

Karanlık SabahlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin