7.BÖLÜM

334 12 7
                                    

Nehir’in ağzından

Oğuzhan’ın ne gibi planları vardı ? Bütün gün bunu düşündüm. O yüzden Derin’e hiç mesaj atmadım, hiçte aramadım.

Derin’in ağzından

Nehir bugün hiç aramamıştı beni. Ne olduğunu gerçekten merak ediyordum. Nehir bana kolay kolay mesaj atmamazlık yapmazdı önemli bi sebep olmadığı sürece. Ya sms hakkı bitti. Yada telefonun sarjı bitti diye olumlu şeyler düşünmek istiyordum. Ama aklım hep Nehir ve Oğuzhan’daydı. Acaba Nehir Oğuzhan’la konuştu mu, Oğuzhan Nehir’e bişey söyledi mi, Poyraz’la Özge’nin arasında bişey mi var, Nehir Taha’yla nasıl bi ilişki içinde ? Bunların öğrenmenin tek yolu Yarını beklemekti. Fakat zaman geçmek bilmiyordu. Bütün işler ters gidiyordu bugün. Hiçbir şey olumlu gitmedi.

Bunları düşünürken uyuya kalmışım.

Ertesi gün sabah kapının vurulma sesine uyandım. Gelen Nehir diye düşünürken düşüncülerim beni yanılttı. Gelen Duru’ydu. Bu kız nerden çıktı şimdi. Benim evimi nerden biliyo bu salak. Derken birden arkasından Oğuzhan çıktı. Haydeee şimdi işler daha çok karıştı.

-Oğuzhan ne işin var burada.

-Derin nolur dinle.

-Ne söylüyosan çabuk söyle.

-Derin seni çok seviyorum nolur inan bana.

-Bunu söylemek için Duru’yu neden getirdin.

 

 Duru çok havalı bi tavırda

-Buraya gelmeye meraklı değilim bende şekerim.

-O şeker senin g*tüne girer inşallah. Diyerek tekme attım. Çünkü kaşındı. Oğuzhan araya girdi.

-Şşşttt Derin sakin ol. Duru bi zahmet sus sende. Buraya kavga için değil Derin için geldik.

-Ne geliyosunuz benim için istemiyorum hiç bişey sizden.

-Derin

-Ne?

-Ya yapma nolursun ..

-Oğuzhan sonra lütfen. Çok işim var çok yoğunum bay.

Kapıyı suratına kapattım. Çok zor durumdaydım. Gerçekten bütün her şey üstüme geliyordu… Rahatlamaya, kafa dinlemeye ihtiyacım var.. bunu fark eden herkes üstüme geliyolar sürekli.. Bide yetmezmiş gibi Poyraz geldi.

Kanepede uyuya kalmışım.. En az bi 3-4 saat uyumuşumdur.

Telefonumun sesine uyandım Normalde sessize alıp yatardım. Bu sefer normalde unutmuşum -_- en sinir olduğum şey ben uyurken uyandırılmak.. Neyse telefona baktım. Nehir’den mesaj.

-Taha’yla dışarı çıkıcaz. Yanına gelemicem bugün..

-Sorun değil eğlenmenize bakın siz. diye mesaj attım.

Beklide aradığım fırsatı dinlenmeyi şimdi bulabilcem.. diye düşünmez olaydım keşke. Kapı çaldı. Kapının zilini sökmeyi planlıyorum gerçekten. Kapıyı açtım. Poyraz, Özge, Emre, Oğuzhan ve Oğuzhan’ın küçüklükten beri arkadaşları Eser ve İbrahim. Normal insanlar kapıyı açıncı hoş geldin, buyurun içeriye vs. şeyler der. Ama ben her yerde kendimi belli edicem o yüzden kapıyı açar açmaz bütün herkese baktım ve

-Hayırdır, ne işiniz var burada.

Dedim

Poyraz

-Hoşbulduk Derin’cim

Poyraz’a sinirli bi şekilde bakıyordum. Napıp etti Poyraz beni ikna etti. Yaklaşık 5 dakika kapıda bekledikten sonra içeri girdiler.

Sırayla oturduk.Oğuzhan’ı her ne kadar sevsemde o konuşmasından sonra bidaha yüzüne bakamıyordum. Eğer biz Eser’in olduğu bi ortamdaysak kimseye izin vermeden kendi lafa girer.

-Derin evde bi oyun felan yok mu ya. Getir oynayalım.

-Evde bir sürü oyun olmasına rağmen yok dedim.

İbrahim

-Sorun değil ya ben gelirken yapboz almıştım.

Herkes İbrahim’e bakıyordu.

-Oynamasakta olur ya diyerek yapbozu kenara bıraktı.

Televizyon kumandasını alıp müzik açıcaktım. Poyraz elimden kumandayı çekti.

-Napıyorsun ya !

-Ben açıcam müzik.

-Hayır ver şunu.

Bişey söylemeden müzik kanallarını gezmeye başladı. İnşallah benim zayıf noktamı bilmiyordur diyerek dua ediyordum. Büyük ihtimal biliyo gibiydi. Number one da durdu. Poyraz orası durulcak yermi yaa. İrfan Özata-Tuhaf Geliyor şarkısı vardı. Avazım çıktığı kadar bağırıcaktım fakat onu sevmediğimi hatta nefret ettiğimi bilmelerini istemiyordum. Poyraz bunu öğrenmiş sanırım. Çünkü sesi komşuları rahatsız edicek kadar açtı. Dayanamadım bağırdım.

-Yeteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer. Kapat şu televizyonu diyerek.

-Bi şartla kapatırım dedi Poyraz.

-Ne istiyosun çabuk söyle ama ne olur kapat şu televizyonu.

Oğuzhan’a baktı ve ‘Oğuzhan’la çıkmayı kabul edersen kapatırım.’

Oğuzhan’la ikimiz birbirimize baktık.

-Hayır bu şarkıyı dinlerim daha iyi dedim.

Poyraz televizyonu kapattı. CD çaları açtı ve o da ne öyle :O İrfan Özata’nın albümünü almış.. Yuh yani bu çocuk aştı iyice kendini. CD yi taktı sesi son ses açtı ve bana albümü dinlettirmeye başladı. Dayanamıycak durumdaydım. Onun kapatması için tek bir yolum vardı Oğuzhan’la çıkmayı kabul etmek…..

Bitsin İstemedimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin