wildjohnson: OMG
wildjohnson: AŠ NEMANIAU, KAD TU IŠTIKRŲJŲ MAN ATRAŠYSI WTF
wildjohnson: AŠ MYLIU TAVEjackjackjohnson: Aw aš irgi tave myliu! ❤️
wildjohnson: Tu išgelbėjai mane.
jackjackjohnson: Aš išgelbėjau tave?
wildjohnson: Taip, tu išgelbėjai mane. Išgelbėjai mane nuo pačios savęs. Išgelbėjai mane nuo savižudybes. Visada priversdavai mane šypsotis blogiausiuose gyvenimo momentuose. Tu esi mano laimės šaltinis. Ir niekada nenoriu tavęs prarasti.
jackjackjohnson: Džiaugiuosi, kad pasilikai dėl manęs. Myliu tave ir visus savo kitus fanus. Tokie dalykai kuriuos man sako mano fanai verčia mane stengtis labiau. Noriu, kad jūs manimi didžiuotumėtes.
wildjohnson: Aš ir didžiuojuos tavimi. Tampi vis įžimesnis. Aš tavimi didžiuojuosi. Visi tavimi didžiuojames.
jackjackjohnson: Kartais jaučiu, kad visus jus nuvyliau.
wildjohnson: Negalvok to. Niekada mūsų nenuvilsi.
jackjackjohnson: Ta prasme kartais aš gaunu tiek daug pykčio ir paskalų. Jaučiuosi taip lyg būčiau tik kitas, antrasis "Jack".
wildjohnson: Bet ta ir esmė tu esi kitas "Jack". Tu esi daug daugiau nei manai. Tau neturėtų rūpėti ką kiti apie tave kalba. Aš manau tu tobulas toks koks esi. Štai todėl ir esu tavo fanė. Todėl, kad patinki man toks koks esi. Taip pat ir tavo fanai. Neturėtum pasikeisti tik dėlto ką kiti galvoja apie tave.
jackjackjohnson: Ačiū. Umm..
jackjackjohnson: Atsiprašau taip ir nesužinojau tavo vardo?wildjohnson: Aš Margaret, bet kai kurie mėgsta vadinti mane Maggie.
jackjackjohnson: Gražus vardas, gražiai merginai.
wildjohnson: Wtf tu net nežinai kaip aš atrodau.
jackjackjohnson: Taip žinau. Turiu keletą nuotraukų kurias tu patweetinai.
wildjohnson: Ar tu stalk'ini mane dabar?
jackjackjohnson: EIK TU SAU TU ŽIAURIAI GRAŽI
wildjohnson: Tu aklas.
jackjackjohnson: Oi tika retweetinau.
wildjohnson: JACK
wildjohnson: WTF
wildjohnson: AŠ ATRODAU BAISIAI TOJE NUOTRAUKOJE.jackjackjohnson: Ne. Atrodai labai gražiai omg
wildjohnson: Dabar visi pamatė mano baisią asmenukę.
wildjohnson: Labai tau ačiū, Jack.jackjackjohnson: Ne. Dabar visi palaiminti su tokiu grožiu ant jų sienos 🙂
wildjohnson: Man rodos tau reikia pas akių daktarą. 🙂
jackjackjohnson: Jau buvau. 🙂
wildjohnson: Haha kaip juokinga
jackjackjohnson: Turiu tau klausimą. Gali ir neatsakyti jei nenori.
wildjohnson: Klausk.
jackjackjohnson: Kodėl tu manai, kad esi baisi?
wildjohnson: Tiesiog nepasitikiu savimi. Visa savo gyvenimą nekenčiau savęs. Tiesiog nematau savęs kaip patrauklia mergina.
jackjackjohnson: Tik dėl to, kad tu taip manai tai nereiškia, kad kiti mano, kad esi negraži.
wildjohnson: Labai abejoju.
jackjackjohnson: Aš manau esi žiauriai graži. Nors tu nemanai, kad tokia esi.
wildjohnson: Aš taip pat manau, kad esi žiauriai gražus.
jackjackjohnson: wtf
wildjohnson: Haha juokauju
jackjackjohnson: Nežinau. Aš manau esu mielas
wildjohnson: Nebūk toks savimyla, Johnson
jackjackjohnson: Gerai. 😞
wildjohnson: Tu toks naivus omg.
jackjackjohnson: Tu įžeidei mane. 😞
wildjohnson: Nustok elgtis kaip mažas vaikas.
jackjackjohnson: Bet man kokie penkeri wtf
wildjohnson: Jei tau būtų penkeri tu nesusirašinėtum su manimi. 😉
jackjackjohnson: Nekenčiu tavęs.
wildjohnson: Tu myli mane. 😙
jackjackjohnson: Tiesa.
jackjackjohnson: Bet vis tiek nekenčiu tavęs.wildjohnson: Ne tu myli mane 🙂❤️
wildjohnson: Šūdas turiu eiti. Atsiprašau ate, Jack.jackjackjohnson: Kodėl?
jackjackjohnson: Maggie?
YOU ARE READING
TWITTER DMS
RomanceIstoriją keliu iš naujo. Istorija su nenuspėjima pabaiga.Kas gali žinoti,jog kažkada ateis laikas kai reikės atsisveikinti amžiams?. Fanfiction apie dainininką/ reperį Jack Johnson ir merginą (jo fane) Margaret. ,,Skaudėjo,.Skaudėjo žiūrėti į ją." 1...