Twitter dms;14

11 2 0
                                    


jackjackjohnson: Dėl tavęs galėčiau.

wildjohsnon: Patikėk manimi tu nieko nežinai.

jackjackjohnson: Tai paaiškink man, Maggie.
jackjackjohnson: Paaiškink man kur gi "aš" nenoriu įsivelti.

wildjohnson: Jack. Aš rimtai noriu tau pasakyti. Nes šita "paslaptis" žudo mane lėtai ir skausmingai. Bet aš nenoriu, kad tu įsiveltum į tai ką aš darau.. Jei aš tau pasakysiu. Tu irgi su tai būsi susijęs ir aš to nenoriu.

jackjackjohnson: Man nerūpi. Aš noriu žinoti kodėl vis atstuminėji mane.

wildjohnson: Jack..

jackjackjohnson: Prašau.

wildjohnson: Kai mano mama mirė.. atrodo, kad aš pasikeičiau. Kai kurie draugai tiesiog nustojo su manimi bendrauti.. Keletą dalykų nutiko su mano šeima. Tai aš tiesiog nuo to laiko užsiskleidžiau savyje ir atstuminėju visus. Tai mano įprotis. Aš tai darau.

jackjackjohnson: Aš to nedarysiu. Aš tavęs neįskaudinsiu kaip jie. Ir nepaliksiu.

wildjohnson: Iš kur aš žinau, kad tu man nemeluoji? Žmonės man tą sakę tiek daug kartų ir aš tikiu jais, bet ant galo jie visada palieka mane arba įskaudina mane. Štai todėl man sunku pasitikėti kitais.

jackjackjohnson: Patikėk manimi, aš visai kaip tu. Man irgi sunku pasitikėti kitais.

wildjohnson: Tikrai?

jackjackjohnson: taip. Aš neprisileidžiu žmonių taip lengvai.

wildjohnson: Žinai tu vienintelis žmogus su kuriuo aš šnekuosi apie tokius dalykus.

jackjackjohnson: Džiaugiuosi. Tai verčia mane jaustis ypatingu.

wildjohnson: Tu ir turėtum jaustis ŽIAURIAI ypatingas. Nes aš nelabai atsiveriu kam nors.

jackjackjohnson: Aš ir jaučiuosi ypatingas. Bet aš džiaugiuosi, kad tu gali manimi pasitiki. Ir, kad aš vienintelis.

wildjohnson: Ar gali man kai ką prižadėti?

jackjackjohnson: Taip.

wildjohnson: Nepaliksi manęs.. Kaip visi kiti.. Kad ir kaip man sunku pasidarys tu pasiliksi.

jackjackjohnson: Aš ir nesiruošiau tavęs palikti. Be to tu taip lengvai manimi neatsikratytum.. Ar gali man ta patį prižadėti?

wildjohnson: Gerai ir be to aš jau seniai esu šiame fandom ar tikrai manai, kad aš įšeičiau?

jackjackjohnson: Gerai. Aš nenoriu, kad paliktum mane.

wildjohnson: Aš niekada tavęs nepaliksiu. Prižadu.

TWITTER DMSTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang