Twitter dms;12

9 1 0
                                    


• Maggie Collins •

Aš visiškai išjungiau savo telefono garsą, kad neatkreiptų dėmesio tas žmogus mano namuose jei koks garsas būtų. Aš girdėjau žingsnius laiptais. Prašau neateik į mano kambarį.

Girdžiu kaip atsidaro durys. Aš delnu užsidengiu burna. Bandau nuslėpti savo ašaras. Tas žmogus turbūt žiūri aplinkui. Bando surasti ką nors vertingo. Nes girdėjau kaip stalčiai atsidaro ir užsidaro. Atrodė taip lyg jis būtų įšėjęs nes girdėjau kaip užsitrenkia durys. Pasistengiau kuo tyliau paskambinti policijai.

"911 kas atsitiko?"

"Sveiki, čia Maggie Collins. Kažkas mano namuose."

"Maggie, mieloji, mes tuoj atvažiuosim. Koks tavo adresas?"

"45 Oak street"

"Maggie, aš norėčiau, kad išliktum su manimi prie telefono kol atvažiuos policija."

"Gerai. Prašau paskubėkite aš labai bijau."

"Mieloji, pasistenk išlikti rami ir tyli."

"Gerai."

Išgirdau kaip durys vėl atsidaro. Aš truputį patildžiau telefoną. Mačiau šešėlį iš ten kur aš buvau pasislėpus. Jis artėjo ir artėjo prie manęs. Aš supanikavau, bet likau tyli. Tai buvo iki tol kol aš išgirdau policijos sirenas. Tada aš pamačiau kaip jis bėga. Dėl visa ko likau ten kur buvau. Bet išgirdau daug šūvių. Išgirdau kaip durys prasivėrė.

- Maggie Collins,- išgirdau žemą balsą. Balsą kurio niekada nesu girdėjusi.

Aš likau pasislėpus ir likau ten kur buvau.

- Čia policija, tu, saugi dabar,- aš lėtai išlindau iš ten kur buvau pasislėpus.

Mano kambaryje buvo kokie 3 policininkai. Jie paklausė ar man viskas gerai ir paklausė ar galėčiau įšeiti į lauką, ir pasišnekėti su kitais policininkais, ir atsakyti į keletą klausimų. Jie paklausė gana paprastų klausimų. Aš pažvelgiau į langą ir mačiau ten žmogų. Ten buvo vyras. Atrodė labai sportiškas. Jis turėjo tatuiruočių ant krutinės ir rankų. Jis davė man tokį žvilgsnį lyg norėtų nužudyti mane. Aš siaubingai persigandau.

Jie norėjo, kad aš kartu su jais važiuočiau į policijos departamentą, kad man nereikėtų būti namie vienai ir palaukti ten kol mano tėvai mane pasiims. Bet tas dalykas, kad aš nenorėjau grįžti namo. Koks skirtumas ar pas mave namuose bus vagis, žudikas ar bus girtas, smurtaujantis tėvas.

Jie pasakė man atsisėsti ant vienų iš tų šaltų nepatogių kėdžių. Supratau, kad aš dar neatrašiau Jack. Dieve jis turbūt persigandęs.

jackjackjohnson: Skambink policijai!
jackjackjohnson: Maggie?
jackjackjohnson: Prašau pasakyk man, kad tau viskas gerai.
jackjackjohnson: Tikiuosi tau viskas gerai..
jackjackjohnson: Nežinau ką daryčiau jei prarasčiau tave..
jackjackjohnson: Aš siaubingai bijau dabar.
jackjackjohnson: Prašau atsakyk man.
jackjackjohnson: Pasakyk ką nors..
jackjackjohnso: Prašau.

TWITTER DMSWhere stories live. Discover now