jackjackjohnson: Aš pagaliau sutiksiu tave šiandien.maggiecollins: Aš žinau. Baisiai jaudinuosi.
maggiecollins: Kas jei aš tau nepatiksiu?
maggiecollins: Kas jei aš tave išgąsdinsiu ir tu pabėgsi?jackjackjohnson: Užčiaupk savo pretty little ass ir pradėk ruoštis.
maggiecollins; Gerai, tėti.
*sarkastiškai pasako*jackjackjohnson: Užsičiaupk.
maggiecollins: Aš nežinau ką rengtis wtfffffffff.
jackjackjohnson: Gerai išsirink bent 3 stilius ir tada atsiųsk man nuotrauką aš tau padėsiu išsirinkti.
maggiecollins: *picture attachment*
jackjackjohnson: Manau tau reikėtų užsidėti tą suknelę su maikute.
maggiecollins: Bet lauke vėjuota. Tada mano suknelė gali pasikelti ir visi pamatytų mano kelnaites.
jackjackjohnson: Aš norėčiau pamatyti tbh.
maggiecollins: Ne nenorėtum. Ten barbie kelnaitės.
maggiecollins: JK OMG.jackjackjohnson: Geras pasirinkimas. 😉
maggiecollins: JACK, AŠ JUOKAVAU.
maggiecollins: Gš tau niekada nesakysiu kaip atrodo mano tikros kelnaitės. 😉jackjackjohnson: Tau ir nereikėtų. Aš galėsiu šiandien sužinoti. 😉
maggiecollins: Aš rimtai tu visada turi kokį nešvankų komentarą pasakyti.
maggiecollins: Man reikėtų reportinti tai.jackjackjohnson: Bet tau patinka. 😉
maggiecollins: Nustokkkkk
jackjakcjohnson: Ne, bet rimtai tau reikėtų dėtis tą suknelę. Užsidėk ir atsiųsk man nuotrauką. Noriu pažiūrėti kaip ant tavęs atrodo.
maggiecollins: Tuoj.
jackjackjohnson: Gerai.
maggiecollins: *picture attachment*
jackjackjohnson: DAMN
jackjakcjohnson: ČIA MANO MAŽUTĖ
jackjackjohnson: IR VISA JI TIK MANO
jackjackjohnson: Aš negaliu susitaikyti su tavo grožiu.
jackjackjohnson: Man taip pasisekė.maggiecollins: Užsičiaupk.
jackjakcjohnson: Neee. Leisk man dar trupučiuką eiti iš proto dėl tavęs.
maggiecollins: Ar užsičiaupsi jei leisiu?
jackjackjohnson: Taip.
maggiecollins: Gerai tada.
jackjakcjohnson: YAY GERAI. TU ATRODAI TAIP MIELAI TAI NET NEJUOKINGA.
jackjackjohnson: TU TOKIA MIELA WTF
jackjakcjohnson: LAUKIU NESULAUKIU KAI PAMATYSIU TAVE
jackjakcjohnson: Noriu apsikabinti tave ir niekada nepaleisti.
jackjackjohnson: Mano princesė tokia graži wtf.maggiecollins: baik aš susigėdysiu.
jackjakcjohnson: Aw mano, mažutė susigėdo.
maggiecollins: Nustokkk.
jackjackjohnson: Ne tu tokia miela.
maggiecollins: Tu mielesnis.
jackjackjohnson: Ne tu mielesnė wth.
maggiecollins: Aš jaučiu, kad mes esame ta įkyri porelė kurios visi nemėgsta.
jackjakcjohnson: Man neįdomu ką kiti galvoja jei tai verčia tave šypsotis.
maggiecollins: Tu cheesy little fucker.
YOU ARE READING
TWITTER DMS
RomanceIstoriją keliu iš naujo. Istorija su nenuspėjima pabaiga.Kas gali žinoti,jog kažkada ateis laikas kai reikės atsisveikinti amžiams?. Fanfiction apie dainininką/ reperį Jack Johnson ir merginą (jo fane) Margaret. ,,Skaudėjo,.Skaudėjo žiūrėti į ją." 1...