Twitter dms;09

9 1 0
                                    

• Maggie Collins •

Mano tėtis kuo toliau tuo daugiau naudoja smurtą prieš mane. Jis namo grįžta su moterimi. Ir kiekvieną kartą kai pasakau jiems atstoti nuo manęs jie tik nusijuokdavo, o jis man trenkdavo. Kartais jis mane taip užtrankydavo, kad aš atsijungdavau.

Nebegalėjau to kęsti. Norėjau pabėgti. Bet kiekvieną kartą kai bandydavau nors koją iškelti iš namų jis tik nusijuokdavo ir pagrasindavo nužudyti mane.

Prisimenu kai susirašinėjau su Jack, aš supykau ant jo ir užblokavau jį. Vėliau pasijutau blogai, kad taip padariau ir norėjau viską pataisyti atblokuodama jį, bet tada atėjo tėtis ir sulaužė mano telefoną. Tai dabar aš negaliu su juo šnekėtis.

Bet gavau šansą kai jis įšejo į "darbą" žinoma jis ėjo į barą prisigerti. Apieškojau jo kambarį. Ieškojau kokio nors telefono. Peržiūrėjau virtuvės spinteles. Staiga prisiminiau, kad mama turėjo pilna atsarginių telefonų prieš jai mirštant. Ji juos slėpdavo. Tik man sakė kur jie yra. Dėl visa ko jei kas atsitiktų.

Radau savo seną telefoną. Ieškojau kokio nors pakrovėjo nes esu tikra, kad jis jau amžius nekrautas. Aš greitai pagriebiu vieną ir nubėgu kuo greičiau į savo kambarį nes išgirdau kaip lauko durys atsidarė. Šiuo momentu net nežinojau kodėl tyliai verkiau savo kambaryje.

Gal dėl to, kad mano namuose yra vyras kuris muša mane. Tai ne mano tėtis. Mano tėtis buvo geras ir jis mylėjo mane. Tas vyras ne mano tėtis. Mano tėtis dingo labai seniai.

Padėjau telefoną krautis. Kroviau jį kokias geras dešimt, dvidešimt minučių. Jis pagaliau įsijungė ir aš iškarto atsisiunčiau Twitter programėlę. Siuntėsi apie penkias minutes . Kai atsisiuntė aš įrašiau savo prisijungimo duomenis. Ir padariau tai ką turėjau padaryti prieš tėčiui sulaužant mano telefoną. Atblokavau jį.

Gavau visas jo žinutes. Mačiau visas Jack žinutes ir tai pravirkdė mane. Jis vienintelis žmogus kurį aš turiu. Kuriam ištikrųju rūpejo ar aš mirsiu ar ne. Arba ar man viskas gerai ar ne.

jackjackjohnson: Aš atsiprašau.
jackjackjohnson: Kas per šūdas? Kodėl žinutė neišsisiunčia!?
jackjackjohnson: Maggie?
jackjackjohnson: Ne taip negali būti.
jackjackjohnson: Maggie!!
jackjackjohnson: Prašau nepalik manęs..
jackjackjohnson: Aš myliu tave..

Buvo ir daugiau žinučių. Dauguma jų privertė mane baisiai verkti. Nes aš tikrai noriu jam pasakyti. Bet tai tik pablogins man viską. Ta esmė, kad aš nežinau kaip tai pasakyti. Aš bijau, kad po to aš jam galiu nebepatikti. Norėčiau, kad nereikėtų man laikyti nuo ko nors tokios paslapties. Ypač nuo jo.

TWITTER DMSWhere stories live. Discover now