-Hajde Diana, ti se najduže spremaš.-Derale se se dijevojke dok sam ja povlačila zadnju crtu svojim kistom za oči. Danas sam navšila dvadeset godina. I odlučile smo se za izlazak. Obukla sam se u crno. Ne nosim uvijek crnu, zapravo nosim uvijek različite boje. Danas mi je bio dan za crnu. Naravno prije nego li sak izašla dala sam curama da me slikaju, jer što nije na instaću nije se dogodilo.
Obožavam svoj život. Imam što god poželim. Bogate roditelje, koji imaju savšen brak. Najbolje prijateljice i moglo bi se reći da dobro izgledam.-Diana , izgledaš savšeno.-rekla je Saša dajući mi moj mobitel kojim me je uslikala.-Blago njoj ona ne mora sliku uređivat super je.-dodala je Lucija.Samo sam se nasmiješila na to. Pizvale smo si taxi jer ipak planirale smo se napiti večeras. Taxi nas je ostavio ipred elitnog kluba. Ovdje su večeras moje prijateljice iznajmile stol za mene. Odnosno nas. Na stepenicama ipred kluba bilo je hrpa ljudi, ali dominirala je jedna grupa muškaraca koja nas je proždirala pigledom.
Moju pažnju je ukrao muškara u plavo-bijeloj košulji, malo više raskopčanoj. Zapravo kako je on moju koncentraciju zaokupiro tako sam i ja njegovu. Napravili su mali prolaz kako bi mogla ja i prijateljice proći. Dok sam prolazila on je napravio korak naprijed,tako da sam se ja očešala od njega. Primjetila sam mu smiješak na licu.Ušle smo i unutra je bila gužva. -O moj Bože pa tebe je Ares skidao pogledo.-komentirala je Lucija.-Čekaj to je bio Ares McKelly?-upitam je a ona pitvrdno klimne. On je dečko za kojim žene sjeku vene. Njegiva obitelj je jedna od najpoznatiji obitelji. Gdje god se okreneš neko će njih spominjati. Jedno vrijeme sam se i ja zanimala za njega.
Ali samo u svojim tinejđerskim danima. Baš zbog toga što sam išla na faks u inostranstvu, stoga nisam pratila njegovo odrastanje, u mogu reći savršenog muškarca. Uskoro su on i ekipa ušli u klub. Iz sigurne daljine su cijelo vrijeme bacali piglede na nas.
-Večeras je s nama slavljenica Diana Rich, želimo joj sve najbolje povodom njenog dvadesetog rođendana.-jedan od izvođača mi je čestitao pred cijelim klubom rođendan. Poslje su mi dolazili ljudi u klubu i čestitali su mi rođendan. Uskoro smo primjetili kako nam se približava Ares s društvom.
-Večer dame. Mi smo došli ovoj ljepotici četitati rođendan i počastiti vas pičem.-naravno govorio je kao alfa mužjak Ares.-Ares.-pružio mi je ruku i predstavio mi je se.-Diana.-kažem i primim mu ruku. Častili su nas i to po nekoliko piča.-A da ni začinimo ovu večer?-upita jedan njegov kolega, vadeći malu vrečicu s nekakvim tableticama.
-A ne, ja neću.-svima je podjelijo, ali ja san odbila kada je došao red na mene da uzmem jednu. -Okej, poštujemo oduluku, ako te je strah nemoj. Tableta prestane dnelovati do idučeg jutra, ali tragovi tablete ostaju i do godinu dana u krvi.-kaže jedan od njih. Samo mahnem rukom, i odem plesati, taman je počela moja pjesma, a i alkohol me je dobro ošamutio.
Nakon nekoliko trenutaka dolazi Ares do mene.-Mala da cugneš nešto?-upita me pružajući mi čašu tekile. Ništa ne kažem nego uzmem i eksiram. Naravno da me to oborilo. Počela sam se već zanositi. Oboje smo bili raspiloženi. A što je vrijeme više prolazilo ja i on smo bili sve intimniji. Isprva smo se samo njihali jedno uz drugo, onda su počeli dodiri po tijelu i naposljetku piljubci.
-A da ovu noć zavšimo kako se spada?-upitao me je šapčući mi na uho dok smo bili u gomili. Samo sam mu se osmijehnula. Odveo me je u sobu koja se je nalazila na katu kluba. Naša odječa je se u sekundi našla na podu. Izmjenjivali smo poljubce i dodire kao da se znamo cijeli život. Nježno me je milovao svojom rukom. Gledao me je direktno u oči. Uživala sam pod njegovim prstima.
Samo sam molila Boga da ta noć traje što duže. U jutro sam se probudila sama u krevetu. Glava me je rasturala. Bila sam mamurna ali svejedno sam se sječala prošle noći. Jedino što sam našla je bila bijela ruža sa malom porukom na kojoj je pisalo 'Sretan rođendan '.
Nasmješlila sam se. Odlučila sam se vratiti kući i ne peičati nikome o toj večeri. Mislim da je to bio najbolji poklon za moj rođendan. Zapravo ni sama nisam znala što će mi ta noć sve donjeti u budučnosti.
Prošlo je mijesec i pol od moga rođendana. Nisam nikome ispričala svoju avanturu sa Aresom. Nisam ga od tada ni vidjela ni čula. Danas sam imala hrpu posla. Morala sam nalraviti lječnički za posao i obnoviti osobnu. Radim kao stujardesa,a za to moram stalbo imat uredne papire. A i nalazi mi moraju biti uredni. Danas me je pozvala moja privatna lječnica, valjda su mi nalazi bili gotovi.
-Bok Diana, uđi.-pozdravila me je lječnica kada sam došla kod nje.-Odmah ću prijeći na stvar. Jesi li u pisljednje vrijeme koristla kakvu drogu?-upitala me je a meni se tlo lod nogama smaknulo. Odmah sam shvatila kaki ni je Ares vjerovatno u piče stavi tableticu.-O Bože pa na moj rođendan su me...drogirali.-kažem i uhvatim se za glavu.
-Sada neću moći na posao. Sve dok mi se to ne makne iz krvi.-Kažem živčano.-Zapravo i nebi bilo loše odložiti letove na neko vrijeme.-Kaže doktorica pomalo zabrinuto prevrčući noje nalaze po rukama.-Što nije uredu, doktorice?-sada sam se već počela bojati.-Pa zapravo nema straha, odnosno nadam se da nema.- odugovlačila je doktorica.
-Molim vas recite više što nije uredu.-Kažem joj.-Diana, slušaj. Posljednih mjesec dana ti si u drugom stanju.-Kaže.-Šta u deug...drugom stanju?-Pogubila sam se.-Trudna si.-kaže. Nisam ništa rekla samo sam pokupila svoje stavri i izletila sam iz njene ordinacije. U parku sam plakala. Nisam mogla vjerovati da me je drogirao i sada sam trudna.
Bezobraznik jedan. Ali sve će mi ti platiti . On ni sam ne zna na šta sam ja sve spreman, samo kako bi se osvetila. Od sada sam njegova kazna...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
🤵🏻GAD I STUJARDESA👩🏼✈️✔
Любовные романыRuka u ruci...beba na putu...greske iz proslosti...ali uzitak i sreca ...