₩PRIPADAŠ MI₩

2.6K 124 4
                                    


ARES 's pov.

Svanulo je jutro. Kao i obično budim se prije sviju. Odem i otrčim par krugova i po povratku stanem i kupim bijelu ružu. Ostavljanje bijeli ruža njoj za mene ima veliko značenje. Nakon trčanja sam se vratio i odmah sam se otuširao. Uzeo sam ružu i polako sam se kretao po njenoj sobi da je ne probudim. Kao i obično stavio sam ružu na jastuk do nje. Iako svaka osoba koja me pogleda misli da sam umišljeni bogataš. Mamin sin. Misle da biram djevojke samo po izgledu i da one moraju biti manekenke.

Ali zapravo uopče nije tako. Mene djevojka može osvojiti samo karakterom. Naravno izgled privlači ali karakter osvaja. Otišao sam u kuhinju da nam pripremim kavu. Jednu prije posla. Iskreno drago mi je što će biti uz mene. Da. Ja sam se zaljubio u nju, i to prvog trena kada sam je vidio kako korača onim stepenicama zajedno sa svojim prijateljicma.

Nakon te večeri sam čak tražio njen broj ili nešto kako bi je ponovno vidio. Ali ona je prva našla mene. Ali kvragu muško sam i ego mi divlja kada mi se neka djevojka nudi. Samo zbog toga sam spavao s onom na otoku. Zapravo nemogu Diani priznati svoje osječaje zbog toga što ih ona svaki put iznova ubije kada kaže da će uzeti djete kad se rodi i otići.

-Dobro jutro.-ušla je u kuhinju dotjerana za posao. Nisam mogao odoliti a da je ne odmjerim. Bila je zbilja uglađena. Nikako je nisam mogao onako mladu zamisliti u poslovnom svijetu. Pa za Boga miloga tek joj je 20 godina. Cijelo vrijeme razmišljajući sam je odmjeravao.

-Jesi gotov sa skeniranjem ili?-upita me uzimajuči kavu

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.


-Jesi gotov sa skeniranjem ili?-upita me uzimajuči kavu.-Ja tebe skenirao, ma da kao da nemam pametnijeg posla.-kažem i okrenem očima. I ona ih okrene. Ufff kako bi je sada ovdje na kuhinji...-Požuri šta otežes s kavom trebamo na poso.-kažem strogo. Ona samo uzdahne i popije. -Djeco sretno na poslu.-dodala je mojma mama dok smo izlazili.

Vozili smo se prema poslu. Meni je bilo ljepo uz nju. Makar posvađani volim kada mi je blizu. Iako kada mi je blizu moje misli luduju. U mojoj glavi se pojavljuju svakakve maštarije. Mmmm ja i ona pod tušem,u kadi, u krevetu u zagrljaju. Svaku večer kada spavam osječam njen miris. U svakom snu pojavljuje se ona. Postala je centar moga svijeta. -Nešto bih te zamolila.-rekla je dok smo se zaustavljali.

-Reci.-kažem joj smireno.-Ne želim da u firmi neko zna za nas. Reći ćemo im da si mi samo prijatelj koji mi je pomogao nači posao.-ponovno svijim riječima ubije sve u meni.-Kako želiš.- uzdahnem. Nisam se želio svađati. Još jednom kada smo hodali prema firmi nisam mogao odoljeti a da je ne gledam. Ona je bila moja. I to prvo mi je pripala tijelom. Jedina je djevojka od koje želim još iako sam je imao jednom.

 Jedina je djevojka od koje želim još iako sam je imao jednom

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.


Otvorio sam joj vrata i ona je ušetala unutra. U liftu je njoj bilo neugodno. Nije me niti jednom pogledala. Znao sam da se takoj djevojci ne mogu svidjeti. Pa ubojica sam. To sam postao pred njom. Ubijo sam za nju. I opet bi. Nije mi žao. Došli smo do kata gdje je bio moj ured. Na hodniku su stojalo Miki i moja tajnica ,kao i uvijek ju je zavodio.-Oho Ares i ti si se pojavio.-odmah me je pozdravio. -A tko je ova mlada dama?-upitao je odmah za Dianu.

-Šefe trebala bih vas na samo.-pomalo ulizujući obratila mi se moja tajnica prije negoli sam stigao predstaviti.Diana ju je doslovno isjeckala pogledom.-Ja sam Diana Aresova supruga.-kaže i pruži ruku Mikiju. Pogledao sam je sa osmjehom, znao sam da je to napravila čisto iz ljubomore. Srce mi je kuvalo užasno brzo. Htjeo sam je sada otet i odvesti kod sebe u ured. I svašta joj.... trgnem se iz razmišljanja jer sam se več poćeo preznojavati od maštarija.

-Mislim da nisam nikada imao ovako zgodnu asistenticu.-kaže Miki. Naravno da mi je smetalo njegovo nabacivanje njoj. A trgalo me je to što sam znao da će provoditi vrijeme u istoj prostoriji.-Pa nije ni moj šef loš.-kaže Diana iako gledajući mene u oći.Iz nekog razloga nisam se naživcirao na to. Kao da je meni govorila, a ne njemu.

-Dođi da ti pokažem tvoje radno mjesto.-rekao joj je i odveo ju je sa sobom u ured. Odupirao sam se želji da pođem za njima.-Moramo razgovarati.-Podsjeti me tajnica da nisam sam u hodniku.-Dobro pođimo u moj ured.-kažem joj i oboje se zapuzimo tamo. Sjeo sam a ona je počela nešto govoriti. Nisam je ni slušao. Gledao sam u vrata nadajući se da će ona ući svakog trena unutra.

Zamišljao sam kako ulazi u moj ured otkopčavajući svoju košuljicu. Ništa joj nebi rekao samo bi sve zkurao sa stola kako bi napravio mjesta za nju. Ona bi sjela na stol a ja bi je privukao sebi i tu bi strastveno izmjenjivali poljubce. Razmišljajući o tome stiskao sam šake i ubrzalo mi se disanje.

Srečom u razmišljanju me prekine kucanje na vratima.-Slobodno.-kažem. U moj ured je ušao Miki a za njime sam vidio i svoju malenu. -Imamo sastanak, moram ti pokazati novitete u firmi.-rekao je. Uskoro su došle i ostale kolege. Svi su nešto govorili i objašnjavali ali ja sam samo gledao nju. Sve je pozorno slušala i zapisivala. Koji put bi se dogodilo da ona mene pogleda. U tome trenu bi se vrijeme zaustavilo a ja bi prestao disati.

Završio je i njen prvi dan posla.-Idemo nešto popiti ili?-upitao je Miki kada smo nakon radnog vremena ulazili u lift.-Zapravo ja ne mogu ništa piti znaš nisam sama.-kaže Diana primajući mene za ruku i stavljajući svoju ruku na trbuh.-Čekaj trudni ste?!-iznenadi se Miki. Ona je se glasno nasmijala.-Jesmo, jesmo.-kažem i zagrlim je.-E pa to moramo proslavit.-kaže Miki.-Neki drugi dan. Neka se ona odmori.-kažem i stavim joj ruku na trbuh.

Pozdravili smo se i otišli smo u auto.-I kako je bilo?-upitam je dok smo kretali.-Joj ja ti se divim kako možeš cijelo vrijeme biti u zatvorenom.,-kaže i nasmije se. I ja sam se nasmijao.-Dargo mi je da si danas bila blizu mene.-kažem joj. Pogledala me pomalo zbunjeno.-Htjeo sam reč da mi je drago što nisi bila sama kod kuće što te moji nisu davili pitanjima.-brzo se ipravim jer sam se sav bio pogubio kada sam shvatio što sam htjeo reći.

-Aha...-kaže i nasmije se. Prvi put da pričamo ljepo i ne svađamo se.-Otvori to ispred sebe.-kažem joj. Otvorila je jedan pretinac a u njemu se nalazila mala kutijica. Otvorila je a unutra su se nalazili vjenčani prstenovi.-Što je ovo. Preljepi su.-Pa s obzirom da će nas doći ovi snimati bilo bi ljepo da imamo vjenčane prstenove. Ali ako ne želiš razumijem.-kažem joj.-Ne, stavit ću ga.-kaže istavi si prsten.-Pruži mi ruku.-kaže.

Pružim joj ruku a ona meni szavi prsten. Uputila mi je dubok pogled. Zar postoji šansa za nas? -Možda bi se i mogli ufurati u ovu ulogu braka.-kaže. Da,nemamo mi šanse. Ovo je za nju samo uloga...a meni ...znaći živjeti. Ostatak puta kući proveli smo u tišini.

_____________________

Sto kazete  sad....kako vam izgleda njihova prica kroz njegove oci ....mozda i je upravu...ona sam zeli otici pa ce radije ispasti hladan nego da poslje bude povrijeden ili mozda ipak nije to dobra taktika?!?!?! Pisite svoje misljenje....
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

🤵🏻GAD I STUJARDESA👩🏼‍✈️✔Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon