+13

5.9K 396 43
                                    

“Эзэнтээн өвдөж байна”

“Илүү чанга”

“Ааахххх нххххх өвд..ааах өвдөөд байна”

“Би ердөө л 5хан хуруу оруулсан шүү дээ”

Жонгүг хуруунуудаа эвлэгхэн хөдөлгөсөөр Тэхёныг тавиулчихлаа. Тэхёны хүлээсийг тайлан салфетка өгөн “Өөрийгөө цэвэрлэ” хэмээгээд гараад явчихав.

Тэхён өөрийгөө цэвэрлэн өнөөх хавчаараа хөхнөөсөө салгах үед аймшигтай хорсож байлаа.

Түрүүнээс хойш өвтгөх эрхтэнд нь зүүлттэй байх ээмгийг уйлан байж арай хийн аваад хувцсаа өмсөн өрөөнөөс гарлаа.

Түүнийг сониуч зантай гэдгийг хэлэхээ мартчихаж.

Жонгүгийн өрөөг хаана байдгийг хайн явсаар олсондоо баярлан хэсэг өрөөнд нь зогсох Тэхён.....

Магадгүй эзэнтэн нь биш тэр л дурласан нэгэн нь бололтой.

Жонгүг хэсэг нүдээ нээн Тэхёныг хараад “Хүрээд ир” хэмээн зөөлөн хэлэхэд  Тэхён чихэр хараад баярлах хүүхэд адил инээмсэглэн Жонгүгийн өвөрт орон хэвтлээ.

Тэр хүнтэй хамт унтах дургүй!!!!!

***

Энэ өдрөөс хойш 5 сар өнгөрсөн байлаа. Тэхён урлагийн сургуульд явахаас гадна бэлтгэлдээ шаргуу яван 7 хоногт нэг удаа Жонгүгт дуудагддаг байлаа. Мэдээж тэр хоёр маш завгүй учир ингэж уулзалддаг билээ.

Жонгүгийн талаас:

Намжүүн: Толгойлогчоо уулзалт бэлэн болсон

“Ойлголоо одоохон”

?: Чамайг их томорсон гэж сонссон. Пак Сону*өмнөх толгойлогч*-г алчихаад өөрөө эзэн суусан юм биздээ.

“Чадаж байгаа юмыг өөр яалтай”

?: Хамгийн хачирхалтай нь танай ноход бүгд чамайг хүлээн зөвшөөрсөнд байгаа юм. Ямар арга хэрэглэсэн юм дээ?

“Чамд хамаагүй гэж бодож байна. Бас намайг Жон эрхэм гэдэг юм шүү”

?: Өөв тэгэлгүй яахавдээ Жон эрхэм минь. Тэгэхээр энэ удаад 50кг өвс авчруултал хараал идсэн цагдаа нар хураачихлаа. Таныг буцаан авчирч өгнө гэдэгт итгэлтэй байгаа шүү.

“Би Сону биш чиний нохой болох хүсэл алга”

?: Зөвхөн энэ удаад л

“Надад иймэрхүү жижиг асуудалтай холбогдох хүсэл алга”

?: Тэгвэл…

Тэр хүн босон дэлгэц асаатал хүлээтэй суух Тэхёны дүр төрх гарч ирлээ.

Жонгүг ухасхийн босч өнөөх эрхмийн хоолойг боотол

?: Хэрвээ чи энэ ажлыг гүйцэлдүүлбэл янханыг чинь буцааж өгье

“Тэрний нэг ширхэг үсийг л унагаасан байх юм бол та нарыг хүйс тэмтэрнэ гэж мэдээрэй”

?: Ойлголоо доо

Жонгүг нохойнуудаа дагуулан цагдаагийн газар очин даргатай нь уулзан өнөөх өвсийг нь аван Тэхён руу хөдөллөө.

Энэ үед:

Тэхён хүлээтэй байгаагаа мэдэн хашгирах гэж оролдсон ч амыг нь скочикдсоны улмаас авиа гаргаж үл чадна.

Удалгүй нэг бүдүүн эр орж ирэн Тэхёныг харж байсан харуулуудыг гарган Тэхёнд ойртож эхэллээ. Тэр эр хутга гаргаж ирэн хөдөлбөл ална хэмээн сүрдүүлээд Тэхёны хувцсыг хутгаараа сийчин урж хаялаа.

Тэгснээ шүлсээ год хийтэл залгин

“Тэр муу Жон новш ийм сайхан амьтныг ганцаараа эдэлнэ гэнэ ээ үгүй шүү” хэмээгээд Тэхёныг суллан хамаг хүчээрээ шанаадан унагаан дээрээс нь дэвслээд

“Чамайг хэр сайхан хоолойтойг мэдмээр байна шүү” гэж хэлээд хүзүүг нь шимж гарлаа.

Тэхён чимээгүй л уйлан хэвтэнэ.
Тэр бүдүүн эр хамаг жингээрээ Тэхёны дээр даран хэвтэж Тэхёны дээрээс нь эхлэн шимж биеийг нь улаан эрээн болгож байлаа.

Энэ үед хаалга савагдан нилээд хүмүүс орж ирэн өнөөх бүдүүн эрийг балбаж гарлаа. Араас нь их л ихэмсэг нэгэн орж ирэн “Чамайг амлалтандаа хүрэх сайн хүн гэж бодсон маань буруу байжээ” гэж хэлэн буу гаргаж ирэн өнөөх эрийн толгойг зад буудаж орхилоо.

Намжүүн: Толгойлогчоо энэ байшин дахь бүгдийг хүйс тэмтэрсэн.

“Зарим нохойнууд нь гадуур байгаа байх бүгдийн олж устга”

Намжүүн: Ойлголоо

Жонгүг өөрийн костюмаа тайлан Тэхёнд нөмөргөөд “Чамтай хамт амьдрах хэрэгтэй бололтой” гэтэл Тэхён толгой дохин нүүрээ Жонгүгийн хүзүүнд шигтгэн уйлж эхэллээ.

“Гэр лүүгээ явцгаая даа”

••Taste me•• [COMPLETED]Where stories live. Discover now