+4

5.8K 421 19
                                    

“Гуйя амийг минь өршөө би хүүгээ тэжээх ёстой”

“Хүүгээ л бодож байсан юм бол яах гэж тэр архичныхаа өрийг өөртөө авсан юм?”

“........”

“Эгчээ та ийм тэнэг байж болохгүйшдээ” гэж хэлэн өнөөх эмэгтэй хөлөөрөө жийж орхилоо.

“Бас та их ухаан муутай юм” гэж хэлэн тэр эмэгтэйн дээрээс дэвсэв.

“Уг нь нэг эрхтнээ зараад л болчих юмыг хэдэн арван жил ингэж зовох хэрэг юу байна. Бас та хүү гэж юм мэддэггүй бололтой. Хүү нь өссөөр таны өрийг хоёр гурав дахин нугалсаар л байна шүү дээ” гэж хэлэн түүний үснээс зулгаалаа.

“Таны санаа зовохгүй байна уу намайг энд 2 цаг шахуу байлгачихаад алив л дээ юм хэлээч”

“Хүссэн бүхнийг чинь хийе”

“Мм биеэ үнэлж чадах уу?”

Энэ үеэр Тэхён ажлаасаа ирэн ээжийгээ харан гүйн очвол тэр аймшигт залуу ээжийг нь биеэ үнэл гэхийг сонсон “Наад хараал идсэн гараа ээжээс минь ав” хэмээн чанга гэгч нь хашгирав.

“Хүү нь байх нь ээ царайлаг юм гээч"

Тэхён хамаг хүчээрээ Жонгүгийг шанаадан ээжийгээ тэврэн авлаа.

?: Хөөш жулдрай минь чи яаж толгойлогчийг...

Түүний үгийг таслан Жонгүг
“Амаа тат нохой минь.. Чамайг хэн гэдэг юм?” хэмээн түүнд анхаарлаа хандуулахад Тэхён түүнрүү тийм гэхийн аргагүй хачин харсаар өөрийх нэрийг хэллээ.

“Сайхан нэр байна тэгэхээр ээжийнхээ биеийг үнэлүүлэхдээ бэлддээ”

“Новш минь би хэзээ ч ээжээрээ тийм юм хийлгэхгүй”

“Тэгээд өр чинь яах болж байна”

“Би төлнө өө”

“Яаж?”

“Эрхтнээ зарья болохгүй бол таны дор ажиллая”

Т.ээж : Тэхёнаа болохгүй ээ миний хүү

“Чи надад таалагдаж байна намайг дагаад яв"

Тэхён босон явах гэтэл түүний ээж арай ядан түүний гарнаас зүүгдэн болохгүй хэмээн уйлж байлаа. Тэхён ээжийнхээ сэгсийсэн үсийг янзлан нулимсыг нь арчаад "Хүү нь алзахгүй ээ та минь л эрүүл байгаарай би удахгүй эргээд ирнэ. Намайг танд ямар их хайртайг та мэднэ шүү дээ тиймээс хүчтэй байна шүү" гэчихээд ээжийгээ тэврэн хацар дээр нь үнсээд хэн нь үл мэдэгдэх нэгнийг даган явлаа.

Машинд чимээгүй байдал ноёрхжээ. Тэхён ээжийг нь тийм болгосон новшийг харалгүй цонхоор ширтэн нулимсаа тэвчин уруулаа цус гартал нь хазаж байлаа. Харин Жонгүг түүнийг харж инээчихээд цонхруу харан жуумалзах аж.

“Хайртууд минь би ирлээ”

Жимин: Бурхан минь чамайг хүмүүс тэнэг амьтан гэж бодох нь

“Хайртай л юм чинь”

Намжүүн: Заваарсан юм

Юнги: Наадах чинь хэн юм?

“Аан энэ үү” тэр ингэж хэлэн нэгэн нохойдоо юм шивнэхэд нөгөөх нь Тэхёныг дагуулан нэг өрөө лүү орлоо.

“Өнөөдрийн олз”

Хусог: Туслахуудаа нохой гэсээр байгаа өөрөө чоно болчихоогүй биз хха.

“Эрхтэнийг нь зарах гэж байгаа юмаа”

Жин: Нөгөөхийн үү?

“Үгүй дээ элэг юм уу бөөр”

Жимин: Жиний завхай бодлыг яана аа хха

••Taste me•• [COMPLETED]Where stories live. Discover now