+21

5.7K 366 37
                                    

“Жиминаааааа Тэхёны дугаарыг өгчих л дөөө”

“Үгүй ээээ өөрөө очоод ав”

“Би яаж очих юм бээээээ”

“Алхаад л очихгүй юу”

“Муу хөгийн бондойсон гахай”

“Хннн муу туулай чинь”

“Би чиний дарга шүү яг одоо Тэхёны дугаарыг өгөөдөх”

“Чадахгүй мммнай балиар ичимхий юм чинь ганц дугаар ч авч чадахгүй байж дарга гэнээ Huuuuuuuhhhhhhh blah”

Юнги: Больцгоолдоо

Жин: Толгойлогчийг ичдэг гэж бодохоор л аахххх хамаг сэрэл хөдөлчлөө

Намжүүн: Завхай амьтан

Жин: Амаа тат

“Жиминааа өгчилдөөөө”

Хусог: Жиминаа утсаа нааш нь гэж хэлэхтэй зэрэгцэн Жимин Хусог руу утсаа шидлээ. Жонгүг тэр даруй Хосогийг хөөхөд өнөөх нь муухай хашгирч хашгирч Жин рүү утсаа шидчихэв.

Жонгүг Жин дээр очин утсыг нь авах гэсэн ч Жин хамаагүй өндөр тул гараа дээш өргөн “Хүрвэл аваарай хайрт минь” хэмээн Жонгүгаар тоглох аж. Харин доор нь бүжин шиг дэгдэх Жонгүг.…

Хэзээнээс тэд ийм дотно харьцдаг болсныг мэдэхгүй ч тэд яг одоо найзууд гэр бүл шиг харагдаж байна.

Жин ч залхан Намжүүнаа гэсээр түүнд утсыг шидэх үед Жонгүг түүнийг өвдөглөөд “Муу хөгийн ягаанаа” гэж хэлэн Намжүүн рүү хар эрчээрээ өшиглөхөөр үсрэх үед Намжүүн чарлан бултаад Юнги рүү утсыг шидчихлээ.

Жонгүг эрчиндээ унасан ч хурдхан босон Юнги рүү очтол Юнги утсыг нь Жонгүг рүү сарвайн “Надад энэ тоглоомонд чинь орох хүсэл алга” хэмээн буйдан дээр хэвтээд өгөв.

“Та л шилдэг нь” гээд үсэрч дэвхцэх Жонгүгийг хараад бусад нь шогшрох аж.

Хэн л тэдний хүйтэн хөндий толгойлогчийг ийм жоохон хүүхэд шиг араншинтай хэмээн мэдэх билээ.
Жонгүг Жиминий кодыг мэдэх тул шууд л хийн Тэхёныг дугаарыг тэмдэглэж авчихаад Жиминий утсыг цоожлолгүй Юнгид өгөөд “Та хадгалж байгаарай Жиминд өгч болохгүй шүү” гэж хэлээд өрөө лүүгээ орлоо.

Харин Жимин Юнгигээс утсаа авах гэсэн ч өгөлгүй утсыг нь аваад гэртээ харьчихлаа. Жимин ч гомдоллон гоншигнох бол Жин түүнийг аргадах гэсээр орой болсон тул бүгд харьцгаасан юм.

***

Unknown number:

-Би хэн бэ? Ахахах

Тэхён:

-Жонгүг уу?


Жонгүг:

-Айн намайг гэж яаж мэдсэн юм?

Тэхён:

-Таамагласан юм.

Жонгүг:

-Юу нөгөө өнөөдөр бидний эхний өдөр

Тэхён:

-Би MV-ний зураг авалттай байна.

Жонгүг:
-Би очих уу? Ядарч байна уу? Хоол аваачих уу?

Тэхён:
-Өөрөө л мэддээ гэхдээ би их ядарч байна.

Тэхёны талаас:

Хариу бичихгүй байна.... Ирэх юм болов уу?. Үгүй дээ тэр юу гэж л.. гэхдээ тэр очих уу? гэсэн. Худлаа байлгүй дээ....ugghhhhh бодохгүй байж чадахгүй нь!!!

?: Тэхёнаа сүүлийн хэсгийн зураг авалт хурдлаарай

“За”

?: Тэхёны будгийг сэргээгээрэй нүүр нь бүр аймар улайчиж.

“Би улайгаагүй ээ” тэр доош харан ийн хэлэх ба гар нь цамцныхаа хормойг оролдож байсан юм.

***

“NG”

?: Тэхёнаа яасан бэ? Жоохон төвлөрөөтөх

“Ойлголоо”

***

“CUT”

?: Сайн байлаа

“Баярлалаа”

Тэхён хүн бүртэй бөхийн ёслоод амралтын өрөөндөө иртэл

“Болзоцгооё”

“Юу?”

“Бидний анхны болзоо”

“Аан юу би ядраад байна”

“Тиймээс гэрт чинь болзоцгооё”

“Айн?”

“Эсвэл манайд”

“Яаж гэрт болзож байдаг юм”

“Тэгвэл танайд болзье, хувцсаа соль....үгүй ээ битгий соль ёстой халуухан байна”

“Битгий тэнэгтээд бай хүн ичээгээд”

Жонгүг Тэхён руу ойртон “Явцгаая” гэж хэлэн түүнийг гар дээрээ өргөн явсаар машиндаа суулаа.

Жонгүг Тэхён руу ойртон “Явцгаая” гэж хэлэн түүнийг гар дээрээ өргөн явсаар машиндаа суулаа

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Тэд Тэхёны гэрт анхныхаа болзоог хийхээр явж буй нь энэ билээ.

••Taste me•• [COMPLETED]Where stories live. Discover now