+12

6.2K 371 33
                                    

Удалгүй тэд нэг газарт ирэн машинаас буун шатаар өгсөж эхэллээ. Тэхёнд энэ газрын үнэр үнэхээр дотно санагдаж байв.

Жонгүг уурлангуйгаар "Яагаад нүд амын боочихсон юм?" гэхэд түүний нохой сандарч түгдрэн "Уучлаарай толгойлогчоо ингэх хэрэгтэй байх гэж бодоод" хэмээн хариуллаа.

Энэ үед Тэхён инээж байв.

Жонгүг түүний инээхийг харан нохойнууддаа яв гэж гараараа дохиод Тэхёнтой хоёулхнаа үлдэв.

Тэр Тэхёны боолтыг авалгүй өнөөх өрөөндөө авч орон "Чи садист зүйлд дуртай юмуу?" гэхэд Тэхён шүлсэндээ хахах шиг болж "Юу үгүй ээ тийм биш эзэнтээн" хэмээн түргэхэн шиг хариулсанд Жонгүг "Чамайг мушилзаж байхыг харсан шүү" хэмээн хэлээд Тэхёны хувцасыг тайлан эхээс төрсөн биеийг нь ажиглан зогсоно.

10 минут өнгөрсний дараа Тэхён даарснаа мэдрэн мөн гараараа савчин эзэнтнийгээ хайж байлаа.

"Тэр явчихсан юм байхдаа? Би энэ нүднийхээ боолтыг авбал уурлах болов уу?" хэмээн өөртэйгөө ярьж байтал Жонгүг "Мэдээж би уурлана" хэмээгээд Тэхёны нүдний боолтыг авлаа. Тэгээд буйдан дээр очин суугаад хүрээд ир гэж дохих төдийд л Тэхён түүнрүү ухасхийлээ. Гэвч удаан зогссоны улмаас хөл нь бага зэрэг чилсэн байх учир доголсоор түүнд дөхөж очив.

"Хөл чинь өвдөж байгаа бололтой сөхрөөд суу"

Тэхён хэлсэн ёсоор нь сөхөрч суутал Жонгүг ойртох дохио өгөн "Хөх" гэж хэллээ.

Тэхён аман дахь уяагаа тайлан Жонгүгийн халадыг сөхөн дотуур өмдийг нь тайллаа. Өмнө нь ингэж үзээгүй гэдэг нь илт мэдэгдэх бөгөөд гар нь бага зэрэг салгалан эзэнтнийхээ эрхтэнд зөөлөн хүрэх төдийд л Жонгүгийн эрхтэн гантайн боссонд Тэхён бага зэрэг уулга алдлаа. Түүнд маш зөөлөн дэндүү зөөлөн хүрч байсанд нь Жонгүгийн инээд хүрч байх аж.

"Чи ингэж зөөлөн хүрэх юм бол надад ямар ч таашаал өгч чадахгүй"

"Уучлаарай" хэмээн Тэхён хэлээд түүний эрхтнийг зайрмаг хэмээн дотроо төсөөлөн долоож эхэллээ.

"Энэ таны амт байхнээ"

"Би чамайг наадхаа хүчтэй сороод хөхөөсэй гэж хүссэн юмсан"

"Ойлголоо эзэнтээн"

Тэхён хамаг хүчээрээ эрхтнийг нь сорох төдийд л Жонгүг хяналтаа алдан буйдангаас нэг гараараа зууран нөгөө гараараа Тэхёны үснээс зулгаан хойш гэдийлээ. 10 минут өнгөрсөн ч Жонгүг тавьсангүй. Харин Тэхёны ам чилж байлаа. Удалгүй Жонгүг Тэхёны толгойноос зуурч байгаад хоолой руу нь хүчтэй бүлэн тавих нь тэр.

Яг одоо Тэхён эзэнтнийхээ гуяыг дэрлэн газар сууж байна. Харин түүний эзэн түүнийг өргөн гарыг нь гавлан дүүжилж орхилоо.

"Би чиний дугаарыг авахаа мартсанаа санасан юм. Тэгээд нохойнуудаараа чамайг авчруултал тэр нүдний боолт амны боолт үнэхээр халуухан харагдуулаад байсан болохоор тэссэнгүй"

"Яагаад намайг энд хүлчихэв?"

"Уг нь энэ гав ташуурнууд ийм зүйлд зориулагдаагүй. Гэхдээ чамд зориулаад энэ өрөөг өөр зүйлд ашиглалаа"

"??????????????"

"Би бага зэрэг садист"

A/N: Гэхдээ сексийн үед огт садист байж үзээгүй шүү.

"Мммм"

Жонгүг Тэхёныг үнсэн таалж эхэллээ.

"Үнэндээ чамайг таашаалд умбасан царайнаас чинь илүү өвдөөд уйлж байгаа царай илүү чимдэг"

"Би өвдөх дургүй"

"Харж байж л болье" хэмээн Жонгүг хэлээд өнөөх л инээмсэглэлээ тодрууллаа. Удалгүй Жонгүг гартаа хэдэн зүйл барин ирээд хавчаар шиг зүйлээр Тэхёны хөхийг хавччихав.

"ААаааааа өвдөөд байна"

Жонгүг улам их хайрласан харцаар харан түүний өмнө сөхрөөд нэг жижигхэн зүйлийг эрхтнийх үзүүрт хийх гэж оролдов.

"Чи чихнээсээ өөр газар piercing-гүй болохоор хийж өгч байгаа юм"

Тэхён уруулаа хазан уйлж байлаа.

Жонгүг түүний аманд хуруугаа хийгээд "Хөх" гэж хэлэхэд Тэхён хэлснээр нь хийх бөгөөд удалгүй Жонгүг гараа түүний амнаас аван ард нь гараад түүний нүх рүү нэг хуруугаа шургууллаа.

"Таалагдаж байна уу?"

"Тийм ээ эзэнтээн"

Дахин нэг хуруугаа хийн

"Таалагдаж байна уу?"

"Тийм ээ эзэнтээн"

Дахин нэг хуруугаа нэмж хийгээд

"Таалагдаж байна уу?"

"Тийм ээ эзэнтээн"

Дахин нэг хуруу нэмж хийн хөдөлгөхөд Тэхён чанга гиншиж байлаа.

"Таалагдаж байна уу?"

"Тийм ээ энэ яг таных шиг мэдрэгдэж байна"

Жонгүг ёжлон инээгээд дахин нэг хуруугаа нэмж орхилоо.

Жонгүг ёжлон инээгээд дахин нэг хуруугаа нэмж орхилоо

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
••Taste me•• [COMPLETED]Where stories live. Discover now