Sixteenth

9.1K 237 7
                                    

Když skončil, úlevně si oddechl a já začala tleskat, jako nějaká Fanynka. On se na mě vylekaně otočil a zarazil se. Já už to nevydržela a začala se smát na celé kolo. „Co to sakra bylo?" smála jsem se dál a on se zašklebil a šel ke mně. Asi dva metry ode mě se zastavil a zaujal postoj, jako nějaká panička. „Toto, má milá, bylo předehřívací kolo," řekl tak přehnaně vysokým hlasem, až jsem na chvíli zapochybovala o jeho orientaci. Já se začala smát ještě víc a kopala nohama do vzduchu. S tímto pakem já vážně chodím? Podívala jsem se na něj, když jsem aspoň na chvíli popadla dech a viděla na něm, jak mu cukají koutky úst. Začala jsem se smát ještě víc a on to nevydržel a vybouchl taky.

No, takto to vypadalo asi nějakých pět deset minut, a pak jsme šli konečně tančit. Dali jsme asi pět písniček, pak menší pauzu, díky které jsme se přesněji řečeno k tanci už nedostali. Místo toho nám služebná udělala oběd, což byly špagety carbonara, zatímco my s Timothym jsme byli rozválení na sedačce a sledovali různé akční filmy. Až kolem druhé mi pak napsala Lola, jestli už jsme připravení a v tu chvíli já vyletěla opět na nohy. „Jojo, dobře, tak pa," řekla jsem a ukončila hovor. „Vstávej, jdeme se připravit, a ještě musíme k tobě domů pro věci," řekla jsem a podívala se na Timyho. Ten jen líně zabručel a dál sledoval televizi. Vzala jsem proto ovladač a televizi vypnula. Co on však udělal? Zapnul si televizi znovu. Takto to bylo asi třikrát, než jsem chytla nervy a odešla z obýváku.

Jestli si myslí, že vyhrál, tak má smůlu, chlapec. „Twins, prosím, potřebuju kýbl plný ledu," řekla jsem, když jsem procházela kolem. Ona se jen nechápavě na mě podívala a já se uchechtla. „To neřeš, jen mi to prosím nachystej, za pět minut jsem dole," řekla jsem a šla po schodech do pokoje. Twins jsem měla ráda. Je to jedna ze služebných a je na ni spoleh. Na to, že má 26 let, tak má dost zkušeností a je pro mě jako starší sestra.

V pokoji jsem si rychle vzala tašku Nike menší a dala do ní sprchový gel, šampon na vlasy, spodní prádlo a malý ručník. Vím, že dostaneme tam ručníky, ale chci mít i na vlasy. Na sebe jsem hodila černé dvoudílné plavky a na to bílé roztrhané rifle a béžový svetr.

Vlasy jsem si dala do vysokého culíku a spolu s věcmi vyšla z pokoje směrem do kuchyně. Twins mi předala kýbl s ledem a já se škodolibě usmála. Pomalu jsem šla do obýváku a viděla, jak je Timothy stále rozválený na sedačce. Šla jsem zezadu, takže mě naštěstí neviděl. Přiblížila jsem se k sedačce a rychle na něj celý kýbl ledu vysypala. On rychlostí blesku vyskočil ze sedačky a začal se třepat od ledu a zimy. Byl naprosto v šoku, zatímco já se smála jako blázen. Jakmile si uvědomil, co se stalo, a kdo je viníkem, rozeběhl se za mnou a já s křikem utíkala pryč.

„To si odskáčeš, potvoro!" křičel za mnou a já utíkala, a přitom se smála. „Běž se raději převléct, jsi nějaký mokrý," řekla jsem mu nazpátek a smála se dál. Utekla jsem do kuchyně, kde jsem zašla za kuchyňský ostrůvek, takže na mě nemohl.

„Můžeš si za to sám, měl jsi vstát, když jsem ti řekla. Teď díky tobě nestíháme," řekla jsem, když se můj smích uklidnil. On si naštvaně opřel ruce o ostrůvek a sledoval mě vypočítavým pohledem. „Kdybys na mě nevysypala ten led, tak bychom ušetřili trochu času," řekl vyčítavě a já mu poslala vzdušnou pusu. „Ale nepovídej, beztak bys tam doteď ještě ležel. Takto jsi vstal hned a aspoň se otužíš," zasměju se a on svraštil obočí a pomalu začal obcházet linku. Nikam jsem neutíkala, protože jsem na něm viděla, že mi nechce ublížit, ale věděla jsem, že si to později odskáču. Opřela jsem se o linku a on se přibližoval. Nemohla jsem si odpustit vítězný úsměv. Když byl asi metr ode mě, ušklíbl se a ruce si dal po mých stranách na linku.

„Však tebe ten úsměv přejde," řekl nebezpečně, což spíše působilo sexy. Přejela jsem mu rukou po tváři a dala mu pusu na tu druhou. „No jo, ale teď se mazej sbalit, jedeme k tobě pro věci. Za dvacet minut máme být u školy," řekla jsem a on si povzdechl, ale usmál se. „Dobře," vzal mi obličej do dlaní a políbil mě. Když se odtáhl, tak zamířil do mého pokoje a já mezitím šla do obýváku uklidit ten led.

Ztraceni v mlze✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat