chimchim01: čekám na svého nejlepšího kamaráda! #cekani #nervozni #stastny #nejlepsikamos @ssugasexual #uznejsemhladny
-
ssugasexual: jen 15 minut
chimchim01: už jsem na nádraží, nemohl jsem se dočkat, hahaha
ssugasexual: roztomilé
-
„Hyuuung," přivítal nadšeně svého hyunga ten mladší, než mu skočil do náruče. Viděli se naposledy minulý týden, ale přišlo jim, že se neviděli léta.
„Jiminie,"
„Řekl jsi mi právě Jiminie?"
„Uhm, jo," zasmál se ztrapněně Yoongi, ale Jimin ho zase objal, jelikož si myslel, že je Yoongi až moc rozkošný na to, aby ho neobjal. A Yoongi z toho byl šťastný. Moct obejmout svého kamaráda a držet ho v náručí. Být s ním a trávit čas s tím mladším. Je více než šťastný, protože to je vše, co potřebuje, aby šťastný byl. Yoongi prostě potřebuje Jimina.„Máš hlad?"
„Ne, už ne," odpověděl Jimin a u toho se šťastně usmíval, „ale dal bych si zmrzlinu!"-
„Jednu s karamelem a jednu s čokoládou, prosím!" řekl Jimin přátelsky, když se zářivě usmál na pokladní. Poté co zaplatili, sedli si k jednomu z volných stolů v pravém rohu restaurace. Okay, vlastně to je McDonalds – zase.
„Takže, jaké to bylo včera s Taehyungem?" zeptal se Yoongi, když si užívali svých zmrzlin. Seděli naproti sobě a Yoongi začal konverzaci jako první.
„Uhm, jo, zábava, jako vždy."
„Hm, okay," řekl ten starší, aniž by se podíval Jiminovi do očí. Pokaždé, když Yoongi slyší jméno Taehyung, je mu vždycky tak nějak.. smutno? Nemůže popsat ten divný pocit, možná je to jen žárlivost. Není si jistý, ale trochu ho štve, když ví, že je Jimin s Taehyungem. Protože má strach, že by Jimina mohl kvůli Taehyungovi ztratit. A že má Jimin radši Tahyunga, než něj. A že by Yoongiho opustil tak, jako všichni jeho ostatní „přátelé". Yoongi si chce být jistý, že Jimin patří jemu. Pouze jemu.
„Ale většinu času strávil na mobilu," pokračoval Jimin s docela smutným výrazem na jeho tváři. Výraz, který si nemohl Yoongi vysvětlit.
„Co tím myslíš?"
„Píše si s Jungkookem 24/7," řekl Jimin, „ale to je v pořádku."
„Jsi smutný...?" zeptal se opatrně Yoongi, aby neranil jeho city, nebo něco. Protože nevěděl, jak by se měl vypořádat s plačícím teenagerem.
„Ne, ani ne. Jsou pro mě jako bratři," dokonce i lehký úsměv dělá Jiminovi malé očička, zatímco Yoongi se na něj zmateně dívá.Takže všechna ta žárlivost skrz Taehyunga byla zbytečná. Yoongi si vážně myslel, že se Jimin mohl zamilovat do Taehyunga..
„Oh, okay.." na chvíli zavládlo ticho, než ho přerušil Jimin.
„Trochu klesla nálada. Bavme se o něčem pěkném! Uhm, jak se máš?
„Právě se mám super dobře, ty?"
„Já taky," Jimin se zářivě usmál, jak to vždy dělá, a Yoongi z něj byl na umření. Miluje to, jak se Jimin usmívá, tvar jeho očí, když se usmívá, to toho staršího zabíjelo. Kdykoliv vidí toho mladšího se usmívat, nebo jen mluvit, se jeho tlukot srdce zrychlí. Yoongi je z toho šťastný a nervózní zároveň, vlastně z Jimina všeobecně. Když je kolem něj, Yoongi zapomíná dýchat a je jak ztracený jelen v lese. Samozřejmě, že se snaží tyhle pocity ukrýt, ale hluboko uvnitř umírá. Kvůli Jiminovi zažívá různé pocity, divné a nové pocity. Pocity, které necítil, ani když byl s Namjoonem. Tyhle pocity jsou jiné v mnoha ohledech. Ale dělají mu dobře.Když se Jimin usmíval a užíval si své zmrzliny, Yoongi se na něj dlouze zahleděl. A bylo mu to jedno. Cítil se líp, když ho sledoval jak jí, usmívá se, mluví nebo jenom ten fakt, že je s ním ho dělal šťastným. A dnes chtěl, aby byl jeho.
„Máš zmrzlinu na rtech." Yoongi přerušil ticho jako první a způsobil, že se Jimin přestal usmívat jako roztomilý idiot.
„Oh.."
„Počkej," Yoongi se nahl přes stůl, aby dosáhl na Jimina. S jednou rukou na stole a druhou na bradě Jimina, najednou přitiskl rty na jeho. Ten mladší doširoka otevřel oči, zatímco Yoongi jemně olízl zmrzlinu z Jiminova spodního rtu.
Polibek byl krátký, ale roztomilý. Yoongi na to nechtěl spěchat nebo Jimina vystrašit. Chtěl dělat malé krůčky a ne všechno hned. A milý krátký polibek byl dobrý začátek, i když je Jimin víc než v šoku. Jeho srdce tluče rychleji než kdy jindy a měl asi tisíce motýlů v břiše, cítil se velmi zvláštně. A najednou už neměl vůbec hlad. Nebyl hladový ani před chvílí, ale jediná věc, kterou měl právě na mysli, byl Yoongi.„Chutnáš tak sladce," řekl Yoongi, když se dotkl palcem jeho spodního rtu a spokojeně se usmál. Jimin se červenal jako rajče.
„T-ty jsi mě právě p-políbil?" zamumlal potichu Jimin a snažil se zakrýt svůj rudý obličej jeho rukama.
„Jo, vypadá to tak," zasmál se ten starší nad Jiminovou roztomilou reakcí.
„B-byl to můj první p-polibek.."
„No, můj první to nebyl, ale byl ten nejsladší.."
ČTEŠ
#sadlife | yoonmin | CZ překlad
Fanfictionssugasexual: já se tak nudím, pomoc #osamely #potrebujuzivot #nudny #blbec #hladovy #bezjidla #sadlife [převážně texting] Všechna práva vyhrazena. Copyright © wangzico 2015