69

797 47 3
                                    

„Copak si přeješ, baby?"

„T-tohle."

„Jsi si jistý?"

„Jo.."

„Nevím, jestli tohle dopadne dobře."

„Prosím, hyungu, prostě to udělej.."
„Dobře, cokoliv si přeješ, baby," řekne Yoongi, vezme vejce a další ingredience z ledničky a položí je na linku vedle sporáku.

"Můžeš si sednout v obýváku a trochu si odpočinout," starší navrhuje, přemýšlí o minulé noci. Probudili se před 30 minutami a Jimin byl trochu v bolesti. No, pořád je. Nechtěl to říct, ale když vstal, starší viděl, jak kráčel, a znovu se cítil provinile. Chce tedy udělat pro svého přítele příjemnou snídani a strávit s ním co nejvíce času a přimět ho, aby zapomněl na bolest. Jsou doma sami, protože Yerim Yoongimu poslala zprávu, že zůstane u své kamarádky.

Yoongimu se moc s přípravou snídaně, kterou si přál Jimin,  nedařilo, protože je to poprvé, co něco takového dělal. Ale i tak se snažil jak nejvíc mohl.

Zvonek zvoní a zvoní, což donutilo Yoongiho se zastavit.

"Jiminie! Otevři prosím dveře!" křičí z kuchyně a nechtěl tam nechat jídlo bez dohledu.

"Jsem jen v boxerkách!" mladší reaguje. Ale je to pravda – měl na sobě jen boxerky a velké šedé tričko.

„Je to jen pošťák !!"

Jimin vyskočí z pohovky, zapomene na svůj bolavý zadek a vydá malý výkřik. Zvonek znovu zazvoní a přinutí mladšího, aby tiše zanadával, než se rozběhl k předním dveřím.

Jimin otevírá dveře a vidí vysokého chlapce, možná trochu staršího než on. Drží kytici květin a podle toho Jimin pozná, že tento kluk nemůže být pošťák.

"Uhm ahoj?" Jimin říká nejistě, zatímco výraz chlapce se změní z šťastného na šokovaný raz dva.

"Já - je Yoongi doma?" vysoký muž zamumlá a dívá se na napůl nahého kluka před sebou.

„Hyuunngu!! Je to pro tebe!!"

Yoongi si povzdechl a vypnul sporák, aby to jídlo neshořelo.

"Kdo je to, baby?" zeptá se Yoongi, když přijde na chodbu a zastaví se vedle Jimina. Když viděl, kdo stojí před nimi a má v rukou květiny, měl chuť jen zavřít dveře.

"Co chceš, Namjoone?" růžovovlasý chlapec se znechuceně zeptá a převrátí oči, zatímco zkříží ruce na prsou. Výraz na Namjoonově tváři ukazuje Yoongimu, jak smutný a zklamaný jeho bývalý přítel je, ale jemu to bylo doopravdy jedno. Vysoký chlapec je bezeslov, otevírá ústa, ale žádná slova mu neopouštějí rty.

„T-ty jsi nebyl ve škole, tak jsem si myslel, že jsi nemocný nebo tak něco. Koupil jsem ti nějaké květiny, doufám, že se ti líbí -" Yoongi přeruší jeho nesmysly.

„Ptal jsem se snad, proč jsi kurva tady?"

„Já-já .. Chci tě zpátky, Yoongi."

Jiminovi zaskočila slina, než se s šokovaným výrazem podívá na vysokého chlapce.

Co Namjoon říká je nesmysl, Yoongi se téměř musí smát té sračce, o které tady jeho bývalý mluví. Yoongiho nikdy nemiloval, prostě ho využil. A Yoongi by se k němu nikdy nevrátil. Je spokojený s Jiminem, tak moc ho miluje, víc než kdy miloval Namjoona.

"Přestaň mluvit nesmysly a vypadni." Yoongi zasyčel a chystal se zavřít dveře, ale Namjoon mu v tom zabránil.

"Prosím, Hyungu!! Poslouchej mě," smutně říká: „Opravdu tě miluji, omlouvám se za všechno, co jsem udělal. Prosím, dej mi druhou šanci, změnil jsem se! Teď je všechno jinak!"

„Jo, máš pravdu. Teď je to jiné. Jsem konečně šťastný, tak vypadni! Nepotřebuju tě. Podváděl jsi mě a rozešel ses se mnou! Podváděl jsi mě a nikdy jsi mě nemiloval!" růžovovlasý chlapec naštvaně říká: „Běž, běž domů a dělej něco užitečného."

Poté, co to řekl, zabouchl dveře a povzdechl si.

„Hyungu..." Jimin přerušil ticho a položil ruku na Yoongiho rameno, zatímco se na něj s ustaraným výrazem díval.

"To je v pořádku. Doufám, že mě už nechá na pokoji."

"Vedl jsi si opravdu dobře, argumentovat s tebou není nejlepší nápad! Jsem na tebe hrdý, Hyungu!" Jimin říká, aby mu zvedl náladu a položil ruku kolem Yoongiho ramene. Starší se ušklíbl, než si nasadil vážnou tvář.

"Snídaně čeká, pospěš si!"

Jimin se směje a jde první, když ho Yoongi plácnul.

"K čertu, Hyungu, opravdu jsi mě plácnul přes zadek?" mladší se ptá v šoku, zatímco Yoongi se snaží zadržet smích a prochází kolem svého šokovaného přítele.

V boxerkách vypadá tak dokonale! Čekal jsem tak dlouho, než jsem to udělal."

#sadlife | yoonmin | CZ překladKde žijí příběhy. Začni objevovat