Jimin porozumněl tomu, co měl Yoongi na mysli, tak se vydal do Yoongiho pokoje. Perfektní moment, aby se pustil do zrealizování jeho nápadu. Zapnul Yoongiho radio, na kterém spolu poslouchají hudbu, když si povídají a pustil CD, které si donesl s sebou. Mezitím Yoongi prišel do obýváku, kde jeho starší sestra sledovala jeden z jejích nejoblíbenějších seriálů a u toho nadšeně jedla chipsy.
„Jimin mi přišel pomoct s matikou. Budeme u mě v pokoji. Prosím, neruš nás."
„Joo," ani svému bratrovi nevěnovala pozornost, její seriál byl důležitější, takže jen ukázala Yoongimu, aby odešel. Tím líp pro něj.Když přišel do svého pokoje, všiml si Jimina sedícího na židli, která byla z neznámého důvodu uprostřed místnosti.
„Je všechno v pohodě?" zeptal se ten starší a pomalu vcházel do pokoje.
„J-jo. Něco jsem si pro tebe připravil." Yoongi nadzvedl obočí než byl vtažen do vytouženého polibku.
„Sedni si, baby," řekl Jimin, což Yoongiho doopravdy vzrušovalo – miluje když mu tak Jimin říká.Jakmile se Yoongi posadil, Jimin zapnul hudbu a dal se do svlékání, zatímco se přibližoval k Yoongimu. Začal s kšandy na jeho kalhotech, než se přesunul k jeho bílému triku a rozepínal knoflíčky, aniž by si triko svlékl. Jeho vypracované svaly na břiše šly krásně vidět. Mladší chlapec dělal pomalé a klidné pohyby jeho tělem a potom si sedl na Yoongiho klín, zatímco stále pohyboval jeho boky.
K jeho představení hrála písnička „Earned it" od The Weeknd.Yoongi z Jiminových pohybů šílel. Každý dotek je plný vášně a rozkoše, každý polibek je něžný, ale také divoký. Jejich těla jsou v perfektní harmonii.
Jimin se zvedl z Yoongiho klínu, aby si rozepnul jeho, teď už těsné, červené kalhoty. Všiml si jeho boule ve spodním prádle a začal se zase pohybovat. Miluje tanec, tak si myslel, že tanec pro jeho přítele bude ještě lepší.
Líně se líbali, Jimin si konečně svlékl triko, když svými boky kroutil do rytmu hudby. Cítil Yoongiho tvrdou bouli, ale chtěl ho trochu potrápit, takže se zvedl a tím přerušil polibek.Když Jimin opět tančil do rytmu, snažil se vypadat jako kluci z filmu Magic Mike. Ano, inspiroval se zrovna tímto filmem a viděl ho asi desetkrát, jen aby se naučil ty správné pohyby. S jeho sexy tancem chtěl Jimin vyprovokat Yoongiho, protože věděl jak vzrušený už je. Jeho ruce projely Yoongiho růžovými vlasy a přitáhl si ho k sobě. Ten starší čekal na polibek, ale žádný nedostal, protože Jimin chtěl cítit jeho dech proti jeho obličeji, když Yoongi posunul ruce na Jiminův perfektní zadeček, než zajel za lem jeho spodního prádla. Jimin se ušklíbl, když ho Yoongi začal hladit a taky se prsty dotýkal jeho zatím neprobádaného místečka. Yoongi se nemohl držet zpátky, takže se zvedl a propojil jejich rty. Líbali se agresivně a ten mladší strkal Yoongiho zpět na křeslo a skočil na něj. Ale židle neunesla oba najednou a když Jimin skočil, spadla dozadu.
Bohužel oba spadli na zem, čímž způsobili velký hluk. Poté nastalo ticho, nic nebylo slyšet, jen hudba, která hrála v pozadí. Oba leželi na zemi, Jimin na Yoongim, oba v bolestech. Najednou se ten starší rozchichotal nad Jiminovou nešikovností, zatímco Jimin se začal červenat, protože se cítil trapně.
Zničehonic se ozvalo zaklepání na dveře, kluci ztuhli a podívali se na sebe s šokovanými výrazy.
„Je všechno ok, kluci?" zeptala se Yerim kluků, kteří stále leželi na zemi, nemohoucí se pohnout nebo promluvit. „Co to bylo? Měla jsem pocit, že je zemětřesení!"
Yoongi nemohl zadržet smích, ale snažil se být potichu, když ho Jimin lehce bouchl. Yerim se pokoušela otevřít dveře, a oba zase ztuhli, ale naštěstí bylo zamčeno. „Zamkl jsem," zašeptal ten starší, než Jimin oddechl úlevou.
„Vše je v pořádku!" zakřičel Yoongi, pořád pod Jiminem. „Už můžeš jít, musíme se učit!"
„Dobře, jdu na rande a dojdu asi kolem půlnoci, takže na mě nečekej!" odpověděla Yoongiho sestra, než je nechala osamotě. Kluci si oddechli, když slyšeli cvaknutí vchodových dveří.„Cítím tě, baby," Yoongi pošeptal Jiminovi do ucha, čímž mu způsobil husí kůži a Jimin zčervenal.
„Hej!" černovlasý kluk bouchl lehce jeho hyunga, když se červenal ještě víc.
„Budeme pokračovat, ne? Ještě jsme neskončili a hudba pořád hraje."Bylo mu celkem trapně, protože zničil atmosféru s jeho nešikovností, ale Yoongimu to přišlo rozkošné. Aby toho mladšího zase uklidnil, začal ho líbat a hladit jeho zadeček.
Jimin se pomalu posadil, pozadím tlačil proti Yoongimu rozkroku a jemně pohyboval svými boky dopředu a dozadu. Když byl na Yoongim, začal se dotýkat Yoongiho hrudi, než mu sundal triko. Jimin posypal polibky Yoongiho celou hruď a zanechal po sobě fialové flíčky na jeho bledé kůži.„Fakt tě cítím, baby."
„Nápodobně," odpověděl Jimin, než začal tvrdě líbat svého přítele, když pomalu masíroval Yoongiho rozkrok. Yoongi bez přerušení polibku převalil Jimina pod sebe.
V ten moment byli tak vzrušení! Těžce dýchali, potili se, líbali se, dotýkali a vzdychali. Jejich těla byla v dokonalé harmonii, byli pro sebe stvořeni.
Jimin Yoongimu rozepl kalhoty, aby jeho tajné zóně dal trochu prostoru. Od té chvíle Yoongi věděl, čeho se snaží Jimin dosáhnout.„Chceš to?"
„Ano, prosím."
ČTEŠ
#sadlife | yoonmin | CZ překlad
Hayran Kurgussugasexual: já se tak nudím, pomoc #osamely #potrebujuzivot #nudny #blbec #hladovy #bezjidla #sadlife [převážně texting] Všechna práva vyhrazena. Copyright © wangzico 2015