59

1K 52 10
                                    

„Přestaň, hyung, to lechtá!" Jimin se snažil nesmát, když mu Yoongi vlepil pusu na krk.
Je pátek, Jimin jel k Yoongimu a zůstal přes noc. Seděli na gauči a sledovali nějakou komedii, ale Yoongi se jako vždy nemohl soustředit, kvůli kráse, která seděla vedle něj.

„Hyung.."
„Co je, baby?"
„Ah.. nic.."
„Řekni mi to," Yoongi se ze strany podíval na Jimina, když se tváře toho mladšího zbarvily do červena.

„P-polib mě, prosím. Dnes jsme se líbali jen jednou.." Jimin se začal červenat ještě víc a litoval toho, co řekl, protože se cítil vážně poníženě. Ale Yoongi se jen usmál, než se přitiskl svými rty na ty Jiminovy. Jsou pro sebe jak stvořeni. Když začínal být polibek divoký, Yoongi se odtáhl a tím polibek přerušil, protože poloha, ve které byli, byla celkem nepohodlná. Bez rozmýšlení si Yoongi obkročmo sedl na Jiminův klín, čímž způsobil, že Jiminovo srdce tlouklo rychleji. V té chvíli se Jimin začal stydět, proto si zakryl obličej dlaněmi, aby na něj Yoongi neviděl.

„Podívej se na mě, baby. Nezakrývej tvůj krásný obličej," řekl Yoongi a snažil se uklidnit svého přítele. Pomalu oddělal pryč jeho ruce a Jimin se snažil podívat se na svého hyunga, zatímco byl červený jako rajče.
„Nebuď tak stydlivý, Jiminie.." Yoongi nemohl zadržet smích, protože jeho Dongsaeng byl tak rozkošný a on by ho nejradši líbal a mazlil se s ním celou noc. Aby Jiminovi ulevil od jeho smutnění, Yoongi položil své rty na Jiminovo čelo, než jemně políbil jeho rty. Jimin mu polibek oplatil a položil ruce kolem Yoongiho krku, čímž si ho přitáhl blíž. Polibek byl plný vášně – nemohli přestat.

„Chci všem ukázat, že jsi můj," Yoongi řekl, když pomalu odtlačil Jimina pryč, aby ho zbavil jeho zbytečného trika. V prvním momentě byl Yoongi v šoku, kvůli tomu, co viděl. Jiminovo dokonalé tělo, holé a prostě perfektní. Dokonce ani teď Yoongi nemohl věřit tomu, že tento úžasný kluk je jeho kluk! Že patří jen němu. A je díky tomu fakt šťastný.

Nemohl déle čekat, a tak se začali zase líbat, než se Yoongi přemístil na Jiminův krk, kde zanechal pár fialových flíčků, aby všichni věděli, komu Jimin patří.
Toto místo je Jiminovo nejcitlivější, protože je velmi lechtivý, ale zrovna je až moc vzrušený na to, aby se smál. Ale za to se nemohl ovládat a roztomilý sten opustil jeho ústa, když Yoongi líbal a sál Jiminovu bledou kůži, zatímco se jeho dlaně dotýkaly Jiminovy horní části těla. Začínali být vážně vzrušení a v kalhotách jim bylo trochu těsno, obvzlášť když ten starší pomalu pohyboval pánví, takže se svým zadkem otíral o Jiminův rozkrok.

(pozn. překl.: ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°))

Ten mladší opět zasténal, nedokázal se držet zpátky. Nikdy nebyl vzrušený tak, jak v tuhle chvíli.
Yoongi líbal Jiminovu hruď, zatímco Jimin projížděl rukou Yoongiho blonďaté vlasy.
Potom se Yoongi naklonil k Jiminovi a jemně ho políbil. Ale oba chtěli víc.

A tak se polibek opět změnil z jemného a něžného na divoký a vášnivý. Ten moment byl víc než perfektní. Líbání je pro ně jedna z nejlepších věcí, kromě povídání a mazlení.
Užívali si to a jejich kalhoty byly čím dál víc těsnější, což je uvádělo do ještě většího stavu rozkoše, než předtím.
Yoongi přerušil polibek, aby se mohl podívat na svého krásného přítele. S jeho červenými nateklými rty, rozcuchanými vlasy a těžkým dechem vypadal ještě přitažlivěji. Ten starší prostě nemohl odolat a tak zase přitiskl své rty na ty Jiminovy, poté, co se usmíval jak idiot. Usmíval se i během polibku, byl zaplavený pocitem štěstí.

Ale najednou uslyšely rachot klíčů, když se někdo snažil otevřít vchodové dveře. Yoongi automaticky odskočil od Jimina a ten se pokoušel obléct si triko.

„Yooongii, jsem domaa!" ženský hlas se ozýval z chodby, což Jimina trochu mátlo.
Yoongi seděl vedle Jimina a snažil se tvářit se, co nejvíc normálně, ale oba pořád ztěžka oddechovali.

Malá pěkná žena vešla do obývacího pokoje, než se zastavila a viděla kluky jak trapně sedí na pohovce a dívají se na nějakou náhodnou televizní show.
„Oh, ahoj, a ty jsi?" zeptala se žena trochu zmateně, ale pořád se snažila být přátelská.

„J-já jsem Park J-jimin," pozdravil ten mladší ženu a ztrapněně se uklonil. Žena si rychle vyměnila pohled s blonďákem, který seděl vedle Jimina.
„Ahoj Jimine, jsem Yoongiho Noona, Min Yerim.."

„T-těší m-mě," řekl Jimin, než se podíval na svého přítele. Ten starší si jen odkašlal a snažil se nedívat se na svoji starší sestru.

„A co děláte kluci?"

------

Omlouvám se, jestli stojí překlad za nic :') 
PS: tyhle scény jsou stejně lepší v angličtině, ale jako nevymlouvám se na nic :')
#sadlife #sadstory #sadme :')

#sadlife | yoonmin | CZ překladKde žijí příběhy. Začni objevovat