50

1K 70 0
                                    

Yoongi se blížil k obrovské budově. Zastavil se, opřel se o zeď a čekal navýjimečnou osobu. Přišel o pár minut dřív a proto musí asi 15 minut čekat.

Jiminovo vyučování konečně skončilo a černovlásek vyšel ze školy s jeho přáteli Taehyungem a Jungkookem. Když opouštěli budovu, bavili se o jejich stupidním učiteli matematiky.

Venku bylo příliš mnoho žáků, tak se rozhodli, že moment počkají a pozemky školy opustí za chvíli.

„Myslím, že už můžeme jít..," řekl Jungkook, takže pokračovali v chůzi, dokud Jimin nezamrzl na místě. Nemohl věřit tomu, co vidí – koho vidí.

„Hyung..???" zakřičel Jimin, čímž upoutal Yoongiho pozornost, přičemž se začal usmívat jako blbeček. Ve stejný moment se Jimin rozběhl a skočil přímo do jeho náruče, kvůli čemu málem spadli na zem. Jimin nikdy předtím nebyl tolik šťastný, že někoho vidí. Taky si nikdy nemyslel, že by ho Yoongi navštívil, natož by ho čekal před školou.

„Co tady děláš?" zeptal se Jimin toho staršího, zatímco ho pořád objímal a nechtěl ho pustit.
„Můj učitel tělocviku je nemocný, tak jsem si řekl, že bych tě mohl navštívit- nejsi rád, že mě vidíš?" usmál se hravě Yoongi, když ten mladší zatřásl hlavou.
„Samozřejmě, že jsem rád!"

Přerušili objetí, když je doběhli Taehyung a Jungkook a Jimin je představil.
„Tohle je Kim Taehyung a tohle je Jeon Jungkook."
„Ahoj, jsem Yoongi, rád vás poznávám."

Navzájem se pozdravili a rozhodli se, že Yoongiho provedou kolem. Jako vždy, každý začátek je trochu složitý a trapný, ale Jimin se snažil zvednout náladu vykládáním vtipných historek.
Po 30ti minutách procházení, Taehyung a Jungkook se rozhodli, že ty dva nechají osamotě.

„Co chceš dělat?"
Jimin se podíval na Yoongiho, když nevěděl, co odpovědět.
„Máš hlad?" zeptal se ten starší.
„Nevím."

Jimin je celkem nervozní od té doby, co jeho kamarádi odešli. Neví proč- není to poprvé, co jsou spolu sami. Je to potřetí.. ale tentokrát je to jiné; nějakým způsobem.

„Pojďme se někam najíst. Máš rád sushi?" Jimin pokýval hlavou, takže se oba vydali do nedaleké sushi restaurace. Jakmile měli dojedeno, prošli se trochu po městě, zatímco Jimin mluvil o jídle a doslova o všem, co miluje.

„Pojďme do kina!" navrhl Jimin a oběma se tento nápad líbil.
„Platím," řekl najednou Yoongi, čímž si od Jimina zasloužil divný pohled.
„Uhm, ne?"
„Zmlkni, platím."

-

„A tohle je můj pokoj!"
Když film skončil, rozhodli se jít k Jiminovi a teď jsou v malém, ale roztomilém bytečku, který patří Jiminovi. Jeho matka není doma, takže tam jsou momentálně sami.

„A tohle je Suga!" Yoongi si té rozkošné bílé kočky, která ležela na posteli Jimina, ani nevšiml, dokud ji ten mladší nezmínil.

„Oh," blonďák si sedl vedle spící kočky a hladil ji po její huňaté srsti.
„Je tak rozkošná-"
„Vypadáte stejně," řekl hravě Jimin, než si sedl vedle jeho Hyunga. Ale Yoongi má oči je pro huňatou kočku, která mu ukradla srdce.

„Už jsem si Sugu stihl zamilovat."
„Hm, já taky," řekl Jimin, když se díval jeho Hyunga.

#sadlife | yoonmin | CZ překladKde žijí příběhy. Začni objevovat