„Takže, vy dva.. spolu chodíte?" zeptala se Yerim svého mladšího bratra, když chystali sendviče, zatímco se Jimin v Yoongiho pokoji převlékal do pyžama. Po jejich prvním setkání měli krátký rozhovor a rozhodli se, že připraví sendviče, protože byli všichni hladoví.
„Uhm..ne.." řekl Yoongi poté, co se podíval na svou sestru s překvapeným obličejem. I když se snaží vypadat v pohodě, uvnitř je trošku nervózní, protože neví, jak by jeho sestra reagovala, kdyby řekl, že spolu chodí. Ví, že Yoongi je bi, řekl jí to, i když je vlastně gay, ale Jimin by byl jeho první kluk, o kterém by věděla. Nikdy jí neřekl o Namjoonovi.
„Nelži mi. Viděla jsem, jak se na něj díváš. A navíc, jeho krk je celý fialový."
Její bratr se snažil vyhnout se jejímu pohledu a upřeně se díval na sendvič. Než mohl odpovědět, Jimin plaše vešel do kuchyně a bylo mu pořád trochu trapně v přítomnosti Yoongiho Noony.„Potřebujete pomoc...?" zeptal se ten mladší, kvůli čemuž se k němu sourozenci otočili.
„Oh, J-Jimine, hotovo?"
„Jop.."
„Pojď, připravíme je společně!" řekla Yerim a hned poté se k nim Jimin přidal. Povídali si, smáli se a blbli jak malé děti.„Vyzkoušej to!" Yoongi držel sendvič před Jiminovými ústy než se zakousl, zatímco Yoongi se na něj intenzivně zadíval a jemný úsměv se mu objevil na rtech. Samozřejmě, že si jeho sestra všimla toho, co mezi těmi dvěma proběhlo a musela se hluboko uvnitř chichotat. Její téměř mrtvé fangirl srdce začalo opět tlouct.
„Vy jste tak sladcí, radši už běžte do pokoje," díky ní se oba červenali a sklopili pohled na podlahu, zatímco jejich Noona nemohla dál udržet smích.-
„Nechoď tam sama! O můj bože, ty blbá krávo, nechoď tam!" křičela agresivně Yerim, přičemž s sebou na gauči házela nahoru a dolů a nevěděla, jak jinak vyjádřit svůj vztek vůči postavám v hororu, který spolu sledovali. Yoongi a Jimin se jí smáli a už se ani nemohli soustředit na ten hloupý film. Ale ne jen proto, že ten film nedával smysl – Yoongi nemohl přestat sledovat toho mladšího. Zase. Je prostě perfektní.
Zatímco Yerim stále napovídala postavám kudy se mají vydat, čemuž se Jimin nahlas smál, Yoongi najednou položil ruku kolem jeho ramen. To donutilo Jimina ztichnout a podívat se na Yoongiho s šokovaným výrazem.
„H-hyungu-„
„To je v poho. Všichni by měli vědět, že jsi můj, tak můžeme zažít s Noonou."
„Já jsem to věděla!" zahulákala Yerim na ten film a tak nějak i na Yoongiho s Jiminem.Když film skončil, Yerim odešla do svého pokoje stejně tak jako Yoongi s jeho klukem. Leželi vedle sebe, Jimin měl položenou hlavu na Yoongiho hrudi a Yoongiho paže byli obmotané kolem toho mladšího. Vládlo mezi nimi ticho, ale nepotřebovali mluvit. Bylo to perfektní tak, jak to bylo. Oba nemohli usnout.
„Nemůžu spát," zašeptal Yoongi a přisunul si Jimina blíž.
„Já taky ne. Jsem až moc šťasný, abych spal."
„Já taky," ani jeden z nich nemohl zakrýt zářivý úsměv. Když opět nastalo ticho, Jimin najednou políbil Yoongiho krk, kvůli čemuž se Yoongi rozchichotal.
„Jsi okay?" zeptal se Yoongi, jelikož to bylo poprvé, co ho Jimin políbil jako první. Většinou je to Yoongi, kdo udělá první krok.
„Hm," Jimin zakýval hlavou než Yoongimu věnoval další polibek na jeho bledý krk.
„Jsi nadržený nebo co??"
„Ne, jsem jenom šťasný, že tady můžu být," řekl ten mladší, když se smál, „a ty nemáš žádné cucfleky!"
A tak Jimin zanechal pár fialových flíčků na Yoongim, zatímco on si užíval hebkých rtů na jeho krku a jemných polibků. Když Jimin skončil, přisunul se k Yoongimu a usmál se, než se přitiskl svými rty na ty Yoongiho.
„M-miluju tě, H-hyungu," to bylo poprvé, kdy si navzájem řekli, co k sobě cítí, je totiž mnohem jednodušší sdělit si to přes telefon.„Taky tě miluju, baby," znovu se políbili než se uvelebili ke spánku. A Yoongi chtěl, aby si Jimin hrál s jeho vlasy, než usnou.
„Mám ti něco zazpívat?"
Ten starší pokýval hlavou, obejmul Jimina a zavrtal hlavu do jeho hrudi.
Ruka toho druhého si jemně hrála s Yoongiho pastelovými vlasy a začal zpívat."Kiss me on the mouth and set me free
Sing me like a choir
I can be the subject of your dreams
Your sickening desire
Don't you wanna see a man up close
A phoenix in the fireSo kiss me on the mouth and set me free
But please, don't biteYou can coax the cold right out of me
Drape me in your warmth
The rapture in the dark puts me at ease
The blind eye of the storm
Let's go for a walk down Easy Street
Where you can be reborn
And kiss me on the mouth and set me freeBut please, don't bite"
- Troye Sivan - Bite
ČTEŠ
#sadlife | yoonmin | CZ překlad
Fanfictionssugasexual: já se tak nudím, pomoc #osamely #potrebujuzivot #nudny #blbec #hladovy #bezjidla #sadlife [převážně texting] Všechna práva vyhrazena. Copyright © wangzico 2015