„Nech mě ti pomoct!"
„Ne."
„No tak, Hyung. Prostě mě nech ti pomoct!"
„Řekl jsem ne. Seď a sleduj."Jimin to vzdal a sedl si na kuchyňskou linku vedle sporáku. I když byli u Jimina, Yoongi jim chtěl připravit palačinky. Takže skončili v kuchyni, Yoongi před sporákem, zatímco Jimin seděl na lince a sledoval Hyunga s velkým úsměvem na tváři. Ten starší se snažil udělat ty nejlepší palačinky pro (jeho) Jimina. Chtěl na něj zapůsobit.
„Voní to skvěle, Hyung!"
„Vážně, baby?" zeptal se Yoongi, čímž způsobil, že se ten mladší opět začervenal. A to kvůli jednomu malému slůvku, díky kterému Jiminovo srdce tlouklo o něco rychleji. Blonďák se otočil, aby viděl na Jimina a ten zrudl ještě víc. Když se snažil zakrýt jeho růžový obličej, podíval se dolů a dál plandal nohama.Yoongi položil jeho dlaně na Jiminovy stehna a letmo ho políbil. Byl to jejich druhý polibek. Po prvním polibku mezi nimi byla celkem trapná atmosféra. Celou dobu se usmívali jak blbečci, toulali se po městě a než dorazili domů, zašli do supermarketu nakoupit nějaké sladkosti, čokoládu, chipsy, více zmrzliny, Pocky tyčinky, milkshaky a další věci.
„J-jo, v-vážně.." Jimin se podíval dolů, protože se červenal ještě víc, než předtím a Yoongi se nad ním zasmál. Ale uvnitř křičel štěstím a měl pocit, že jeho srdce co nevidět exploduje. Nemohl dostatečně vyjádřit své pocity, byl prostě šťastný, že je Jimin s ním. A že teď je ten mladší jeho. Nikdo mu ho nevezme a Yoongi nenechá Jimina odejít. Byl do něj zblázněný až po uši, i když to popíral. Blonďák se bál, že se znovu spálí, takže se snažil ignorovat city, které cítil k Jiminovi. Ale bylo to těžší, než si myslel. Ten kluk byl tak dokonalá osoba, že jste ho museli milovat.
S přihlouplým úsměvem na tváři, Yoongi pokračoval v přípravě palačinek a po deseti minutách bylo hotovo. Poté, co dojedli, lehli si na pohovku a začali sledovat film, při čemž spolu jedli chipsy a všechno ostatní. Seděli vedle sebe s celkem maličkým odstupem. Jako vždy, Yoongi udělal první krok a položil ruku kolem Jimina. Jimin se nemohl přestat usmívat, byl více než šťastný. Má Yoongiho hodně rád. Abychom byli upřímní, tak už od té doby, kdy si začali psát. Jimin si nikdy nemyslel, že by ho Yoongi mohl mít rád stejným způsobem.
První film skončil, tak do přehrávače dali další dvd. Čím bylo později, tím obtížnější bylo pro Yoongiho se soustředit na film. Už deset minut sledoval svého kamaráda a stejně nemohl přestat. V Yoongiho očích byl Jimin ten nejkrásnější člověk. Mohl na něj zírat hodiny. Ale taky se nemohl držet zpátky. Opět položil ruku kolem Jimina, naklonil se nad něj a přitiskl rty na ty jeho. V prvním momentě byl Jimin v šoku, ale polibek mu s rychlým tlukotem srdce a červenými líčky oplatil. Jenže tentokrát líbal toho staršího zpátky a dokonce mu položil ruku na tvář. Polibek byl jemný, něžný, roztomilý, ale taky líbezný. Oba jsou více než šťastní. Kdyby mohli, strávili by spolu každou minutu, mazlili by se v posteli, sledovali filmy, povídali si, vařili a líbali se. Prostě by trávili čas spolu. Ale to nebude tak jednoduché...
Když se od sebe odtrhli, Yoongi se s úsměvem na rtech podíval Jiminovi do očí.
„Mám tě fakt rád, blbečku."
ČTEŠ
#sadlife | yoonmin | CZ překlad
Fanfictionssugasexual: já se tak nudím, pomoc #osamely #potrebujuzivot #nudny #blbec #hladovy #bezjidla #sadlife [převážně texting] Všechna práva vyhrazena. Copyright © wangzico 2015