8. časť

85 10 0
                                    

Caroline:

Bola som doma sama. Mamina šla na nejakú služobku a ostatní sú tiež dakde preč. Počúvam Hrvyho a mám dosť dobrú náladu. Čo sa teda mne často nestáva..  Keď v tom počujem zvonček. No tak idem otvoriť. "Už ideem!" zakričím ešte. Keď otváram dvere a uvidím kto tam stojí skoro spadnem z nôh. Moje telo zachváti brutálna panika. Chce sa mi kričať a utiecť. Niekam kde budem sama, preč od všetkých. Chcem sa tam skryť a riadiť sa pravidlom: Ja nevidím teba, ty nevidíš mňa. Prečo takto tento život nefunguje? Prečo? .. Stál tam môj brutálny bývalý.. Daniel.. Už pri vyslovení tohoto mena som mala závraty. A to som mala naozaj dobrú náladu. No teraz ju už horšiu mať ani nemôžem. Iba sa uškrnul tým jeho spôsobom nad tým ako som sa tvárila. Nenávidela som ho z celého srdca, vôbec neviem prečo som si s ním aj začala. Keď som konečne bola schopná slova som povedala.. teda skôr skríkla: "Ale ty padaj! Už som ti povedala, že som s tebou skončila a nechcem mať s tebou nič spoločné!"                                      "A ja vravím, že ja som s tebou ešte neskončil a prišiel som vykonať pomstu! A tá bude sladká!" Skoro som skolabovala, moje srdce zrýchlilo tep, ale nemohla som dať na sebe poznať ako ma to vystrašilo.. Horúčkovite som rozmýšľala .. no práve teraz mi nič neprichádzalo na rozum.. ako vždy! Teraz moje podvedomie mlčí ako hrob... och joj .. začal sa ku mne približovať .. ja som cúvala .. akurát zle .. prišla som pri stenu odkiaľ už nebolo úniku .. priblížil sa ešte viac .. a potom ešte .. už bol tak blízko, že som cítila jeho dych ... Chcela som vymyslieť nejaký plán .. hocičo .. ale stále mi nič neprichádyalo na rozum .. stále som len myslela na Kaitlyn a Taeho alebo Andyho a jeho kamarátov.. och joj ako nie, že by som ich všetkých nemala rada, ale teraz naozaj nepotrebujem na nich myslieť .. už sa skoro dotkol mojich pier.. vzpierala som sa no on ma pritlačil k stene .. 

Destiny .. /Roadtriptv/Место, где живут истории. Откройте их для себя