Jack:
Caroline mi napísala, že príde .. tak sa teším .. A neviem sa dočkať až tak, že ju idem čakať pred dom .. kúpil som jej dokonca ružu a držím ju teraz V ruke .. A už ju vidím .. ale nie .. ona zastala a objíma sa tam S nejakým bad boyom .. Toto nie .. Keď už sa S ním asi po hodine doobjímala tak šla mojim smerom. Keď ma uvidela, rozbehla sa a skočila mi do náručia .. skoro sme spadli na zem obaja .. Keď ma už pustila tak som jej podal tú ružu so slovami: "Krásna ruža pre ešte krajšiu princeznú." "Ooh Jack to je vážne pre mňa ? Ešte nikto mi nikdy nedal nič podobné.." hovorila S prekvapeným a zároveň nadšeným výrazom .. "Áno len pre teba láska." Potom som ju zobral za ruku, a keďže vnútri už bola tak som sa rozhodol jej trochu ukázať aj okolie nášho domu a zároveň miesto, ktoré mám najradšej. Keď už sme sa K tomu miestu blížili zakryl som jej oči rukou a viedol ju. Keď sme tam prišli opatrne som dal ruku Z jej očí dole. Zbadal som iskričky V jej nádherných očiach, do ktorých by som sa vedel pozerať celé dni. "Jaaack!" Vykríkla a objala ma tak silno, že som jej musel povedať aby ma neuškrtila. Tak sa odo mňa odlepila a sadli sme si na hojdačku, okolo ktorej boli rôzne popínavé rastliny a tak poskytovala útočisko pred vonkajším svetom plným reality. Dobre moja zvedavosť bola až veľmi veľká .. "Cal? Kto bol ten chalan, S ktorým si sa tak dlho objímala na ulici ?" "Ale Jaack nebodaj žiarliš! Veď to bol len môj najlepší kamarát, Fred, S ktorým sa kamarátim už od detstva," povedala so smiechom a objala ma. Chvíľu som len zostal V šoku ale potom som jej objatie opätoval. A neskôr som navrhol aby sme sa šli prejsť. Šli sme do parku a sadli sme si na lavičku. Keďže už bola jeseň a bola už celkom zima tak som si Najskôr sadol ja a potom si chcela sadnúť aj Caroline, lenže to som jej nedovolil. "Láska nesadaj si na tú studenú lavičku ešte mi prechladneš a to by som nechcel." "A kde si mám teda sadnúť?" Spýtala sa so spýtavým výrazom V tvári. Bola pri tom veľmi zlatá keď sa tak tvárila. "No predsa na mňa srdiečko," odpovedal som jej a usmial som sa. "No keď myslíš, nedbám..," usmiala sa aj ona a sadla si na mňa. A takto sme sedeli V parku na lavičke A rozprávali sme sa. Stále sa čudujem že sme ešte stále nevyčerpali témy na rozprávanie. Ale popravde - nevadilo mi to. Nasával som dobrú náladu Z každej jednej chvíľky S ňou a ukladal som si ju na horšie časy. Čas strávený s Caroline ubiehal magicky rýchlo. Ani som soma nestačil spamätať a nastal čas na môj plán. "Tak poď Caroline. Chcem ti niečo ukázať," povedal som a chytil ju za ruku. Chvíľku sme sa túlali úzkymi uličkami mesta. A neskôr som ju zobral na strechu tej najvyššej budovy V meste. Tak sme vyšli až hore a sadli sme si na strechu a sledovali krásny západ slnka. Objal som Caroline zo zadu okolo pása a ona sa O mňa oprela. Chcel som aby táto chvíľa trvala večne. No nebesá nejako moju prosbu nevyslyšali a tak, keď už bola úplná tma sme zišli dolu Z budovy a pobrali sme sa domov. "Jack?" Oslovila ma Cal. "No?" "Mohla by som aj dneska spať u vás ? Vieš doma na mňa doliehajú spomienky a všetko a .." Nemohol som ju vidieť takúto zarmútenú a so smutným výrazom už som to nevydržal a tak som ju umlčal. Asi si viete predstaviť ako. No samozrejme, že bozkom. Ona spolupracovala. Až sme museli skončiť na to ako naše pľúca akútne potrebujú kyslík. "To bolo to najúžasnejšie čo som kedy zažila!" Zvýskla Caroline S iskričkami V jej nádherných očiach. A ja som sa na ňu len záhadne usmial a povedal: "No jasné ty mojo srdiečko krásne." A tak sa usmiala, chytili sme sa za ruky A kráčali sme K nášmu domu .. dúfam, že chalani budú V pohode .. ale mali by byť .. Podľa mňa sme si ju obľúbili všetci. Kráčali sme hodnú chvíľku až sme prišli K nášmu domu. Tentokrát sme už nezahli za roh domu na hojdačku, ale šli sme rovno do domu, pretože začínala byť dosť zima. Keď sme vošli len som zakričal: "Ahojtee Chalani máme návštevuu!" A hneď sa všetci dostavili do predsiene. A keď videli Cal stáť pri mne, ja som žmurkol na Andyho, Andy mne naspäť a hneď sme sa všetci zoskupili do hromadného objatia, V ktorom V strede nebol nik iný ako Caroline. Ale tentokrát sme ju neobjímali až tak silno.. Keď už bolo po hromadnom objatí tak sme sa presunuli do obývačky. Keďže bolo už dosť neskoro tak všetci okrem mňa zaspali V momente ako sme pustili Labirint. Tak som chalanov nechal tam kde boli .. aj keď .. Ráno budú brutálne dolámaní .. jedine Caroline som odniesol do mojej izby a ja som si ľahol K nej. Počúval som jej pravidelné dýchanie a bolo také upokojujúce, že ma totálne uspalo. A ja som zaspal S úsmevom na tvári A S myšlienkami niekde pri našej budúcnosti..
YOU ARE READING
Destiny .. /Roadtriptv/
FanfictionNa stole v rámiku mám položenú našu spoločnú šialenú fotku. Ešte teraz si pamätám na situáciu, keď sme ju fotili. Bolo to na Vianoce. Prišiel som k nej ozdobiť stromček lebo ma pozvala. Vešali sme naň ozdoby a všetko a popritom sme robili medovníky...