6. časť

87 11 0
                                    

Andy:

Dneska bol celkom obyčajný deň. Aby sa vedelo tak som si už našiel prácu ako doučovateľ angliny. Celkom mi tá práca šla. Dneska som mal hodinu s jedným chalanom .. už som aj zabudol ako sa volal. Tuším Chris .. No a potom tu bolo ešte jedno dievča. Myslím, teda som si istý, že sa volala Caroline. Bola úplne brutálne v pohode podľa mňa. Blond vlasy, modré oči, štíhla, strednej výšky asi o niečo nižšia ako ja. Celkom dobre sme pokecali. A práve mi poslala žiadosti! A už sú potvrdené:) No konečne môžem ísť domov. Skončil som na dnešok. Teda domov, ako domov. Ak sa domov dá nazvať to, že bývam, s mojimi najlepšími kamošmi. Čiže Ryanom, Brookom, Jackom a Mikeym. Tak potom ja to domov nazývam. A aj sa tam tak cítim.  "To je dobre Andy," prihovorilo sa mi moje trafené podvedomie. "Všetko by bolo dobre keby si tu neni!" odvrkol som. "No ešte ti budem dobrý," povedal a vytratil sa mi z hlavy. A potom som konečne prišiel domov. "Čaute!" pozdravil som sa a len som si vyzliekol bundu, vyzul topánky a šiel som hneď do postele. Ani neviem ako, ale zaspal som. Toto bol dosť vyčerpávajúci deň... "Dobrú," ešte mi stihol povedať Newt - tak som sa rozhodol, že nazvem svoje podvedomie, ale už som mu nestihol odpovedať, lebo som v momente zaspal...

Destiny .. /Roadtriptv/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin