En time senere lå begge to på senga, nakne og full av svette.
- Vi burde dusje... sa Nicolas.
- Ja, gå du, jeg kan dusje etter deg.
Nicolas gikk ut av soverommet og inn på badet. Jackson hørte dusjen bli slått på og satte seg opp. Hadde han seriøst nettopp hatt sex med Nicolas?! Alle slags følelser mixet rundt i hodet hans.
Så ble han plutselig redd.
Hva med Olias?!
- Å nei...Faen! Hvisket han.
Hvis Olias fikk vite om dette ville han drepe Jackson!
Han kunne ikke la han finne ut av dette! Aldri!
Selv om Jackson elsket Nicolas, ville han ikke miste hodet sitt.
Da Nicolas kom inn på soverommet igjen i bare håndkle, var det som om Jackson glemte alt om hodet sitt. Han stirret Nicolas opp og ned.
- Okay, prøv å ikke sikle på teppet, sa Nicolas da han så partneren stirre.
- Sorry...du!
Nicolas så forskrekket på Jackson som hadde reist seg fra senga og stod nå naken med svettet hår rett foran han.
- Hva skal vi gjøre med Olias?!
Det tok noen sekunder før Nicolas svarte.
- Hva med han?
- H-hva mener du med hva med han?!
- Hvis du er redd for at han vil finne ut om oss så bekymrer du deg for ingenting.
Jackson så på Nicolas, forvirret.
- Hva mener du?
Nicolas dro på seg boxern sin, så buksene.
- Jeg kommer ikke til å si noe hvis du ikke gjør det.
Da slo det Jackson, hadde Nicolas tenkt på det de gjorde som en one-night-stand?
- Åh...ok da... Jackson var overrasket over hvor flau og skuffet han var. Han hadde trodd de var no gnist mellom dem, men kanskje ikke...
Han la ikke merke til at Nicolas smilte mens han dro på seg hette jakka igjen.
- Hvorfor ser du plutselig så lei deg ut? Spurte Nicolas.
- Eh, nei, jeg...
Nicolas gikk mot han.
- Hei du. Trodde du jeg bare tenkte på dette som en one-night-stand eller no? Spurte Nicolas med et smil.
Jackson så opp fra gulvet og inn i øynene hans.
- Hva-
Mer fikk han ikke sagt før Nicolas presset leppene sine mot hans.
Tungene deres gjorde sånn at spytt rant ned munnvikene deres.
- Vi møttes i...var det 7 klasse? Jackson, jeg har alltid vært litt interessert i deg, jeg bare trodde ikke du var særlig interessert i meg. Hver gang jeg spurte om du ville komme hjem til meg eller motsatt, sa du nei uten å få øyekontakt-
- Det var fordi jeg likte deg! Jeg fikk rare følelser for deg og jeg trodde ikke du var homo så jeg gjemte følelsene mine! Jeg var redd for å gå for nær deg, redd for at du skulle skjønne at jeg var homo og så forlate meg fordi du synes jeg var ekkel...
Nicolas måpte sjokkert av Jacksons tilståelse. Begge to hadde trodd at følelsene hadde vært ensidig, og nå, 5 år senere, viste det seg at begge likte hverandre.
- Wow, for en klisjé! Nicolas pustet ut og smilte lettet.
- Men...du og Olias?
- Da jeg begynte på ungdomsskolen, og jeg trodde du ikke ville være venner med meg, begynte jeg å prate med Olias og kompisene hans. Vi hadde felles interesser og han var ikke like...reservert som deg...så vi bare begynte å henge sammen. Så rett før avgangen fra 8 til 9 kysset han meg...og...
Nicolas ble stille i noen sekunder.
- Jeg fikk følelser for ham...
Jackson ble litt overrasket men sa ingenting.
- Han var hyggelig og jeg tenkte at, kanskje vi kunne bli mer enn venner... Men...da vi begynte på videregående...forandret han.
Jeg mener, han var allerede litt spydig av seg, men nå har han begynt å slåss sånn...seriøs slåssing, og røyking, han har alltid banna men, det er liksom som om han alltid skal tøffe seg og det er skikkelig irriterende.
Han måtte stoppe for å få tilbake pusten og tenke litt.
Jackson skjønte hvordan han hadde det.
Nicolas var ikke som de andre førsteklassingene på videregående skolen de gikk på.
Han bannet sjeldent, han tøffet seg ikke for noen, han var bare seg selv, han drakk ikke, festa ikke livet vekk. Han var moden og ansvarlig, litt rampete her og der, men ansvarlig. Det var en av grunnene til at Jackson likte han så godt.
Og han skjønte det med Olias også. Olias var en trøbbel maker allerede før ungdomsskolen, men da de begynte på vgs ble han enda verre. Han og Jackson hadde aldri klart å komme overens, selv om de hadde kjent hverandre siden barneskolen.
- Nå trenger han seg på når han vil og selv om jeg sier at han skal slutte...
- Hater du han?
Nicolas ble stille. De hadde satt seg på sengekanten og Nicolas stirret ned i fanget.
- Jeg hater han ikke, det er det som er problemet, selv om han er en drittsekk, klarer jeg ikke å bare...gjøre det slutt.
- Hva med meg?
Nicolas så plutselig opp.
- Jeg vil ikke såre deg sånn som han gjør. Jeg liker deg faktisk, på ekte. Han bruker deg sikkert bare.
Jackson kjente Olias. Han var en av de mest styggeste drittsekkene i verden! At han pleide å være ok,
har ingenting å si lenger.
Hvis han våget å skade Nicolas på noen som helst måte, kom han til å angre.
- Jeg bare... han lo kort. - Jeg tror jeg liker dere begge.
YOU ARE READING
BARE OSS TO
Teen FictionJackson er en helt vanlig 17 åring, god i sport, populær hos jentene, venner som aldri svikter og to ganske rike foreldre. Men det er én ting som mangler; en som kan fylle tomrommet i hjertet hans. Helt siden 7 klasse har han vært forelsket i klass...