8 - God Jul:D

310 12 2
                                    

[GOD JUL ALLE SAMMEN!! FOR Å FEIRE HAR JEG SKREVET ENDA EN SMUT SCENE;) JA JEG VET DET ER SEINT! XD]

Jackson parkerte motor sykkelen sin utenfor huset sitt og gikk sliten opp trappene til leiligheten sin. Han hadde begynt å jobbe deltid, så han var dønn sliten da han kom hjem. Det var sent på kvelden lille julaften, og Jackson hadde ingen å feire med. Han tenkte at han kunnd like gjerne se på Home Alone eller Grinchen. Han skulle til å låse opp døra si da han så at døra allerede var åpen?!
- Hva i helvete??? Hvisket han til seg selv. Hadde noen brytet seg inn i leiligheten hans??
Han gikk sakte og stille inn. Lysene var av. Rart...
Han gikk inn i stua. Han følte at noen så på han, og akkurat idet han skulle til å snu seg, ble han klemt bakfra!
- Overraskelse! Ropte Nicolas med armene rundt midjen til Jackson.
- Nicolas???
- Hei, lo han. Da Jackson snudde seg så han at Nicolas hadde på seg en oversized genser og korte shorts, alt rødt. Og på hodet hadde han to reinsdyr horn.
- Hva? Spurte Jackson forvirret, halvt horny.
- Jeg tenkte jeg skulle overraske deg, siden det er jul og alt!
- Men, burde ikke du være med familien din?
- Nei da, de er vandt til at jeg går andre steder i jula de.
- Åh, okey... blikket hans falt på leggene hans. Hvite og nesten hårløse. Naughty tanker kom inn i hodet hans og han vat nødt til å se bort.
Nicolas lo og gikk nærmere ham.
- Jeg ser du liker overraskelsen min... sa han og tok på skrittet til Jackson. Han var erekt.
- Så, hva skal vi gjøre helt til midnatt? Hm? Spurte han og Jackson ble rød i kinnene. Han følte seg rar og horny på en gang.
Plutselig la han armen sin rundt midjen til Nicolas og dro han inn i et kyss.
- Du vet virkelig hvordan du skal seduce meg. Nicolas bare fniste.
Jackson løftet han opp og mens de klinte gikk de inn i soverommet.
Begge hev seg på senga og fortsatte å kline mens de kledde av seg.
Jackson hev boxerne til Nicolas på gulvet og skulle til å dra av seg sine egne da Nicolas snurret de rundt.
- I dag er jeg den dominerende.
- Hæ?!
- Herregud, Jackson, ikke at jeg skal penetrere deg, men at jeg sitter på toppen!
- Åja, phew, nå ble jeg redd her assa...
Nicolas lo og dro av boxerne til Jackson og opp sto kukken hans høyt til værs.
Nicolas begynte å suge og ertet han med tunga her og der. Men før han kunne komme, stoppet han og gjorde seg klar til å sette den inn.
Jackson så på mens Nicolas satte seg sakte men sikkert på kukken hans. Han stønnet i glede. Han strakte ut hendene og begynte å masere brystvortene til Nicolas. Nicolas beveget fortere med hoftene sine. Begge to stønnet av glede.
- Du er så sexy, Nicolas.
- Sier du...
Jackson klarte ikke å dy seg. Han grep tak i Nicolas og smalt han ned i madrassen.
- Du går for sakte.
Så thrusted*(fant ikke det norske ordet) han hardt inn og ut så Nicolas stønnet høyere og høyere.
Så kom de sammen.

15 timer senere

- Visste du at dette kapittelet ble skrevet bare fordi forfatteren ikke visste hva hun skulle skrive? Spurte Nicolas Jackson neste dag mens de lå i senga.
- Hæ? Hva prater du om?
- Ikke tenk på det, du. Smilte Nicolas til ham.

BARE OSS TOWhere stories live. Discover now