Χρυσή pov
Ποοοο πρώτη μέρα στο σχολείο φακ μαι λαιφ.Μαμα φτιάξε μου καφέ!
Μ: αμάν βρε κορίτσι μου τι χουι είναι αυτό κάθε μέρα καφέ.
Χ:άντε καλά κατεβαίνω σε λίγο.
Πάω στο μπάνιο κάνω τα απαραίτητα ντυνομαι και κατεβαίνω.Τρωω γρήγορα παίρνω κλειδιά φοραω τα ακουστηκα μου βαζω το αγαπημενο μου τραγουδι φιλάω την μαμά μου και φεύγω να πάω να βρω τον Πάνο και τα κορίτσια.
Μετά από λίγα λεπτά περπάτημα βρίσκω τα παιδιά να κάθονται στην στάση του λεωφορείου να με περιμένουν...ουπς άργησα.
Π:ρε κοπέλα μου δν σου έχω πει να μην αργεις πόσες φορές θα το επαναλάβω.
Α:αστην μορε πάλι θα κοιμόταν.
Χ:καφέ πήρες ή πάλι θα κοιμάσε ορθια ?
Χ: άσε η μάνα μου άρχισε πάλι τα δικά της και δν ηπια.
Μπαίνουν στο λεωφορείο και φτάνουν στο σχολείο πριν μπουν ή χρυσή λέει ...
Χ:τι δουλειά έχει αυτός εδώ ωχ Παναγία μου θα παθω τπτ...
Α:έλα βρε αγάπη μου είσαι κολλημένη μαζί του εδώ και 2 χρόνια Αφού είναι player και εσύ δν τους πας αυτούς τι σε νοιάζει.
Π: ναι ρε εσυ κάθε φορά που τους βλέπεις μόνο που δεν τους βρίζεις πως κατάφερες και γουστάρεις έναν από αυτούς?
Χ:δεν ξέρω Παιδιά τι έχω πάθει θέλω μάλλον βοήθεια.
γελάνε όλοι μαζί και μπαίνουν στο σχολείο. Κλασικά όλα τα βλέμματα πάνω στην Χρυσή όλα εκτός απο αυτού που θέλει αυτη.
Ανδρέας pov
ήμουν με τα παιδιά και μιλούσαμε
για διάφορα θέματα οσπου το ματι μου έπιασε μια γνωστή όψη οο ναι αυτή είναι.Απο τις λίγες που δν μου έχει κάτσει που θα πει κάτι θα κάνω και για αυτό.Κ: κοίτα ρε ποια μας θυμήθηκε καιρό είχα να την δω την χρυσή.
Μ: ναι ρε καλό γκομενάκι πως και δεν έχεις κάνει κάτι ακόμα ρε συ Αντ.
Α:μπααα οχι ακόμα περιμένω την κατάλληλη στιγμή.για πείτε κοιτάει
Κ:σε καιει με τα μάτια της λες να είναι τσιμπημενη μαζί σου?
μορε λες να μου έκατσε διανα?.....
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΘΕΛΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΚΟΜΑ ΑΛΛΑ ΝΟΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΜΣ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ!!💘❤
YOU ARE READING
Πληγωμένη Καρδιά
Teen FictionΧρυση μια κοπέλα μετριόφρων αλλά και πανέμορφη ψάχνει για την αληθινή αγάπη σε λάθος μέροι.Το πιο όμορφο κορίτσι του σχολείου.Συχενεται τα bad boy.Εχει ομως ένα μυστικό που μόνο ελάχιστοι ξέρουν. Ανδρέας το παιδί με τους χωρισμενους γονείς και τον μ...