Χρυσής pov
Η υπόλοιπη ημέρα πέρασε βαρετά μας έδωσαν τα βιβλία μας μίλησαν λίγο και μετά μας άφησαν να φύγουμε.
Παλι καλά που δεν είχαμε και τίποτα να διαβάσουμε.Το μόνο που με φοβίζει είναι η αυριανή μέρα....ουφ πως θα τον αντικρίσω δεν αντέχω να σκέφτομαι ότι μου αρέσει ένας...ενας player.
την επόμενη μερα...
Αφού ξύπνησα και έκανα την πρωινή μου ρουτίνα πήγα να βρω τα παιδιά στην στάση.
Σημερα πήγα πιο νωρίς από όλους γιατι τι βράδυ δεν μπορούσα να κοιμηθώ σκεφτόμουν συνέχεια τον.... αυτόν τέλος πάντων καταλάβατε.
Ημουν αφοσιωμένη στις σκέψεις μου και δεν είχα πάρει χαμπάρι ότι τα παιδιά είχαν έρθει και με φώναζαν.
Α:αα να σου πω Χρυσή μου τι θα γίνει θα μας αγνοείς για πολύ ακόμα?
Π:καλά σου λέει που τριγυρνά η σκέψη σου πάλι...
αμάν τι συνομωσίες είναι αυτές μεταξύ τους δεν μας τα έλεγαν αυτά
Α:Αφήστε την καλε τι πάθατε η κοπέλα είναι ερωτευμένη
Χ:σκάσε μορε δν ισχύει κάτι τέτοιο...
Χ:σε ποιον τα πουλάς αυτά καλε
Π:παιδιά δεν θα τα λύσουμε αυτό τώρα άντε
Α:δίκιο έχεις
Αφού έχουν φτάσει στο σχολείο
αχ εκεί είναι όπως πάντα στο γνωστό σημείο και μιλάει με τους φίλους του όπα κάτσε Μόλις μου έκλεισε το ματι κρατάτε με πέφτω εγώ τι πρέπει να κάνω τώρα?Ανδρέας pov
να τη...μορε μηπως να αρχίσω να κάνω κίνηση δεν βαριέσαι δεν έχω τίποτα να χάσω.Τωρα που με κοιτάει...μολις της έκλεισα το ματι κοκκινησε δεν ήξερε τι να κάνει μορε λες να είχαν δίκιο τα παιδιά που έλεγαν ότι με θέλει?
Αυτο είναι θα πάω να της μιλήσω...ή τώρα ή ποτέ!
Χρυσής pov
τον βλέπω να προχωράει προς το μέρος μου....μπα σιγά μην έρχεται σε εμενα η ιδέα μου θα είναι.Ειμαι και μόνη μου τα παιδιά έχουν πάει στο κυλικείο.Για μισω τόση ώρα που μιλάω μόνη μου ο Ανδρέας έχει έρθει και έχει κάτσει δυπλα μου.
οχ τι κάνουμε τώρα?
YOU ARE READING
Πληγωμένη Καρδιά
Teen FictionΧρυση μια κοπέλα μετριόφρων αλλά και πανέμορφη ψάχνει για την αληθινή αγάπη σε λάθος μέροι.Το πιο όμορφο κορίτσι του σχολείου.Συχενεται τα bad boy.Εχει ομως ένα μυστικό που μόνο ελάχιστοι ξέρουν. Ανδρέας το παιδί με τους χωρισμενους γονείς και τον μ...