part 9

38 3 0
                                    

Η επόμενη μέρα ξεκίνησε με τον Ρουντη να με γλύφει στο πρόσωπο σαν να μην υπάρχει αυριο και εγώ να χασκογελαω σαν επτάχρονο οταν του παίρνουν το παιχνίδι που θέλει.

Αφού πήρα απόφαση ότι πρέπει να σηκωθώ πήγα στο μπάνιο και άνοιξα την βρύση να τρέχει νερό όσο άνοιγα τα παράθυρα απο το δωμάτιο μου.

Ευτυχώς σήμερα το πρωί οι γονείς μου θα έλειπαν από το σπίτι και έτσι δεν θα είχα ακόμα φασαρίες για τον Ρουντη.

Αφού τελείωσα με τις δουλειές αποφάσισα να πάω και βόλτα με τον σκύλο.

του φόρεσα ένα παλιό λουράκι που είχαμε πήρα κλειδιά το κινητό μου και   φύγαμε.

Όσο περπατούσα σκεφτόμουν την χθεσινή μέρα με τον Ανδρέα.

Ήταν η απόλυτη καταστροφή!

Μακάρι να μην είχα πάει όλα θα ήταν πολύ καλύτερα τώρα.Πως μπόρεσα να είμαι τόσο αφελής και χαζή για να πιστέψω ότι θα μπορούσε τελικά κάτι να πάει καλά.

Δεν θέλω να τον ξαναδώ μπροστά μου και σε καμία περίπτωση δεν θα την συγχωρέσω που δεν με υπερασπίστηκε!Ακούς εκεί.

Αυτή η σκροφα τα έκανε όλα ομως!Τον κάνει ότι θέλει...Ποιος ξέρει τι του λέει για μένα Όταν δεν είμαι εκεί (δηλαδή συνέχεια)?

Φτάσαμε σε ένα πάρκο με αλλά σκυλάκια για να παίξει λογο ο Ρουντη.
Καθώς τον έβλεπα να τρέχει και πάνω κάτω βλέπω ένα παιδί λίγο πιο μεγάλο από εμενα να τον πλησιάζει.

Σηκώνομαι ορθια του στιλ (άμα ακουμπήσεις το σκυλί μου την γαμησες)και πάω να δω τι θέλει.

Χ:εμ..για είναι κάτι που μπορώ να σε βοηθήσω?

?: ναι βασικά ήθελα να σιγουρευτώ για κάτι.

ποπο τι μανάρι είναι τουτο! Θεός με όλη την έννοια της λέξης.Αλλα Όχι έχω ήρθα να μάθω τι θέλει από το σκυλί μου.

Χ:και τι είναι αυτό?

?:καταρχήν Μάριος χάρηκα.

Χ:Χρυσή

Μ:ωραίο όνομα σπάνιο...

Χ:ναι ευχαριστώ

Μ:ναι και που λες εχθες η μικρή μου αδερφή είχε βγάλει βόλτα το σκυλάκι της και το έχασε και έχω την εντύπωση ότι είναι το δικό σου.Απο ποτέ το έχεις?

κάτσε τι? Μόλις τώρα μου λέει ότι μου παίρνουν το σκυλί? Τα έλεγα δεν τα έλεγα που τίποτα δεν πάει καλα? Φατα τώρα.

Χ:Η αλήθεια είναι ότι χθες το βρήκα παρατημένο στον δρόμο.

Μ:τότε θα σου δώσω το τηλέφωνο μου να φέρω και τη αδερφή μου γιατί είναι σχεδόν σίγουρος ότι αυτό είναι το σκυλί της.

ακούσατε αυτό το κρακ ήταν η καρδιά μου!

Χ:οκ

Αφού ανταλλάξαμε τηλέφωνα πήρα τον Ρουντη  και πήγαμε σπίτι.
Αποφάσισα να δω μια ταινία γιατί δεν είχα όρεξη για τίποτα άλλο.

Έβαλα να δω το hunger games από τις αγαπημένες μου ταινίες.

Είναι τόσο υπέροχο το νόημα που περναει αυτή η ταινία που μόνο λίγοι το καταλαβαίνουν!

Αχ..καημένη Ρου έκανες τα πάντα για να κρατήσεις την Κατνης ζωντανή!

Εδώ είναι που μου έρχονται ξανα όλες οι εικόνες την χθεσινή βραδιάς μαζί και της σημερινής ημέρας στο μυαλό και αρχίσω να κλαίω χωρίς σταματημό!

Πονάει τοσο πολύ Όταν έχεις γύρο σου άτομα που νοιάζονται για σενα αλλά εσυ θέλεις αυτός που είσαι ερωτευμένη!

Έχετε νιώσει ποτέ ότι κάνεις δεν σας καταλαβαίνει..ε λοιπόν εγώ αυτό ακριβώς νιώθω τωρα.

Οι περισσότεροι τώρα θα έλεγαν δεν πειράζει θα πάρω εκδίκηση ή δεν θα το αφήσω να με ρίξει ψυχολογικά αλλά εγώ το μόνο που θέλω τώρα είναι να κάτσω σπίτι με την κουβέρτα μου και τον Ρουντη χωρίς να κάνω τίποτα.

Εκεί κατάντησα λογο του έρωτα στο τίποτα άραγε θα αλλάξουν ποτέ τα πράγματα πρως το καλύτερο ποτέ ή θα μείνω μόνη με 12 γάτες μέχρι τα γεράματα?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΓΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ.ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΠΑΑΡΑΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΩ ΑΛΛΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΠΑΡΤ!!ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΠΑΤΙΣΤΕ ΑΣΤΕΡΑΚΙ ΑΜΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙΦΑΛΑΙΑ ΤΗΝ ΕΥΔΟΜΑΔΑ

                                                    -ΖΗΝΑ

Πληγωμένη Καρδιά  Where stories live. Discover now