βάλτε το τραγούδι να παίζει άμα θέλετε κατά την διάρκεια που διαβάζεται το καινούριο κεφ
Ξύπνησα με τα χίλια ζόρια σήμερα το πρωί για να πάω στο σχολείο.Ανοιξα το κινητό μου και είδα ότι ήταν είδη 9 οποτε είχα χάσει την πρώτη ώρα.
Αποφάσισα να μην πάω ούτε την δεύτερη και έτσι ξάπλωσα αλλο ενα 45λεπτο.
Έφτασα στο σχολείο και το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να ψάξω να βρω τα παιδιά.
Τους βρήκα όλους να κάθονται στο γνωστό μας παγκάκι.Με το που με βλέπουν χαμογελάνε και με περιμένουν να πάω.
Π:που ήσουν τις 2 πρώτες ώρες?
Χ:άργησα να ξυπνήσω και είπα να μην έρθω ούτε την δεύτερη ώρα.
Α:και από ποτέ τα κάνεις εσύ αυτά?
Χ:αχ..Ακόμα δεν ήρθα με πιάσατε από τα μούτρα αμάν!
Χρι:καλά βρε αγάπη μου πως κάνεις έτσι το καλό σου θέλουμε.
Χ:μακάρι να το ήθελε και κάποιος αλλο το καλό μου.
Εκείνη την ώρα για πρώτη φορά στην ζωή μου χάρηκα που άκουσα τον ήχο του κουδουνιού που χτυπάει για να μπούμε για μάθημα.Ακουστηκε σαν ήχος από κελάηδισμα πουλιού.
Καθώς ανέβαινα τις σκάλες του σχολείου για να πάω στην αίθουσα μου βλέπω τον Ανδρέα να με φωνάζει και να έρχεται πρως το μέρος μου.
Εγώ αλλάξα κατευθείαν πλευρά και αρχίσα να περπατάω από την άλλη.
Δυστιχος για μένα με έφτασε και αναγκάστηκα να του μιλήσω αλλά όχι δεν θα τον κοιτούσα ειδικά στα μάτια του γιατί τότε ήξερα ότι είχα χαμένο το παιχνίδι!
Α:θα κάτσεις να σου μιλήσω με αποφεύγεις 2 μέρες τωρα!
μπορώ να πω πως ήταν αρκετά αναστατομενος.
Χ:και τώρα αυτό πρέπει να κάνω.
Α:κοίτα μην μου πουλάς εμενα τσαμπουκά.
πολλά παιδιά είχαν μαζευτεί και είχαν κάνει έναν γύρο από έμας αλλά δεν με ένοιαζε το μόνο που ήθελα ήταν να πάρω το αίμα μου πίσω για μια φορά.
Χ:ότι θέλω θα κάνω εγώ δεν είμαι σκυλάκι να μην υπερασπίζομαι τον εαυτό μου και ποσό μάλλον τους φίλους μου.
Σποντιτσα
Χ:βαρέθηκα να τρέχω από πίσω σου για να μου δώσεις σημασία τρέχα λοιπόν στην υποτιθέμενη κοπέλα σου και άσε με εμένα να κάνω ότι θέλω!!
Εκείνη την στιγμή είχε γίνει κόκκινος από τα νεύρα του αλλά δε πίστευα ποτέ ότι θα έκανε αυτό που θα με πληγώνει όσο τίποτε άλλο και δεν θα τον συγχωρουσα ποτέ στην ζωή μου.
Α:Είσαι για λύπηση....
το έκανε ναι το έκανε μετά από το πρώτο χτύπημα στην καρδιά ήρθε και το πραγματικό.Με χαστούκισε!
Έφυγα αμέσως από εκεί αφήνοντας τον με τις σκέψεις του.
Έφυγα από το σχολείο άρχισα να τρέχω λες και με κυνηγούσαν μαφιόζοι...Δεν ήξερα που πήγενα το μόνο που ήξερα ήταν ότι δεν ήθελα να τον ξαναδώ ποτέ στην ζωή μου!
Έτρεχα τουλάχιστον 15 λεπτά κάπου κουράστηκα και έκατσα σε ένα παγκάκι.
Δεν είχα προλάβει να πάρω τίποτα ούτε κινητό ούτε λεφτά.
Καθώς προσπάθησα να βρω την ανάσα μου βλέπω τον Μάριο να με πλησιάζει.
Μ:Χρυση εσυ είσαι?..Όλα καλά?
Χ: ναι εγώ είμαι.Ναι ναι όλα είναι καλά όλα είναι τέλεια!
νομίζω ότι καρφώθηκα λίγο, ουπς
Μ:τι έγινε
Χ:πολλά ήταν τον μόνο πράγμα που μπόρεσα να πω.
Μ:θες να έρθεις σπίτι μου να μου πεις μένω λίγο πιο κάτω και κανένας δεν είναι σπίτι.Να πιεις και λίγο νερό.
Δεν ηθελα να πω όχι οπότε δέχτηκα.
Ακόμα δεν ήξερα τίποτα γι'αυτό αλλά ένιωθα ασφάλεια μαζί του μην με ρωτάτε γιατί αλλά νιώθω ότι δεν ήταν τυχαία η συνάντηση μας.
~ ~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΚΕΦ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΦΗΝΕΤΑΙ
ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΑΜΑ ΚΑΤΙ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ♡♡-ΖΗΝΑ
YOU ARE READING
Πληγωμένη Καρδιά
Teen FictionΧρυση μια κοπέλα μετριόφρων αλλά και πανέμορφη ψάχνει για την αληθινή αγάπη σε λάθος μέροι.Το πιο όμορφο κορίτσι του σχολείου.Συχενεται τα bad boy.Εχει ομως ένα μυστικό που μόνο ελάχιστοι ξέρουν. Ανδρέας το παιδί με τους χωρισμενους γονείς και τον μ...