Χρυσής pov
Γυρνάω σπίτι με τα χίλια ζόρια κρατώντας τα δάκρυα και τα κομμάτια της ραγισμένης μου καρδιάς.Με το που μπαινω τρέχω στο μπάνιο και ανοίγω το νερό.βουλιαζω μέσα στην μπανιέρα και προσπαθώ να ηρεμήσω...
40 λεπτά μετά αποφασίζω να βγω
πάω στο δωμάτιο μου βάζω τις πιτζάμες μου και ξαπλώνω στο κρεβάτι.
Πως έχουν γίνει τα πράγματα έτσι?
Την μια μου λέει να βγούμε και την άλλη έχει κοπέλα.?
Μα τι μαλακας!!
Με αυτά και με εκείνα δεν καταλαβαίνω για το πότε με παίρνει ο ύπνος.
Ξύπνησα μέσα στα άγρια χαράματα.
Τον τελευταίο καιρό δεν ξέρω τι με έχει πιάσει και δεν μπορώ να κοιμηθώ.
Έτσι παίρνω τον υπολογιστή μου και αποφασίζω να βάλω κάποια ταινία να δω.
Έβαλα το midnight sun μια από τις αγαπημένες μου ταινίες που παιζειννα την έχω δει και 4 φορές.
Η ώρα είχε πάει 3 το μεσημέρι και έτσι πήρα τηλέφωνο την Χριστίνα να πάμε για καφέ.
Παλι καλά που σήμερα δεν έχουμε σχολείο.
2 ώρες μετά
Η ώρα έχει πάει 5 και η Χριστίνα δεν λέει να έρθει.
Πάλι κάπου θα καθυστέρησε....
Είμαι απορροφημένη κοιτάζοντάς το κινητό μου σε ένα γωνιακό τραπεζάκι στην αγαπημένη μας καφετέρια και δεν κατάλαβα για το πότε ο Ανδρέας είχε έρθει και είχε κάτσει....Όπα ο Ανδρέας είναι λίγα εκατοστά μακρυά μου OMG!! τι κάνω τώρα??
Α:γεια
Χ:...γει-γεια
Μα γιατί τραβλιζω συνέχεια Όταν είναι μαζί μου!!!Χ:Πως και από εδώ
Α:δεν έρχεσαι μόνο εσυ με τις φίλες σου για καφέ εδώ
Σωστά τώρα το θυμήθηκα ότι και αυτός συχνάζει εδώ αλλά λέω να το παίξω λίγο ντιβα....
Χ:και εσυ έρχεσαι εδώ με τις φίλες σου ?
Α:Όχι μωρό μου εγώ έρχομαι εδώ με την παρέα μου.
ΤΙ ΜΕ ΕΙΠΕ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ!!!
Χ:ααα ναι σωστα
Α:βλέπω ομως ότι δεν έχουν έρθει οπότε λέω να κάτσω λίγο ακόμα εδώ να σου κάνω παρέα.
Που είσαι ρε Χριστίνα Όταν σε χρειάζομαι!
Χ:οκ.....
Α:ναι...
ακολουθούν μερικά λεπτά σιγής αλλά αποφάσιζω να μιλήσω
Χ:λοιπόν πως πάει με την Ξενια?
Α:την πια? αααα ναι την Ξενια.
Νταξι καλά.Εσυ κανένα γκομενάκι παίζειΑχ που να ξέρες....
Χ:μπαα
Δεν περνάνε και η Χριστίνα μπαίνει μέσα φουριοζα και με το που με βλέπει τα παίζει!
Α:εγώ να φεύγω...Χρυσή να θα τα ξανά πούμε...
λέει και μου κλείνει το μάτι Ααααααααα
4 εβδομάδες μετά
Με τον Ανδρέα εχουμε βγει 5-6 φορές και μιλάμε αρκετά στο κινητό και στο σχολείο..
Έχουμε γίνει κάτι σαν κολλητοί κάτι που δεν περίμενα ποτέ να γίνει για να πω την αλήθεια.
Με την Ξένια τα έχουν ακόμα και αυτό που μου την δίνει πιο πολύ είναι ότι οτι γίνεται ανάμεσα τους μου το λέει.
Δεν λέω οκ είμαστε κολλητοί αλλά αυτό το να γουστάρεις τον κολλητό σου δεν είναι και ότι καλύτερο!
Αύριο είναι το παρτι του σχολείου και πραγματικά δεν έχω ιδέα πως θα πάω.
Για άλλη μια φορά θα ειμαι μόνη
Και με το μόνη εννοώ χωρίς ενα αγόρι να μου κρατάει το χέρι...ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΡΙ ΠΟΥ ΑΡΓΗΣΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΚΕΦ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΟΛΛΕΣ ΙΔΕΕΣ!ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΑ ΣΑΣ ΑΚΠΛΗΞΕΙ!!! ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΕΤΑΙ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΩ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΩ ΣΤΟ POINT ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ!!
ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΚΕΦ♡💓
YOU ARE READING
Πληγωμένη Καρδιά
Teen FictionΧρυση μια κοπέλα μετριόφρων αλλά και πανέμορφη ψάχνει για την αληθινή αγάπη σε λάθος μέροι.Το πιο όμορφο κορίτσι του σχολείου.Συχενεται τα bad boy.Εχει ομως ένα μυστικό που μόνο ελάχιστοι ξέρουν. Ανδρέας το παιδί με τους χωρισμενους γονείς και τον μ...