ŞARKI : GELMEDİN
Okurken bu şarkıyı dinlemenizi rica ederim. Daha sonra kim kimin olduğunu anlayacağınızı umuyorum.
*****
Bir kadın , erkeğin gölgesinde yaşamayacak kadar akıllı , ama o gölgede dinlenmeyi bilecek kadar duygulu olmalı...
Bir erkek seni mahvetmeye yemin ettiyse ; merak etme , içer ve kendine eder , ama bir kadın yemin ettiyse kesinlikle mahveder...
Eğer hala beyaz atlı prensinin gelmesini bekliyorsan , bil ki bu devirde ancak beyaz atı olan bir jokey gelir...*****
8 AY ÖNCE :
"Nergis Hanım, hamilesiniz."
5 saniye kadar tepkisiz kaldım. Benim bir çocuğum olacak. Hamileydim. Evet, evet. Hamileyim. Suratıma ilk başta küçük sonradan büyüyen bir gülümseme kondu.
"Ne?! Ciddi misiniz?"
"Evet. Hamilesiniz."
"Şükürler olsun. Çok teşekkürler."
Hamileyim. Hamileyim. Bir bebeğim olacak. Serkan ile bir bebeğimiz olacak.
AKŞAM :
Serkan birazdan gelecek. Bende ona bu güzel haberi vermek için güzel bir sofra hazırladım. Bebeğimizin ultrasonunu hediye kutusuna koydum. Bunu ona vereceğim. Zilin sesini duyar duymaz kalbim hızlanmaya başladı. Koşar adımlarla kapıya yöneldim ve hızla kapıyı açtım.
"Hoşgeldin hayatım."
"Hoşbuldum bitanem. Önemli bir gün mü?"
"Yani, denebilir. Hadi sofraya geçelim. "
Sofraya oturduk. Heyecanla kutuyu ona doğru uzattım ve :
"Yıldönümümüz mü bugün?"
"Yok, değil. Ama çok güzel bir hediye bu. Aç istersen."
"Senin bana en güzel hediye sensin bebeğim. Açalım bakalım ne çıkacak."
Yavaş yavaş kutuyu açıyordu. Kutuyu açmaya çalıştıkça kalbim daha çok hızlanıyordu. Artık durmuyordu kalbim, yerinden çıkacak gibiydi. Kutuyu açtığı anda gözlerimin içine baktı ve hafifçe gülümsedi. Birkaç saniye öyle durdu ve sonra ayağa fırladı. Beni kucağına alıp döndürdü.
"Allah baba oluyorum!.."
"Aşkım dur, sakin ol!"
"Olamam sevgilim. Baba oluyorum. Baba oluyorum. Allah be!"
"Bari beni indir kucağından. Bebeğe bir şey olacak diye korkuyorum."
Beni kucağından indirip dudağıma yapıştı. Küçük küçük buseler konduruyordu dudaklarıma.
"Serkan tamam."
"Sen nasıl bu kadar sakin olabiliyorsun. Ben olamıyorum. Baba oluyorum!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİKENLİ YOLLAR
Teen FictionHer şey zor mu olur bu hayatta? Hayal kurmak bile mi bu kadar mı zor? Hayalinde bile mutluluğu engelleyen gerçekler çıkıyor insanın karşısına. Gerçekle yüzleşmekten korktuğumuzdan değil ama bazen sadece hayallerimizde mutlu değil miyiz z...