*DY* 2.BÖLÜM

37 26 14
                                    


Multimedia: Sezen Aksu - İhanetten Geri Kalan

******

Seni sordum sokak lambalarına;

Bekleme boşa gelmez dediler. Boynumu büküp de baktım onlara, halime bakıp zavallı dediler....

                                                                                       *****

YIL 9 MART 2003

3 yaşına gelmiş Asya artık hem konuşuyor hem de beni mutlu ediceğini bilirmişçesine gülüyordu. Büyüyordu. O olaylardan sonra Serkan ile aramız bozulmuştu. Evet eskiden kavga ederdik ancak birbirimize sadıktık. Ama şimdi eve olduğundan geç gelmeler,terslemeler,durmadan telefonla mesajlaşması oldukça canımı sıkıyordu. En yakın arkadaşım,can yoldaşım olan Ayşegül' ü bize çağırmış sohbet ediyorduk. Arada boğazım kuruduğunda çayımdan yudum alarak devam ediyordu. Serkan ile Ayşegül çok iyi anlaşıyor hatta eskiden bazen beraber oturuyorduk. Ayşegül kurabiyeler bir tane daha yiyip konuşmaya başladı.

"Serkan ile aranız nasıl Nergis? Yani o durumlardan sonra tabi özel olmazsa."

"Bilmiyorum. Bana çok soğuk davranmaya başladı. Tabiki de her şeyimi seninle paylaşıcağım senden başka kimim var benim acaba Ayşegül yani."

"Tabi doğru da işte.(Gözlerini kisarak) Nasıl yani?"

"Yani Ayşegül'üm, Serkan eskiden geç gelirdi ama yine de eve gelirdi yani şimdi ama eve bazen hiç gelmemeye hatta soğuk davranmaya bile başladı. "

"(Çayını yudumlayarak) Öyle mi?"

"Aynen yani canım. Böyle eve geldiğinde hiç benimle konuşmuyor hatta durmadan telefon ile mesajlaşıyor. Kimle mesajlaştığını sorduğumda bağırdı,çağırarak. "

"Çok da sorun etme yani Serkan' nın her zaman ki hali"

Çayımdan tam yudum alacakken zil çalınca bardağımı masaya geri bırakarak kapıya ilerledim. Serkan ayakkabılarını çıkarıp içeri girdi. Bana dahi bakmadan doğruca Aysegul' e ilerleyip elini tutarak selamlaştı. Arkadaşımın yanında bana böyle davranması ne kadar gururumu kırsa da kapıyı kapatarak içeri girdim. Serkan çay isteyince içeride bardağa doldurup geldiğimde Ayşegül ile Serkan aynı koltukta yan yana oturuyorlardı. Koltuğun küçük olması birbirlerine daha yakın olmalarına vesile ediyordu. Ayşegül Serkan geldikten sonra sanki Ben yokmuşum gibi şakalaşarak hem konuşuyorlar hem de gülüyorlardı. Ayşegül 24 yaşlarında kızıl saçlı, ela gözlü, hafif dolgun dudaklı,ince vücut haltları olan bir kadındı. Bu kadar güzel olmasına rağmen hala evlenmemiş bekar olması şaşılacak bir durumdu. Serkan da benim gibi kahverengi gözleriyle saçları ahenk ahenk dans ediyorlardı. Orta vücutlu her türk erkeğinde bulabileceğin göbeği vardı. Ama ben onu her haliyle beğeniyordum. Serkan Ayşegül her bize geldiğinde tesadüf mü şans mı bilmem ama her bizdeyken o da eve gelirdi. Serkan' ın bu mutluluğunun nerde geldiğini çok merak ediyordum ama mutlu olması beni de mutlu ediyordu. Serkan konuşmaya başlayınca konuşmalarına dikkat kesildim.

"Ee nasıl gidiyor hayat? Var mı birisi şu güzel kalbini çalan birisi ha?"

"Yok canım ya yani Serkancığım hayatımda biri olsa tanıştırmaz miyim hiç?"

"Ayşegülcüğüm yani bu kadar olgun,güzel kadını boş bırakmamak lazım di mi Nergis?"

"Hı hı evet Serkan."

DİKENLİ YOLLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin