part 20

5.6K 188 14
                                    

H:"imamo još malo vremena,taman za..."krenuo je dovršiti rečenicu koje se plašim,ali taman mu je mobitel zazvonio.
H:"šta je!?"puhnuo je.

H:"dobro,dobro."prekinuo je poziv i otvorio je vrata.
H:"izvukao te mobitel."
Ulazimo u auto i on kreće prema centru.
H:"tamo samo budi kraj mene i nemoj scene pravit."
A:"o-okej."Tražimo parking,i izlazimo van iz auta.
Ovo je neka velika kuća,ali kao restoran.
Ulazimo unutra i Harry se pozdravlja s ljudima dok ja samo stojim iza njega i blejim u pod.
H:"pa di si stari,nisam te vidio..."potapšao je nekog lika koji u pratnji isto ima djevojku,možda stariju jednu,dvije godine od mene.
Ona doslovno isto kao i ja ,gleda okolo,ali pokušava da nikoga ne gleda u oči.
X:"Ah evo sve po starom,vidim imaš novu pratnju večeras?"
H:"Allice,idi se sa Bellom družit,ja ću bit s njim tamo za šankom."
Obratio mi se pa smo ga i ja i ona pogledale čim je spomenuo Bella.
X:"slušaj me dobro,napravi jedno sranje i nećeš proći dobro kad se vratimo doma."rekao joj je onako da se ne ćuje,a ona je samo klimnula glavom.
A:"idemo sjest van na terasu?"
Pitala sam ju i krenule smo van.
B:"ovaj...ja sam Bella."
Pružila mi je ruku koju sam prihvatila.
A:"Allice,drago mi je."
B:"i kako ti je sa Harryem?"upita me sjedaju ću pored ograde.
A:"Kako bi mi bilo, vjerovatno isto kao i tebi s onim likom?"
B:"Lucas...Njih dvoje se uvjek ovako nađu,a ja sam smo htjela ostat doma gledat Tv,ali eto,imala sam sreće pa sam naišla na tebe."
A:"da,tu se slažem s tobom."konobar nam je donjeo dva koktela i rekao da nam je to poslao Harry.
Tako nam je prolazilo cijelo veče,pričale smo o svemu i svačemu i saznale da imamo dosta toga zajedničkog.
H:"Malena!"Harry me viknuo s ulaza na terasu.
Pokupile smo se i otišle do njih.
H:"idemo doma,kasno je."
L:"a jesi pička,možete još malo ostat."
Lucas ga je rukom zviznuo po leđima.
H:"moramo ići."
Lucas se nasmijao na njegove riječi,ali onako perverzno.
L:"hahahha,ideš ranije da se stigneš pojebat,a kad smo već kod tog,Bellice mogli bi i mi doma."
B:"n-ne,ne treba,samo ti ostani,a ja mogu pješke."odvratila mu je,a on se razljutio.
L:"idemo do wc-a bebo."povukao ju je za ruku dok se ona trgala.
A:"nećete mu ništa reći?"
H:"Apsolutno...Ne."krenuli smo prema autu i brzo došli doma.
H:"odi se otuširaj,i odi leći."da to ću i napravit,spava mi se užasno.
Klimnula sam glavom i otišla na tuš.

Harry POV.

Pričekao sam da se otušira i legne spavati,a sad moram kofere pospremat.
Ulazim u svoju sobu i trpam svu robu i stvari koje mi trebaju u veliki kofer.
Čim sam završio,krenuo sam prema njenoj sobi i ugledao točno ono šta sam htjeo,spava.
Trpam i sve njene stvari u drugi kofer,a i mislim da će mi trebati još koji.
......
Spakirao sam sve iz stana i odnjeo u auto,sad mi je još smo ona ostala.
Ulazim u njenu sobu i lagano ju uzimam u ruke.
A:"hmm."prostenjala je onako umorno.
H:"spavaj..."lagano ju nosim do auta i stavljam da leži na zadnjim sjedalima.
Palim auto i krećem prema aerodromu.
.......
X:"karte molim."nekako sam uspjeo izvući karte i osobne i dao ženi za pultom.
X:"sretan put."Prošli smo kroz sprave za metal i pokupio sam kofere.
Unosim kofere u doljnji dio aviona i penjem se gore do svojih sjedala.
Ulazim u prvu klasu i stjuardesa mi je pokazala gdje sjedim.
Stavljam Allice da leži naslonjena na mene i palim si na onim tabletima neki film.
..........
Allice POV.

Budi me neki zvuk na radiu?
Okrećem se i skužim da ležim na Harryu.
H:"pa dobro jutro."
Ispravljam se tako da sjedim i shvatim da sam u avionu!
A:"zašto smo u avionu?!"
H:"Sretan rođendan,malena."je,pa ja sam zaboravila da je meni danas rođendan.
A:"amm,hvala?"nasmijao mi se iako nekužim zašto.
H:"jel sve okej?"
A:"ne."ispucala sam kao iz topa.
H:"šta nevalja?"
A:"paa...u avionu smo i gladna sam."
Opet se smije.
H:"ovo je pola tvog poklona,a kad budeš htjela jesti,imam jedan jogurt za tebe u torbi."u zadnje vrijeme samo te jogurte pijem,ali nema veze.
H:"lezi ti i spavaj,ja te probudim kad stignemo."
A:"a kud idemo?"
H:"to je iznenađenje,ali obećajem da će ti se jako svidjeti i neće ti bit dosadno."ne volim iznenađenja,samo dodatna nervoza.
A:"barem mi nešta recite."
H:"spavaj."
A:"hhh."vratila sam se ponovo onako kako sam bila kada sam se probudila,glavu sam stavila na njegova koljena,a noge skupila na sjedalo.
Cijelo vrijeme mi je čačkao po kosi,a od toga mi se užasno spava.
..........

H:"malena,budi se,sad ćemo doć."
Čujem ga kako me zove,ali ostajem ležati.
H:"pogledaj kroz prozor prelijepo je."
Nikad nisam letila avionom,pa neće me ubit ako pogledam.
Ustala sam se i pogledala van.
Savršeno je....zalazak sunca,a još i u oblacima.
Sreća je kao sunce.Kad je najljepše,zađe...
Pogledala sam desno i izvalila prvo šta mi je bilo u mislima.
A:"jebote,pa mi smo u NY!!"
H:"ne pričaj tako!"
A:"zašto ne bi?"
H:"nemoj kvariti ovo,okej?"ahh,vrijedi pokušati.
Nastavila sam gledati u te ogromne zgrade i kako sljećemo tako ne staju.
X:"molim ako niste svezali pojaseve da to sada napravite!"kondukter je rekao preko zvučnika pa smo se povezali.
Čim smo sletjeli,Harry je pokupio kofere i krenuli smo u neki crni Range Rover.
H:"znaš sve, Brooklyn."
X:"znam."krenuo je voziti,a ja se nisam odvajala od prozora,ima svega,ali baš svega.
.....
X:"to je to?"
H:"da,Allice,idemo."izašli smo iz auta i krenuli prema velikoj kući,izgleda predivno.
H:"evo ti ključ i odključaj."uzela sam ključ i stavila ga u bravu.
Kada sam otvorila šokirala sam se.

Ovaj dio mi je kao neki dodatan uvod i nadam se da će vam se svidjeti😀😀😀😀

Vote/com???

PosvojenaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant