H:"stat ću pod jednim uvjetom."
I dalje me škaklja.
A:"kojim,kojim,reci kojim?!"smije se isto kao i ja,a onda se spustio na mene.
Počeo me ljubiti i ruke spuštati sve niže,ali se nisam opirala.
A:"nemoj,ne želim to."nakon svega šta mi je napravio,ne mogu se samo opustiti.
H:"ne znaš koliko sam ovo dugo čekao."skinuo mi je majicu,ali na hlačama sam ga zaustavila.
A:"n-ne."pokušavam ih podići,ali mi neda.
H:"malena,samo malo."uspjeo me skinuti i uzeo me u ruke i naslonio na zid.
A:"n...."začepio mi je usta svojima,a onda počeo rukama prelaziti preko mene.
U jednom trenu sam samo zacvilila.
Ušao je u mene,ali nije bio grub kao svaki put.
H:"mmmm malena,ne znaš koliko mi je ovo falilo."reži mi na vrat i cijelu me prolazi jeza.
Još se par puta zabio u mene,a meni se počeo dizat želudac.
A:"M-moram na WC."pokušavam ga odgurnuti,ali je prejak za mene.
H:"baš sad?"i dalje drži isti tempo,a ja mislim da ako ne prestane,povraćat ću po njemu.
A:"p-povračat."stao je i vratio frenda u gaće,a mene,šta je brže mogao odnjeo u WC.
Drži mi kosu dok se mučim i pokušavam stati,ali ne mogu.
H:"zovem ih."uzeo je telefon.
H:"opet povraća,jel možeš u ured doć?"prekinuo je poziv i uzeo me u ruke pa ubrisao usta vodom.
H:"bit će bolje."hoće kurac,ovo mi već ide na živce.
Nakon par minuta doktor i Chris su ušli u ured sa već spremnom transfuzijom.
C:"opet?"tužno me pogledao dok mi je doktor davao transfuziju.
H:"ne možemo više ovako,svaki dan joj se to dešava,jel nema ništa od čega ju to može proći?"upitao je doktora koji je za promjenu rekao nešta pozitivno.
D:"zapravo ima."svi smo ga s nekom nadom pogledali.
D:"ali je riskantno,mogućnost da preživi je 30/70."ne želim ni probati.
Harry je puhnuo hvatajući se za glavu.
H:"onda nam je isplativije ići polako."
Zaključio je nešta kako treba.
D:"nemojte misliti da ja vas tjeram,ali sudeći po situaciji sada,ovo je jako loše i isplativije je probati ono nego da nenadano ode."koji kurac ovaj priča,ja neću umrijeti.
Završio je i izašao zajedno s Chrisom van.
H:"ne slušaj ga,ozdravit ćeš,a ja ću se pobrinuti da tako bude."
Uzeo me sa stolice i krenuo van.
H:"kud idemo?"
Ne znam,nemam volje za ići bilo kuda.
A:"kuda vi hoćete?"počeškala sam se po glavi i ubrzo smo se našli u autu.
H:"imam jednu ideju."nasmijao se i krenuo u središte grada.
Ubrzo smo se našli pred Empire State Buildingom,a ja sam kao neka budala virila kroz prozor auta.
H:"spremi glavu unutra,ići ćemo gore."jejjjjjj!!!!!!!parkirao se pored i krenuli smo stepenicama gore.
.......
Nakon deset minuta hodanja,nisam mogla više,počela sam se vući kao klada.
H:"crkotino."nasmijao mi se i prebacio me preko leđa kao ruksak.
Ubrzo smo došli skroz gore i pogled je savršen.
H:"sviđa se?"okrenuo me prema meni i slatko me pogledao.
A:"da,predobro je."zagrlio me i krenuo natrag dolje.
H:"ja ću te sad odvest doma i otići ću samo do trgovine da kupim za jest."
Rekao je dok smo se spuštali niz tu ogromnu zgradu.
............
Sat vremena kasnije iskrcao me pred kućom,a on je otišao u trgovinu.
Ovo mi je prilika da Axelu odnesem nešta za jesti.
Ušla sam u kuhinju i napravila neki smuti.
Krenula sam prema podrumu,ali me čudan zvuk prestravio.
Ignorirala sam to i ušla dolje.
Još uvijek je tamo,na istom mjestu i kašlje.
A:"donijela sam ti za jest."prišla sam mu,a on me pogledao izmučenim očima.
Približila sam mu šalicu i popio je sve u jednoj sekundi.
A:"idem po maramice."potrčala sam u kupaonicu i pokupila topli ručnik i vlažne maramice.
Vraćam se u podrum i brišem mu lice i ruke sa maramicama,a onda sam prešla toplim ručnikom na šta se sav naježio.
A:"bolje?"klimnuo je glavom 'da' i složio zahvalnu facu.
A:"sad znaš kako je meni bilo."pogledala sam ga,a on mi je uputio tužni pogled.
AX:"O-oprosti."jedva priča,a ja ga ne mogu ovakvog gledati.
A:"sad ti je kasno,umrijet ćemo oboje,zahvaljujući tebi."sjela sam tamo i nastavila pričati s njim.
AX:"žao...mi je."smrzava se isto kao i ja,ali predpostavljam da mu je i gore.
A:"zašto si to uopće napravio?"to je jedino šta me sad zanima.
AX:"bila si bezobrazna,a ja to ne mogu trpit i jebiga."jebiga,umrijet ćemo kad tad,mislim jebiga.
Čujem otvaranje ulaznih vrata i kao munja izletim iz podruma da me nebi uhvatio.
H:"ej,odi mi pomoć."
Krećem za njim u kuhinju i počimamo raspremat vreće u kojim nema šta nema.
Čula sam neku trubu i odma se okrenula do prozora.
A:"pošta je stigla."ostavila sam stvari i otišla pokupiti pošiljke.
Sve sam pokupila i vratila unutra.
H:"daj otvori."počela sam otvarati neke kutije u kojima su aparati i neke pizdarije,a onda sam došla na pisma.
A:"računi,računi,računi još računa...nešta?"uzela sam omotnicu na kojoj je krvavim slovima pisalo....Eeloooo😂
One more....
Nadam se da će vam se svidjet.
Gledala sam komentare i većina vas je mislilo da će dobit pusu,ali je dobio nešta više🤣🤣🤣🤣🤣
Ugl uživajte.Vote/com???
YOU ARE READING
Posvojena
RomanceH:"malena,ne opiri se,nevrijedi ti.Shvati da si samo moja i ničija!"