H:"ne ako nije nevina...."Nadam se da u ovoj kući ima još koja djevojka,mogu samo molit Boga da ne priča o meni.
X:"ne budi budala,toliko nigdje nećeš dobiti,a ovo ti je prilika."
H:"ne mogu mu je dat,jednostavno ne mogu."
X:"znaš i sam koliko ti to treba."
H:"briga me,ima ih još."
X:"ali nisu kao ona."
H:"Neda mi se o tom,živčan sam i trebam toliko toga napravit."
X:"onda ćemo drugi dan pričat o ovom,ali ne budi idiot."
Strah me,užasno,ne znam šta će mi napravit,kome će me dati i zašto se ovo baš meni događa.
Čujem izvana kako se vrata zatvaraju i ubrzo otključavanje ovih.
H:"šta si odlučila?"smireno je rekao gledajući u tabletu i kutiju.
Ništa ne odgovaram već samo gledam u njega i čekam šta će sljedeće reći.
Uzdahnuo je i prišao mi.
H:"ne želim se prepirati s tobom,ali ja ne poslušne djevojčice kažnjavam.Zato uzmi tabletu i popij ju!"
Uzima tabletu i približava mi ju.
A:"n-ne želim."okrećem glavu.
H:"zadnja prilika,tableta ili kondomi?"
T-to su k-kondomi,neće me valjda silovat. Čim sam to čula u očima su mi se počele stvarati suze.
H:"znači kondomi,okej."uzeo je kutiju i izvadio jedan.
A:"n-nemoj."rekla sam tihim glasom,a on me samo pogledao skidajući hlače.
H:"jesi se predomislila?"
A": n-n-ne želi-m to."
H:"nitko te ne pita da li želiš,imala si na izboru ili tablete ili kondom,a očito ćemo kondome."
Prilazi mi i hvata me za ruke.
Povlači mi majicu tako da ostajem samo u grudnjaku. Koliko god da se opirem,on je jači od mene i ne mogu se pomaknuti.
H:"smiri se." Spušta se niže i otkopčava mi patent na hlačama.
A:"p-pusti me!" Pred njim sam sada samo u grudnjaku i gačićama,a uskoro ću ostati i bez tog.
H:"pssssst."šapće smireno,dok se ja izvijam kao neka zmija,ali bezuspješno. Odjednom sam okrenuta na stomak i osjećam kako mi odkopčava grudnjak i skida ga s mene.
Suze mi se sljevaju kao potoci i ni ne pokušavam ih zadržati.
Opet sam okrenuta,a on me premjerava i poseže za mojim gaćicama koje se ubrzo nađu na podu kraj svega ostalog.
A:"n-ne."stišćem noge šta više mogu,ali on ih razdvaja.
H:"prestani se opirat." Skida se i spušta glavu na moj vrat gdje osjećam kako me gricka.
A:"p-prestani!!" Guram ga,ali onda osjetim kako me jače grize.
A:"auu!!"počeo se spuštati sve niže i jezikom mi obrađivati svaki dio tijela.
Kako je došao do pupka cjela sam se naježila,ali kad je krenuo niže počela sam plakati,cviliti i sve šta mi je preostalo jer ne želim biti silovana.
Stao je,ali ni to nije dugo potrajalo.
Naredio se ispred mene i lagano počeo ulaziti,čim sam pogledala dole,uhvatila me panika.
A:"n-eee,makni se!!!"vrištim,ali ga ne spriječavam.
H:"malena,opusti se,bit će nam obojima lakše."Guram ga sa sebe dok on i dalje stoji ispred mene i ne radi ništa.
A:"neću,makni seee!!!"
H:"Ako se nastaviš opirat,neću biti nimalo pažljiv!"
A:"miči se s meneeeee!!!"bacam se ispod njega i od ovoga me hvata ona moja agresija.
H:"dosta!!"odjednom se iz sve snage zabio u mene i izbio mi dah.
Stišćem posteljinu svom snagom,ali bol je užasna,trga me u komadiće.
A:"b-b....bo-li."šapćem iako mislim da me ne ćuje.
Nakon 15 minuta patnje i vrištanja
nabija se još jednom i osjećam kako se kondom puni tekućinom.
Lagano izlazi iz mene i baca se na krevet.
Ruke mi se tresu i cjela sam ukočena.
Pucam od umora i zatvaram oči kako nebi morala gledati tog gada.
...............
(4:30)
Nisam ni oka sklopila, cijelo tijelo me boli,a ne mogu se ni ustati da nađem tabletu.
H:"sppaaavajjj...."on spokojno spava pored mene i sad mi se našao govoriti da spavam.
Prevrćem se po krevetu i malo pokrivam pa odkrivam.
Kako sam otkrila deku,ispod mene je bila lokva krvi.
A:"k-kr-krv."pokušavam se povući,ali neide.
On se ustao i nešta,neku plahtu izvadio iz ormara.
Došao je do mene i podigao me na šta sam zacvilila.
Stavlja plahtu ispod mene i vraća me natrag.
Vratio se natrag na krevet i povukao se do mene.
A:"m-makni s-se."prostenjao je i stisnuo me uz njegova prsa.
H:"sad si samo moja malena."
............Malo je ovaj nastavak kraći,ali sljedeći će biti ili prije ili duži.
Sad će biti napetije,ovih par mi je bilo kao uvod tako da....I samo me zanima,jel će vam smetat ako bude perverzno ili da tako nastavim?😂🤔
Vote/com?
YOU ARE READING
Posvojena
RomanceH:"malena,ne opiri se,nevrijedi ti.Shvati da si samo moja i ničija!"