H:"ideš?"nisam se ni snašla već sam bila u njegovim rukama i zaputio se prema podrumu.
Kada je otvorio vrata,sva sam pretrnula od straha.
Axela je vezao kao vreću i sav je u krvi i modricama.
AX:"o,pa stigla je i ona."nasmijao se,a Harry opet šizi.
H:"malena,kad ti bude dosadno slobodno tu dođeš i usput si poneseš nešta za jest."pogledao je u mene pa u njega sa nekim smiješkom.
Ne želim tu bit,šta a ako se ovaj oslobodi.
Ax:"ja mislim da ona ne može ni jesti."podsmjehnuo se,a Harryu je prekipilo,došao je do njega i počeo ga udarati.
Šta god mi je napravio,ne mogu ovo gledat,previše je.
Konačno je stao i došao do mene.
H:"šta god ti je napravio,dobit će još gore."uzeo me u ruke i iznjeo me van.
H:"slatko sanjaj."obratio se Axelu i ostavio ga u mrklom mraku.
A:"Z-zašto s-si ga doveo?"upitala sam ga,a on je samo odpuhnuo.
H:"jel ti shvaćaš šta je on tebi napravio?!"klimnula sam glavom'da',kako nebi shvaćala.
H:"točno to ću ja njemu napravit,ali gore."ne potrebno,umjesto da ga pusti i zaboravi on ga tu drži zaključanog.
.............3th POV.
Dani su prolazili,a Allice je postajalo sve gore,popravilo joj se fizičko stanje,počela je sama raditi sve,vrat ju je prošao,ali bolest se pogoršavala.
Harry je svaki dan bio uz nju,isto kao i Chris,a šta se tiče Axela,e pa on je u govnima.
Harry mu ne daje ni vode ni hrane,jedino šta se dešava u podrumu svaki dan je da ga obiđe i izmlati.
..............Allice POV.
Napokon sam ušla u tuš kabinu sama,konačno mogu hodati i ostalo obavljat,ali tijelo mi izgleda užasno.
Sama sebi ličim na kostura,a to mi se nimalo ne sviđa.
Kako sam prala kosu,odjednom sam se ukočila od straha.
Ispada mi kosa,i to pramenovi.
Nekako sam se izvukla iz tuša i navukla na sebe prvi ogrtač na koji sam naišla.
Pogledala sam se u ogledalo i prošla rukom kroz kosu,a na dlanovima su mi ostajali pramenovi kose.
Izletila sam u dnevnu,sva u suzama,a Harry se odma ustao i došao do mene.
H:"šta je bilo malena,nemoj plakati."
Podignula sam ruke u zrak i kako je vidjeo moju kosu na rukama,odma mu je lice imalo tužan pogled.
H:"bit će dobro,nemoj se sekirat."pobrisao mi je suze i maknuo kosu s ruku.
A:"n-ne želim bit ćelava."očajno sam izgovorila,a on me zagrlio.
H:"hej,nemoj se brinuti,malo će ti kosa odpadat,ali neće sve,neboj se."prolazio mi je rukom po glavi šta mi je malo pomoglo.
H:"gladna?"zna da nisam,ali i dalje ispituje.
H:"nabavio sam ti neke proteine od kojih se deblja."super,barem neću izgledati kao kostur.
Ustao se i smučkao mi to.
A:"fino je."rekla sam guckajući.
H:"znaš šta jako dugo nismo?"podsmjehnuo se,a ja sam se već sva naježila,znam na šta misli,ali ne želim opet biti silovana.
A:"ne želim znat."ustala sam se s njega i sjela do.
H:"htjeo sam reći da odemo prošetat,moram do ureda pa možemo i negdje ovako."
Uf,odma mi je lakše.
H:"idi se obući,čekam te tu."ustala sam se i otišla se obući u sobu.
Jebeno mi je sve veliko,samo u tajice stanem.
Navukla sam ih brzo na sebe i sišla dolje.
H:"odi,idemo prvo dolje da vidimo onog idiota."povukao me zasobom i čim smo ušli,hladnoća nas je kao val pogodila.
Sišli smo dolje i upalio je svjetlo.
H:"hladno?"došao je do njega i puhnuo mu u ruku.
Žao mi ga je ovakvog gledati,usred zime smo,a mi se gore grijemo dok je on tu u kratkima na hladnom.
H:"hoćeš možda jaknu ili nešta,a šta kažeš na svinjetinu,onako toplu podgrijanu i još se topi u ustima."
Ne želim ništa ni reći dok smo tu,a bome ni Axel ne može,trese se od hladnoće i još sav izudaran.
H:"idemo,ovaj očito nije nešta društven."izašli smo iz hladnog podruma i ušli u toplu kuću.
H:"ja idem upalit auto da se ugrije,pa ti trubnem da dođeš."izašao je van,a ja sam s nekom grižnjom savjesti uzela čaj iz kuhinje u boci i polako ušla u podrum.
Čim sam ušla,okrenuo se prema meni.
A:"ovo radim smo zato šta mi te žao ovakvog gledati,ali zaslužio si."
Prišla sam mu i dala da pije.
U sekundi je sve popio i ispustio neki zvuk olakšanja.
AX:"hv-hval-a."čudo jedno,još mi se i zahvalio.
A:"ima na čemu."izašla sam van i taman čula Harrya kako trubi.
Protrčala sam kroz snijeg kako bi ušla u topal auto.
H:"spremna?"klimnula sam glavom i krenuo je voziti prema njegovoj novoj firmi.
Nakon par minuta našli smo se pred dva puta većom zgradom nego šta je bila prošla.
A:"a,šta ću ja sa faksom?"
Pitala sam dok smo se penjali.
H:"sve sam rješio malena.Diploma je već spremna i samo moraš proći zadnji kolokvij."
Pa kako da ja to prođem kad ne znam apsolutno ništa.
A:"ali ja to ništa ne znam."nasmijao se i ušli smo u lift skroz do najvišeg kata.
H:"sad ćeš dobit sve,strpi se."
Prolazimo velikim hodnikom kroz koji se petka brdo ljudi.
I napokon, odključava vrata ogromne prostorije.
A:"woooow!"ušla sam unutra,bacila stvari na stol i zavalila se u njegovu stolicu.
On se samo nasmijao i gledao me kao da sam neka budala.
H:"izvoli malena,ovo je sve."bacio je neku knjigu na stol u kojoj su pitanja i odgovori u kraticama.
A:"ovo je super."Napravio je onu facu 'znam' i maknuo me sa stolice,a onda me uzeo u ruke da sjedim na njemu.
H:"a šta ja dobijem od toga?"složio je neki smješak i tako me gledao.
A:"hvala."nasmijala sam se,a on me samo odjednom okrenuo prema sebi i rukama me približio kako bi me poljubio.
Ovo je bio dugggg poljubac i moram priznati bio je onako iskren.
H:"bolje se ljubiš nego zadnji put."nasmijao se a ja sam mu samo na to odvratila.
A:"marš."I sad je ta lijepa faca,sa smiješkom postala ona ozbiljna.
H:"djevojčice ne psuju,jel jasno?"
Umalo da se ne puknem smijat jer ima tako smiješan pogled.
A:"ne."rekla sam smješkajući se.
H:"molim?"sad se i on smješka,ali drži se do onog pogleda.
A:"opalim te golim."pukla sam se smijati,a ovo je i njemu izmmilo smješak.
H:"znači tako ćemo."počeo me približavati sve više njemu,ali sam se uspjela izvući i počela sam trčati po uredu.
H:"meni ne možeš pobjeći."potrčao je zamnom i tako smo se naganjali dok sam ja umirala od smijeha.
Ubrzo sam završila na podu,ali na njemu.
H:"kao šta sam rekao,a sad kazna."uozbiljila sam se,a on me je počeo škakljati.
A:"n-ne, prestani!"derem se kao idiot,a on umire od smjeha.
H:"zašto?Baš si slatka kad se smiješ"malo je stao pa opet počeo.
A:"m-moli-im v-vas."umirem,nemogu više.
H:"stat ću,ali pod jednim uvjetom...."Helooooo evo još jedan.
Ovaj mi je nekako draži nastavak jer su si ono,trenutno dobri,a možda i duže.Ugl uživajte i hvala svima na super komentarima😘😘😘😘😘😘😘😘
Vote/com?
YOU ARE READING
Posvojena
RomanceH:"malena,ne opiri se,nevrijedi ti.Shvati da si samo moja i ničija!"