D:"žao mi je,ali djevojka vam boluje od anoreksije i ovo bi se moglo često događati."molim?!!!!!!!Anoreksija,ne moguće,zašto ja???
Svi ga gledamo,nitko ne vjeruje.
H:"oprosti malena,za sve sam ja kriv."
Očajno je rekao i povukao me u zagrljaj.
C:"to se može izliječiti?"Chris ga je upitao dok se Harry nije odmicao od mene.
D:"naravno.Kako je došlo do toga?"nisam ja od onih ljudi koje misle da su debeli ili bilo šta,to je zbog Axela.
H:"nije bitno,kakve su posljedice?"
Zagrnuo me ponovo ogrtačem i stavio me da sjedim na njemu.
D:"zavisi, najčešće bude da mjesečnica nije na vrijeme,kosa opada i te sitne stvari,ali ako se pogorša može doći i do otkazivanja organa."opadanje kose,čim sam to čula od mi se smučilo,pa ne želim bit ćelava,a kud još organi.
H:"Chris...možeš ju pripazit danas?"
Upitao ga je s nekom bjesnom facom.
C:"naravno."Harry me dao Chrisu i opet nazvao nekog.
H:"dođi po mene,idemo na put."
Prekinuo je poziv i okrenuo se prema meni.
H:"brzo ću doći malena."poljubio me na blic i izletio iz ambulante.
C:"idemo doma?"
Klimnula sam glavom'da' i uzeo me lagano u ruke.
Stavio me u auto i krenuo prema kući.
C:"jesi gladna?"ne znam i sama,iako jesam,ne mogu jesti.
C:"smiksat ću ti ja nešta."odnjeo me na krevet u dnevnu,gdje mi se pridružila i Lucky.
C:"izvoli."dao mi je nešta izmiksano u šalici i mogu priznati,bilo je fino.
................
Cjeli dan nam je prošao,gledali smo Tv,stalno mi je miksao neke pizdarije koje nisam pola popila.
C:"hoćeš još nešta jest?"klimnula sam glavom'ne',ali naravno,Chris ko Chris me natjerao da popijem još.
A:"n-ne mogu...nije mi d-dobro."
Opet me hvata ona šugava mučnina.
C:"jel moraš povraćat?"pitao me nekako prestrašeno dok sam ja samo klimala glavom'da'.
Odveo me brzo u WC i pokupio mi kosu da ju neuprljam.
Opet sam dušu ispovračala,a Chris,zajedno samnom nije znao šta napraviti.
C:"zvat ću doktora da ti da još krvi."odnjeo me u krevet i dogovorio se s doktorom da dođe.
C:"Sad će,ti se probaj odmorit."
Ušuškao me u krevet i sjeo do mene.
Nakon par minuta čulo se zvono na vratima.
C:"idem otvorit."ustao se i ubrzo u sobu doveo tog istog doktora,zajedno s još jednim mlađim.
D:"znate kako ide?"Chris je ispružio ruku i onaj tip mu je izvadio krv,a doktor je meni namjestio transfuziju.
C:"koliko će se često to događat?"
Pitao je doktora koji kupi svoje stvari i završava.
D:"nebi trebalo više,ako ima sreće jednom u danu se to dešava,a može biti i po tri, četiri."sve me više strah,hoću umrijeti ili?
C:"dobro,hvala šta ste došli."
Ispratio ih je van i vratio se.
C:"jel ti bolje."puno,osjećam se kao da nisam ni povračala.
A:"j-je,h-hvala...t-ti."osjećam se krivo zato šta mi on stalno daje krv,pa njemu bude loše.
C:"ništa mišu,tu sam za tebe."
Ispružio se kraj mene na krevet i upalio neki film.
C:"kasno je,spavaj ti."stavila sam glavu na njega,a čim sam se pomaknula osjetila sam kvrgu na vratu.
A:"š-šta?!"dreknula sam držeći se za vrat.
C:"smiri se,treba tako bit,proći će za par dana.Hoćeš da ti stavim kreme i leda,bit će ti lakše."
Klimnula sam glavom,a on se odma ustao i otišao po led i kremu.
C:"dođi da te okrenem."uzeo me lagano u ruke i okrenuo na drugu stranu.
C:"ako te boli,reci."boli i dok ne dira,a kamoli dok maže kremu.
Trznula sam se čim mi je led dotaknuo vrat,a onda je počeo mazati kremom i bilo je puno bolje.
C:"idem ja oprat ruke,a dok dođem hoću da spavaš."
Nasmijala sam mu se, on je otišao u WC,oprati ruke od kreme.
Vratio se i legao natrag namještajući mene na sebe da spavam.
...............Ovako dobro se još nikad nisam naspavala.
Gledam okolo sebe i shvatim da sam sama u sobi,lagano sam se ustala,jedva stojeći i krenula dolje.
Svako malo sam se hvatala za ogradu kako se nebi srušila,ali sam uspjela sići.
Ušetala sam u dnevnu sobu gdje su me dočekali Chris i Harry sav krvav.
H:"hej,zašto stojiš malena,trebaš se odmarat."došao je brzo do mene i uzeo me u ruke.
H:"jesi gladna,hoćeš pahuljice?"
Klimnula sam glavom 'ne' i zbunjeno ga pogledala.
H:"moraš jest,a kasnije imam veliko iznenađenje za tebe."
Chris mi je dodao Čokolino,ali ga nisam htjela.
H:"malena,ne pravi sranja,okej."uzeo je malo u žlicu i počeo me hraniti.
Nakon par žlica opet mi je počelo biti muka.
A:"n-ne mogu v-više."spustio je Čokolino na stol i mene na kauč.
H:"odem se otuširat,a onda ono iznenađenje."
Izašao je i ostavio mene i Chrisa same.
C:"neće ti se baš svidjet ono šta ćeš vidjet."nekako tajanstveno je rekao.
A:"A š-šta?"
Pitala sam u nadi da će mi reći.
C:"ne smijem,sve će ti on reći."
Nakon par minuta došao je u dnevnu u čistoj robi.
H:"ideš?"nisam se ni snašla već sam bila u njegovim rukama i zaputio se prema podrumu.
Kada je otvorio vrata,sva sam pretrnula od straha.Napokon i ovaj,htjela sam ga i prije izbacit,ali problemi sa knjigom,sve znate.
Sad sam se osigurala i cijelu knjigu kopirala sa se nebi opet tako šta desilo.Ugl uživajte😘😘😘😘
Vote/com???
YOU ARE READING
Posvojena
RomanceH:"malena,ne opiri se,nevrijedi ti.Shvati da si samo moja i ničija!"