H:":"igračka."progutala sam knedlu,a Chris je razočarano pogledao Harrya.
J:"malo grubo stari."Jay mu je rekao,ali njega nije ni briga.
Ustala sam se i pokupila šejk iz kuhinje.
Izašla sam iz sobe i otišla dolje u podrum.
Axel se trgnuo iz sna i okrenuo se prema meni.
A:"donijela sam ti jest."došla sam do njega i on je na brzinu ispraznio šejker.
AX:"šta se desilo?"vidi da sam živčana,ali trenutno jedino ovdje mogu biti.
S njim se osjećam dok je svezan,kao i sa Chrisom,mogu mu sve reći,a da me ne zajebava.
A:"rekao je da sam mu igračka."sjela sam na pod do njega i čačkala po boci.
AX:"pa šta si...očekivala od njega?"
Istina,nikad se nije promjenio,pa neće ni sad.
A:"ne znam,ali cijelo vrijeme me pazio i pravio mi jest,a sad samo tako ladno kaže igračka. Znam da mi to nebi ništa trebalo značiti,ali i malo prije me natjerao da kažem da sam kurva."
Začuđeno je pogledao u mene,a ja prema vratima.
H:"Allice!!!Di si?!!!"dere se kao budala po kući,ali neću mu se javit,mislim igračke nebi trebale pričati.
AX:"zašto se..ne javiš?"ne znam,ali kad god pogledam Axela bude mi muka.
Toliko mi ga je žao,iako je sve ono napravio,najrađe bi ga otključala,ali ne znam di su ključevi.
A:"neću,neka traži,a jel tebi bolje?"
Donosim mu hranu i vodu već par dana,barem bi mu malo trebalo bit bolje.
AX:"puno,da nisi ništa donosila,ne znam...jel bi još bio živ."
Drago mi je zbog toga,barem je nekom bolje.
B:"Allice?!!"sad me i Beth traži.
Čujem kako se vrata podruma otvaraju,a unutra ulazi Beth.
B:"jesi tu.Koji kurac!!!"stala se derati.
A:"šuti!"pokazala sam joj da dođe.
B:"amm,Allice,zašto je Axel tu i zašto je krvav i ne izgleda dobro i zašto si ti tu,zašto si otišla?"previše pitanja.
A:"Harry je odgovor na sve."
Zbunjeno je pogledala u Axela i prišla mu.
B:"jesi ti okej?"on ju je onako s čuđenjem pogledao.
AX:"mogao bi...poletit."sarkastično je rekao,na šta je ona zakolutala očima.
B:"oprosti šta pitam,ali ja ne kontam zašto si ti tu?"nervozno je rekla,a onda se opet čulo otvaranje vrata.
H:"šta radite tu?"Beth je krenula van,ali sam ja ostala na mjestu.
H:"šta čekaš,smrznit ćeš se tu."i dalje sjedim i ne želim ga uopće gledati.
H:"Allice?!"
A:"pusti me na miru!"došao je dolje i došao do mene.
H:"nemoj da se svađamo,stalno ti nešta ne valja,a i uostalom kako mi se to obraćaš?"krenuo me uzeti,ali sam se otrgnula.
H:"Allice,dosta!"opet je isto napravio,a bome i ja.
A:"pusti me!!!bilo bi mi draže da sam krepala i tako nebi nikom falila!!"
Osjećam se odma bolje čim sam ovo rekla.
H:"Posvađat ćemo se i to gadno."
Kao da mi to išta znači,opet će sve biti isto.
A:"boli me kurac!!!Tebi očito i je samo do svađe!Tražila smo da me ostaviš na miru,ali ne,moraš biti idiot kao i uvijek i terat po svom!!
Šta si ti umišljaš?!Ti si obično umišljeno i bahato govno koje se brine samo za svoje potrebe i ono šta si gore rekao je jebena istina!!
Ja i jesam smo igračka,vidi!!!"prošla sam rukom kroz kosu i otpalo je jako puno.
A:"sva se raspadam,a zbog koga?!!Samo zbog tebe!Da me nisi uzeo iz šugavog doma,sve bi bilo svršeno,možda bi bila u normalnoj obitelji,ali ne,moraš jebeno uništit...."prekinuo me šamar od kojeg sam se prilijepila uz zid.
H:"kurvo nezahvalna!Sad sve ono šta si rekla,potrudit ću se da se ostvari!!"uzeo me preko leđa,kao vreću i iznjeo van.
Kako smo prošli pored dnevne tako je Chris istrčao za nama.
C:"Harry,spusti ju!"ništa,ne sluša ga.
Popeo se gore na kat i ušao u sobu koju se gadim i pogledati.
Bacio me na krevet i zaključao vrata skidajući sve s mene.
H:"sad ćemo nadoknadit sve šta sam popuštao!!"Elooooo😂
Ljudi,bližimo se kraju...prve sezone 😁
Ovaj nastavak je trebao sutra(tj.danas😂) izaći,ali eto,dobre sam volje danas i uživajte.Vote/com???
YOU ARE READING
Posvojena
RomanceH:"malena,ne opiri se,nevrijedi ti.Shvati da si samo moja i ničija!"