Vazgeçemedim

44 33 2
                                    

Olur olmadık yerde geliyorsun aklıma, derdin ne?
Hayatından çıktım, pardon hayatından çıkarttın.
Tüm yaşanmışlıkları attın sen çöpe , bu kadar mı kolaydı?
Ben sana gitme dedikçe, daha çok uzaklaştın, gururumu ayaklar altına aldım yalvardım sana, ama gittin.
Şimdi sen gittin ya, ben herkesi cezalandırdım, bu şehire de yazıklar olsun seni benden aldığı için.
Vazgeçmek kolay mı bu kadar? Hemen oldu ve bitti mi yani.
Ben vazgeçemedim, senin yokluğunda avuttum kendimi, bir gün geliceksin umuduyla bekledim.
Sana en çok ihtiyacım olduğu zamanda terk edip gittin ya, yandı yüreğim.
Hiç derdim yokmuş gibi birde senin derdin çıktı bana.
Senin yokluğun tüm dertlerimi unutturdu aslında.
En çok sende yandım ben, sende tükendim.
Ne oldu aşkım bize ?
Kokun...
Kokun bazen geliyor , hissediyorum , burnumun direği öyle bir sızlıyor  ne sen sor ne de ben anlatayım.

Bitmeseydik , gitmeseydin böyle her gece sabaha kadar ağlamayacaktım ben.
Sen gittikten sonra en çok kendimden nefret ettim, sensizken ben olmanın bir anlamı olmadı çünkü.
Sen yoksan ben de yokum.
Her gün,  bir gün geliceksin umuduyla yaşarken, senin ellerin başkasının ellerine dokunuyor. Gelemez o , gitti diyemiyorum.
Gelsene , ben herşeyden geçtim ama senden geçemedim.

Kalp SızımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin