Tükendim...
Her gün geleceksin umudu kalmadı içimde artık. Bu hayatta insanlarla savaşmaktan, bir şeyleri düzeltmekten bıktım. Tam oldu diyorum, mutluyum gerçekten ... Tekrar aynı şeyler.. Ben seni beklemekten tükendim .
Dedin ya o gün 'bitti' , benim dünyam yıkıldı. Başkasıyla olmayıda denedim , oldu mu sanıyorsun , tabi ki olmadı.
Sana benzeyen kişiyi seçtim başkasında denedim, her ne kadar sana benzese de o , sen değilsin gerçekten. O yüzden yapamadım, her zaman seni aradım gelmedin ki.Ayrıldıktan sonra insan saygılı olabilmeli gerçi nerde sende o saygı. Bir şey fark ettim biz beraberkende saygısızmışsın , aklımdan geçiriyorum gerçekten öyleymişsin. Çok kızıyorum kendime , ben bu kadar mı körmüşüm , bana yakınken aslında benden çok uzakta olduğunu nasıl göremedim?
Kendime yediremedim bu ayrılığı , biz olmak varken , ben kaldım.Bazen nefret ediyorum kendimden , senden de nefret ediyorum , çok kızıyorum sana , sevmiyordun madem neden oynadın benimle.
Küçük bir kız çocuğu ile oyun oynar gibi oynadın, ihanet ettin, aldattın.
Yakıştı mı bu sana?Hiç mi gelmedim aklına , beraber geçtiğimiz yerlerden , gözümün içine baka baka onunla el ele geçtin ya, yandı yüreğim, acıdı kalbim...
Yazıklar olsun bu şehrede , aldı seni benden, bu aralar herkesi suçluyorum; Sanki bizi şehir ayırdı,
Sanki bizi ölüm ayırdı, ölüm gibiydi zaten ama bu hikayede tek kişi öldü "BEN"! Sen hayatına baktın , gerçekten merak ediyorum hiç mi gelmedim aklına, onunlayken hiç mi düşünmedin beni? Benimkide soru işte , yanımda hiç olmamışsın ki be adam !Şimdi : Sen kazandın , ben kaybettim.
Zaman geçtikçe tükendiğimi fark ediyorum, gelsen her şey düzelicek ama sen gelmeyeceksin biliyorum.Yeterince tükettin , başka ihaneti kaldıramam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Sızım
RomanceVardır herkeste, hayatını zehir eden . Hayatının içine eder öyle giderler. Aslında vardır herkeste bu gitmeler , madem herkes seviyor , neden bu üzülmeler?